Pörssin päiväliikkeet ja korjaukset (Karhunpesä & Härkätaisteluareena)

joku yksinäinen ekonomisti on aika bearish

1 tykkäys
2 tykkäystä

ovat käyneet lukemassa indereksen wuhan-ketjua jo tammikuussa. eivät kehtaa myöntää, siksi salainen rapsa.

18 tykkäystä

Veikkaan, että työttömyysluvut ovat hämmentävän alhaiset. Olisiko se ihme, että luvut lagaavat perässä koska prosessit ja järjestelmät eivät ole suunniteltu näin suuren määrän sisäänottamiseen ja validointiin…?

1 tykkäys

Mitäs mieltä Wärtsilän sekä Oman Säästöpankin pienestä tankkaamisesta? Vaikuttaisi olevan suhteellisen kivassa alelaarissa tällä hetkellä.

Wärtsilää lisäsin juuri muutama minuutti sitten hieman lisää.

8 tykkäystä

Perjantain osalta lienee tämä yksi mielenkiinnon kohde? Paska-perjantai vol. 2?

2 tykkäystä
1 tykkäys

7 min… voi pikkuhiljaa alkaa pidättämään hengitystä. Ei itse lukeman vuoksi, vaan sen miten markkina reagoi. +1 % nousu per miljoona? :open_mouth:

Viime viikolla virallinen veikkaus 1.65, toteutunut 3,28 ja oliko nousu 5 % luokkaa. Nyt veikataan 3.5 miljoonaa… kaikki alle 6 miljoonan aiheuttaa pompun?

1 tykkäys

Pääasia, että joku luku tulee, niin riittää markkinoille tiedoksi. Ylöspäin mennään joka tapauksessa, oli luku sitten 2 tai 8 miljoonaa.

Aika isot luvut pitäisi jo olla odotuksissa. Mutta muutamat proxyt näyttävät että voidaan mennä niidenkin yli. Minulla salkku pitkälti suojattuna ja osakepainoa muutenkin vähennetty parina viime päivänä.

Minun veikkaus myös. Olisin todella hämmentynyt mikäli löytyisi jotain logiikkaa kurssien liikkeestä, esim 6M hakemusta ja lievä alamäki.

PÄIVÄN LUKEMAT:

5 tykkäystä

Vain 6,65M = +4% tänään?

1 tykkäys

Ei näytä markkinat hirveästi reagoivan. Vähän dippasi, mutta dippi ostetaa kiinni.

Futuurit ei liikahtaneet mihinkään suuntaan. :slight_smile:

Nyt. 6 648K

tämänhän pitäis mennä selvästi alle konsensuksen… eli siis huonompaan suuntaan… vaan kursseista mahdoton sanoa… instikoista GS oli karhumaisin 6miljoonan ennusteellaan?

1 tykkäys

image

edit: entistä komeampaa grafiikkaa ainakiin saadaan

2 tykkäystä