Pörssin päiväliikkeet ja korjaukset (Karhunpesä & Härkätaisteluareena)

Nyt pyörii tuo NBC stream myös.

2 tykkäystä

Amatöörit NBC!

1 tykkäys

Italian 10-vuotinen valtiolaina laskenut voimakkaasti tänään, kun EKP tehnyt paikkoja. Paluuseen prosenttitasolle silti matkaa.

Kiina on valtio eikä rotu. Lopeta vauhkoaminen. Ja kyseessä on puhdas poliittinen peli nokitella Kiinalle kun alkoivat jauhamaan että tämä on jenkkien puollustusvoimien levittämä tauti ja jenkkien vika.

4 tykkäystä

Uh oh, FDA-juttu “myöhemmin tänään tai huomenna” eli päivän pihvi jää väliin.

Pitää saada indeksi nousuun yön ylii…

edit: Sanamuodoista päätellen siellä on hoitajia jotka ovat testaamassa rokotetta tms? Katsotaan tuleeko kyselyssä lisää infoa lopuksi

Täytyy vielä keksiä se pihvi, ennen kuin sen voi julkaista :smiley:

1 tykkäys

Ei kyllä taaskaan Trump sanonu mitään järkevää. Voin summata nopeasti. Very, huge, tremendous, big, large, best…

15 tykkäystä

Jep, oli kyllä pahinta liirum-laarumia tähän mennessä.

1 tykkäys

Öljy tippuu… -16% nyt

$22,6

1 tykkäys

Luultavasti tällä hetkellä uutisia aiheista löytyy riittävästi ilman googleakin, mikäli tämä listaa googletuksia tietyillä hakusanoilla. Välillä jos haluaa olla hetken kuulematta tai näkemättä viruksesta mitään, niin silloin netissä ei paljoa voi surffailla.

image
Joko tässä ampaistaan rajuun pudotukseen?

Meanwhile in Brazil!

Nyt puhuu DR BURKE aiheesta huolestuttavat raportit Ranskasta ja Italiasta: Nuoria myös tehohoidossa.

TÄMÄ JOS MIKÄ AIHEUTTAA PANIIKKIA USASSA? “OLEMME HUOLISSAAN ITALIAN JA RANSKAN ALUSTAVISTA RAPORTEISTA”

edit:

Mitä meinaa?

2 tykkäystä

Onneksi salkut (5 kpl) ei ole hävinnyt minnekään :slight_smile: Toki vähän keventyneet mutta jos tämä nyt ei ihan täysin lähde lapasesta negatiivisessa mielessä niin seuraavat isommat tankkaukset olen ajatellut toukokuulle. Pikku betsejä olen jo tehnyt… Pidän itse todennäköisempänä perustuen annettuihin viesteihin hallituksilta ja keskuspankeilta, että oikeasti ollaan valmiita tekemään “what ever it takes”, jotta päästään tämän läpi ilman sisällissotia tai kolmatta maailmansotaa… Eli massiivisella rahan painamisella tästä selvitään. Eiköhän ihmiskunta sen verran ole viisastunut, että tehdään se, mikä on kaikkien parhaaksi.

Ehkä olen vähän tyhmä mutta olen vaivalla rakentanut mielestäni hyviä salkkuja ja ostanut yhtiöitä hyvinkin pitkällä tähtäimellä, joten olen pitänyt omasta strategiasta kiinni. Toki myönnän, että olisihan se jälkiviisaana kiva kun olisi tyhjentänyt salkut helmikuun lopulla, mutta näillä mennään :slight_smile:

1 tykkäys

6 tykkäystä

On mielenkiintoista seurata, että tuleeko tästä myös pysyviä kuluttajatottumuksen trendimuutoksia. Jos ja kun verkkokaupasta tilaaminen todetaan helpoksi ja käteväksi.

4 tykkäystä

Hyvä pointti. Kyllä tämä varmasti avaa myös tilaisuuksia joillekin yrityksille!

1 tykkäys

Edelleenkin uskomattoman vähän huomniota mediassa ölpälle…?

image

7 tykkäystä

Norjan kruunu melko heikko tällä hetkellä. Sieltä tupla näkemystä, kun ostohousut löytyy jossain vaiheessa.