Ostin/myin juuri äsken (Osa 6)

Lisää Nordeaa taas kerran, hinta 10.45€. Tulos ja osinko jostain syystä eivät kelpaa markkinoille; minulle kelpaa vallan mainiosti.

33 tykkäystä

Myin taas Nokiat markkinaan ja otin tappiot tälle vuodelle kun on vielä mistä vähentää. Luulen että iltaa kohden lasketaan vielä lisää ja tähän ehtii taas palaamaan jos Q4 oikeasti saadaan ohjeistuksen alalaita kiinni.

5 tykkäystä

Exit Harvia, yht. reilut 300 lappua @ 24,5 €. Tarkoitus on ollut myydä Pajuharjun lähdön jälkeen ja odotellut lähinnä sopivaa hetkeä / käteisen tarvetta. Odotan että marginaalipaine tulee tämän kanssa hieman muita myöhemmin, ja liikevaihdon laskuhan on ollut nähtävissä jo vuoden päivät.

8 tykkäystä

Rusta avaus seurantaan. Lisää halpakauppoja salkkuun.

6 tykkäystä

ja Kempowerit pihalle reilu 5% tuotolla.

6 tykkäystä

Myyty myös suurin osa Kempowereista. Jätin “hippuja” seuraamista varten. Osakkeen arvostus niin korkea, että jätän riskin muille ja siirrän voitot käteiseksi ja varmaan piakkoin muihin osakkeisiin.

4 tykkäystä

Myyty 2800kpl Nokioita pois.
Ladattu niin paljon tuonne Q4:lle että itse paljon mielummin poimin muita marjoja näillä markkinoilla.

9 tykkäystä

Lisäys: 40kpl Evo 1050sek. Valuuttakurssista lisää alennusta.

6 tykkäystä

Harvia ulos lasten salkuista @24,50€. Tappiota noin 25 %. Menee myös veromyyntinä.

Moneen vuoden jälkeen tilanne ettei Harviaa ole omassa eikä lasten salkussa.

3 tykkäystä

Niin halvalla saapi tecnotreetä, että en voinut vastustaa ostoksia. 0,376-0,378 about 10k lisää ja potti reiluun 160k osakkeeseen. Pyrin saamaan näitä voitolla myytyä ennen kuun loppua niin, että en päädy 100 suurimman listalle.

13 tykkäystä

OST

Gofore ulos lyhyellä pidolla ja pienellä voitolla

QT group ostot aloitettu tulosvaroituksen alla :bomb:

6 tykkäystä

Hupsis. Myyty 41.50. Noh, odotellaan taas ostopaikkaa.

3 tykkäystä

37e ostetut kempit 3erässä ulos 39e hujakoilla, kun näytti että ei siitä ylemmäs mennä. Noh, myyntien jälkeen sopivasti lähdettiinkin mukavasti ylös. Näillä QT:ta lisää.

4 tykkäystä

Ainakin jonkinlaisella riskillä lisäys myyntilaidasta Wulff 700 kpl @ 1,980. Katsotaan jos sais myytyä koko potin pois suhteellisen pienellä menetyksellä. KH tällä hetkellä koko satsilla 2,60. Negarin tultua tämä nuijittiin maan rakoon, ajattelin ensin odotella lukuja mutta en malttanut…

3 tykkäystä

Lisäys Nordea @ 10,40. Kyttäilty tällä viikolla ja näköjään onneksi maltti kesti odottaa näinkin kauan.

19 tykkäystä

Kempower avaus dipistä salkkuun 38,5 - 39 tuntumasta :finland:
Ainoa heppoinen perustelu, mutta ollut pörssin isoin valopilkku ja hauska osake. Nyt ollaankin jo menossa nopeasti ylöspäin :rocket:

9 tykkäystä

Ei kyllä mä tartun tilaisuuteen ja ostelen lisää, vaikka hullulta tuntuukin :joy:

Kyseessä siis MGI, ja 4000kpl lisää 10SEK alta. Kyllä tässä maailmassa mainosrahaa vielä riittää, ja ennen kuin sen määrä lähtee taas nousuun niin MGI kerää markkinaosuuksia kilpailijoilta.

Edit: odotin itse asiassa jo vähän aikaa, että tuo kympin raja tullaan puhkaisemaan ennen nousuun lähtöä. Toki jos nyt tullaan vielä noiden edellisten pohjien (9,6SEK) alle, niin pitää miettiä osto-ohjelman jatkoa ja mahdollista harventamista…

10 tykkäystä

Nordeaa 100 kpl lisää @10.42 €. Osingot kelpaa minullekin.

29 tykkäystä

Myyty 1,9 - 1,8€ välillä tankattu Telia. Uskon saavani muista firmoista isommalla alennuksella parempaa tuottoa pitkällä aika välillä. Lisää paukkuja vapautettu siis Q3 - Q4 tuloskatsauksiin :slight_smile: Telia on palailemassa nähdäkseni koko ajan lähemmäs fair valueta muun Helsingin pörssin jatkaessa matkaa alas.

4 tykkäystä

Lisäsy 1000kpl Hexatronic

8 tykkäystä