Ostin/myin juuri äsken (Osa 6)

Olvia @30,7 ja Admicomia @33,3 lisätty.

19 tykkäystä

Tänään hopealuoton puolelle menneet lisäys embracer @19,5 ja uutena Talenom @4,65

7 tykkäystä

Pikku mälli Keskoa tuli lisättyä, onhan tuo historiallisen alhaalla.

16 tykkäystä

Taskunpohjilta hiluja ja jatkuviin sotauutisiin kyllästyneenä täysin vastoin omia periaatteita poliittinen raivokiukkukannanottosijoitus eli pieni erä Lockheed Martin @438.43$

6 tykkäystä

Suomen pienyhtiöt on kyllä mun makuun nyt hakattu henkihieveriin. Kannattavaa huippukasvua aivan pilkkahintaan. Tänään ostettu ämpärillä myös Revenion, Vaisalan ja QT lisäksi vielä WithSecure, Remedyä ja Talenomia. Samalla tuli voitolla myytyä Mandatum ja Fortum.

17 tykkäystä

Ja niinhän se näköjään halventuikin… KH group siis.
Mutta ei se mitään. Pääsinpäs laskemaan keskihintaa, kun tänään tuli jatkettua ostoksia.
1500kpl @0.7877€ (sis toim.kulut)
Näistä mun osakekaupoista, kun pitäisi jossain vaiheessa vaimolle kertoa, niin se on, kuin Studio Julmahuvin Roudasta Rospuuttoon pätkästä konsanaan.
“Älä pyydä minua sisälle. Minä en ole ansainnut sitä.”
“Älä sano mitään. Minä tiedän kyllä prkl”.
“Käytin kaikki rahat osakkeisiin. Prkl”
:joy:
(Jos et muista tätä loistavaa pätkää, niin suosittelen katsomaan youtubesta.)

29 tykkäystä

Houkutus kasvoi liian suureksi: S&P 500 ETF :t salkusta pihalle, joka mahdollisti Nesteen position tuplauksen @30.55

13 tykkäystä

Uutena hankintana Revenio tuotu salkkuun hintaan 20,54. Qt lisäys myös tehty

16 tykkäystä

Lisäys Kempoweria 46,00€

11 tykkäystä

Saatan kyllä olla kaupan sucker, mutta Wulffia@2,15€. Paljon pahaa hinnoiteltu kurssiin. Ala ei toki ole kovin seksikäs, eikä nähtävästi kovin defensiivinen. Näen kuitenkin, että kurssissa on paljon pahaa ja staplessin lopulliset synergiahyödyt tarjoavat jonkinlaista tukea kurssinousulle tulevaisuudessa ainakin omissa ajatuksissa. Ihan tällaista löylytystä en eilisestä negarista odottanut, vaikka aika ruma se onkin. Noh, aika näyttää, mitä meinaa Wulffille laskee selvästi. Viime vuoden tuloksella P/E kuitenkin jo alle 5, että jotain pahaa kurssissakin jo.

8 tykkäystä

Okeanis Eco Tankers ylitti 300nok :champagne:. Mulla oli kevennystoimeksianto 303nok, joka toteutui heti pörssin auettua. Eli siivu taas pois ja voittoja kotiutettu. Nyt on puolet alkuperäisestä positiosta jäljellä. Jarmo Friman on Äxässä maalaillut skenaariota jossa 300nok ylitettäisiin tänä vuonna ja 400nok ensi vuonna. Mielenkiinnolla jään seuraamaan miten hommat etenee. Jos tässä lähdetään alaspäin niin ostan lisää. Jos vauhti kiihtyy ylöspäin niin keventelen taas 350nok paikkeilla.

11 tykkäystä

Nokia lisäys @ 3.2690

16 tykkäystä

Bayer tuplaus @43.5
Jospa tämä lisäys vanhenisi paremmin kuin Olvi ja Noksu vaikka pitkää peliä tämänkin kanssa.

8 tykkäystä

Ostettu lisää Nokiaa, kun on selkeästi Hesan surkeimpia yhtiöitä @ 3,2885

Kai tää sontakasa laskee tänäänkin enemmän kuin Erkki

13 tykkäystä

Suomi-osakkeita osakesäästötilille. Neste uutena salkkuun, hieman lisää Keskoa, Elisaa, Tietoevryä ja Nokiaa.

19 tykkäystä

Eilen Chargepoint Holdings @3,44. Halpaa kuin saippua ja liian iso kaatuakseen. Eikös näillä syillä jo kannata käydä ostoksilla.

3 tykkäystä

Kemira 16,01 myynti
Kemira 15,83 osto

Hienosti ajoitettu, myin perjantaina ja ostin takaisin tänään tiistaina.

Lisäksi ostin Nordeaa hieman, koska 2 päivän päästä tulee uusi osavuosiraportti ja arvelen, että kurssi nousee. Jos ei nouse, niin sekään ei haittaa, sen verran on pieni positio.

3 tykkäystä

Nokiaa lisää. Kuvittelen saavani tästä tuottoja sekä kurssinousun, että kasvavan osingon myötä.

10 tykkäystä

Nokiaa tankkiin. Sitä on jo paljon mutta miksipä ei?

10 tykkäystä

Vaimon OST:lle Nokiaa pieni siivu 3,26 . Ericssonin vanavedessä mennään taas alas, mutta aivan kuten @omitut Nokia ketjussa totesi, viimeksi Noksulta tuli tulosvaroitus Ericssonin tuloksen yhteydessä. Ainakin toistaiseksi se uupuu.

11 tykkäystä