Ostin/myin juuri äsken (Osa 6)

Mandatumia lisää 2300@3,60 ja koko possa nyt 3000kpl. Halvemmallakin ois näköjään saanu… Menee pitkään pitoon!

17 tykkäystä

Kempowerin kevennys ja tällä rahalla uutena Mandatumia

11 tykkäystä

Ostettu viimeisillä limiitin lopuilla Valmettia 21.12e.

25 tykkäystä

Avattu Mandatumia @3,45 - omaperäistä :smiley:

15 tykkäystä

Lisää Mandatumia @3,49.

14 tykkäystä

Koska olen huolissani Nordnetin taloudellisesta pärjäämisestä liikautin vielä toisen erän Nokiaa @3.53€ ulos korvaten ne Mantalla @3.44€… :face_with_peeking_eye:

16 tykkäystä

Mandatumia 500kpl lisää 3,425€ jakautumisen 600 kpl lisäksi, jos valuu niin ehkä pieni lisäys. Ei tässä saatana uskalla mitään enää ostaa.

19 tykkäystä

Myyty siivu Nordeaa ja ostettu 350 kpl Mandatum @3,45€

12 tykkäystä

Oksennusämpäri kainalossa, silmät kiinni ja tasasummin merkintää OP:n indeksirahastoihin: Suomi, Pohjoismaat, Eurooppa, Aasia, Amerikka.

18 tykkäystä

Salkku laskenut taas sen 3% tämän viikon alkuun joten otin tililtä rahaa ja lisäsin nestettä 50% ja taas ollaan omillaan eikös se näin toimi🤔 40v päästä voi sitten lapselle näyttää että sijoitin 500k pölhölään 40v aikana ja nyt mulla on 35k. Noh niihän sitä sanotaan, että
90% of Gambling Addicts Quit Right Before They’re About to Hit It Big

26 tykkäystä

Myyty Simon Property Groupit ja Pinterestit voitolla. Holdasin koronapohjista ja molemmat n. 25-30% voitolla. PINS toki kävi mielettömän korkealla, joten epäonnistunuttahan tämä on. Saapahan jotain voittoja kotiin jos Jenkit laskettelevat pidempään, enemmän, jatkossa.

PS. Todnäk rahat päätyvät Fortsaan tai Mantaan ja viimeisetkin rippeet hajautuksesta osakkeiden muodossa ovat mennyttä.

9 tykkäystä

Loppuhuutarissa Mandatum 2,30 €. Olisko kellään vipata pari milliä?

Ja asiaan. Vielä jäi Mandatum-ostoille pieni tila itse määritetyn maksimimäärän rajoissa, mutta jäi loppuhuutariale hyödyntämättä, kun rahansiirto olisi kyllä onnistunut reaaliaikaisena omalta pankkitililtä, muttei parempikorkoiselta eri pankin tililtä. Pitänee selvitellä ennen ke klo 09.45 eli ennen aamuhuutaria, josko reaaliaikaisen siirtomahdollisuuden Nordnetiin saisi myös Bank Norwegianista.

EDIT. Unohtui kertoa, että tuli lisättyä kevyesti myös KH Groupia @0,824.

36 tykkäystä

Lisätty Mantaa @3,425€
Nyt 5.8% painolla mukana

15 tykkäystä

Sellanen loppuhuutari :cold_face::cry:

Koko päivän kun kahmi Mandatumia salkkuun niin avot.

29 tykkäystä

Ostin erän Mandatumia vielä loppuhuutarista, mutta hiukan tämmöinen meno kyllä hirvittää.

28 tykkäystä

Nyt myin Outokumpua osan pois ja ostin Mandatumia lisää hintaan 3, 43€.

16 tykkäystä

Mandatumiin laitoin viimeisillä OST käteisillä pilkin 3,42e sillä ajatuksella että tämä ei voi enää tärpätä, mutta niin vain kävi että lasku jatkui ja oma positio kasvoi.

25 tykkäystä

Mantaa ostettu kahdessa erässä ja keskihinta ruhtinaallinen 3,68, aika korkea verrattuna tämän hetken 3,2 :cold_face:. Saa nähdä mihin huomenna päädytään

21 tykkäystä

Uskotteko kotona… lisäsin eilen Mandatumia 799 kpl @3,75 € Sammosta saatujen kylkeen. Nämä tulee ikuiseen pitoon ja tilaa löytyy uusille ostoerille.

26 tykkäystä

Lentävä Spagettihirviö tarjosi minulle apua salkun kutistumisongelmaan.
Hän tarjosi minulle huomenaamuksi salkun palautuksen kesän 2021 ath lukemiin (+15%).

Meinasin suostua, mutta onneksi huomasin pikkupräntin. (Tarjous koskee ainoastaan salkkuja, jotka kytketään OMX Helsingin kesän 2021 kertoimet ja sumuiset näkymät.)

Olen siis loppujen lopuksi kohtuullisen levollisin mielin nykyisessä tilanteessa. Rehellisyyden nimissä on sanottava, että vaikka laskun määrä ei aiheuta juurikaan huolta, niin pulkkamäen kesto alkaa ajoittain turhauttamaan.

Perjantaina Nestettä, eilen Keskoa ja tänään Mandatumia hankittu eka satsi (3,43€) ja viimeiseksi käteiseksi jäänyt erikoistilannekassa tulee huomenna luultavasti tyhjenemään.

Sen jälkeen, laskun jatkuessa, mennään Aotin puolella ja vipua käyttöön.

18 tykkäystä