Pienet lisäykset:
UPM @ 24,8€
Valmet @ 24,95€
Piilottakaa mun puhelin. Käyttötilin pohja näkyy jo.
Metsä Board lisäys 200kpl @ 3,484
Mandatum entry 600kpl @ 5,596
Wärtsilä 100kpl lisäys @ 16,405
UPM 50 % lisää @24,80€. Osuus salkusta nyt 7,7 % ja keskihankintahinta 25,25 €
Outokumpu 20 % lisää @3,498. Osuus salkusta nyt 8,7 % ja keskihankintahinta 3,50 €.
Todennäköisesti määrät eivät enää nouse. Lähtökohtaisesti olen kummankin kohdalla varautunut odottamaan nousua pitkähköllä tähtäimellä, toki tarvittaessa markkinoihin reagoiden.
UPM 50kpl lisää, Tietoevry 50kpl lisää.
Minulla on nyt aika iso ylipaino UPM:ää. En kyllä voi ostaa enää tämän enempää. Toiveissa kurssinousua vuoden tai kahden sisällä.
Nordean osingoilla lisää Novo Nordiskia 468 DKK hintaan.
Mun Nordea osingot meni kahteen hyvään lappuun
Eli 100Kpl Nestettä ja 100kpl OmaSP.
Osingot ovat “ilmaista rahaa”, sillä voi ottaa hiukan näkemystä
Ihmettelin mikä se valtava kolahdus kuului äsken luurista. No perhana, Nordean osingot kolahtivat salkkuun! Ja ei muuta kuin uudelleen sijoittamaan kaikki 28€ ja nauttimaan korkoa korolle ilmiöstä. Ensi vuonna kolahtaa jo niin, että seinät täräjää. Sillä ostin kaksi kappaletta lisää Nordeaa ja lopuilla Meriauraa 30kpl.
Viime vuonna sain osinkoja yhteensä kympin verran. Nyt “jo” kolmisen kymppiä, vaikka ollaan vasta maaliskuussa. Kyllä se siitä🥸
-Nappikauppaa since 2022-
Rivien vähentämistä ja käteispainon lisäystä: WithSecuren ja Smarteyen touhutonnipanostukset pois pienillä tappioilla ja Renk Group pois sievoisella voitolla. Katsotaan mitä kuukausista julmin tuo tullessaan, kenties ostopaikkoja.
UPM aloituspositio. 24,83e/40 kpl. Merkkejä merkkejä.
Nordeasta saapunut “sijoittajan palkka” siirretty “turvaan” punaisista ämpäreistä ja rekasta tunnettuun firmaan eli lisäys Tokmanni @12.62€
Perjantaina laiteltu myös tyttären salkkuun
-Storebrand Global all countries
-Handelsbank USA indeksi
jälkimmäiseen meni myös tyttären Nordeasta saamat osingot tänä aamuna.
Nordean osingoille löydetty kotisatama UPM:n ja Fodelian hellästä huomasta. Ensimmäistä kertaa tuli sen verran suuri osinkopotti, että raaski jo jakaa kahteen eri kohteeseen.
Ostoja aamuun:
Surgical Science lisäys hintaan: 123,30sek pääosa yrityksen tuotannosta Israelissa, joten USA:n tulleille ei ole ainakaan suoranaisia vaikutuksia. Yhtiö on myös kommentoinut samaa.
Valmet lisäys hintaan: 25,00€
OST
Pitkällisen mietinnän, jossittelun ja äivoriiheämisen jälkeen lisäsin LapWallin osingoilla LapWallia.
Nordean osingoilla lisäsin Investoria. Tällähän pääsee mukaan trendikkääseen puolustus alaan kun Investorilla suuri osuus Saabista.
Osa Nordean osingoista NN Suomi-indeksiin. Sattui sopivasti vielä 10000 pisteen alituskin.
Wärtsilä palautettu “perustasolle” tuplaamalla omistus @16,47 €. Osuus salkusta nyt 6,5 % ja keskihankintahinta 12,25 €.
Edelliset oli ostettu noin kaksi vuotta sitten kahdeksalla eurolla. Siitä määrästä puolet myin jollain korkeammalla tasolla. Ostetut lähtökohtaisesti pitkään pitoon.
Osingot kilahti omalle ja pojan tilille ja itse lisäsin Nestettä @ 8,55€. Jos ei muuta niin keskihintaa ainakin sai alemmaksi Pojan salkkuun lisätty UPM @ 24,99€.
OST
Varovainen 4% lisäys Valmet
Ettäs tiedätte
No jokohan riittäisi
Tänään kävin ostoksilla länsinaapurissa. Pienet Evo ja Intrum lisäykset salkkuun. Kun en osaa pohjilta onkia, niin ostan matkalla alas ja ylös.
Nordean osingoilla lisää Nordeaa ja Evolutionia. Osinkopuolueen lappuja molemmat