Toki Rush Factoryhän ei koskaan päässyt edes kahteenkaan merkittävään säännöllisessä tuotannossa olevaan “tapahtumakonseptiin”, joten voisi ihan aiheellisesti myös rinnakkaistodellisuudessa kysyä, että oliko tuo investointi kuitenkin tehty aivan liian aikaisessa vaiheessa, koska sitä rahaa oltaisiin tarvittu liiketoiminnan kehittämiseen.
Color Obstacle Rush oli kokonaisuudessaan varsin uniikki ja hyvin skaalaava tapahtuma-idea, mutta vuosien saatossa se alkoi olla jo hieman kulahtanut ja yhtiöltä puuttui kokonaan toinen vastaavan kokoluokan tapahtumabrändi. Duudsoneita kokeiltiin, mutta se ei skaalannut tarpeeksi hyvin. Pelastajaksi haettiin “2020-projekti”, nimistä hanketta, mutta vuosien veivaamisen ja viivästymisen jälkeen paljastui ettei siellä mitään sateentekijöitä olla, vaan tämä pitkään odotettu pelastaja paljastui olevan joku ihmeellinen hologrammi-tiskijukkien pyörittämä disco-sirkusteltta.
Jenkeissä rahaa kerätään vaikka sille ei olisi tarvetta koska tiedetään että kun sitä sitten tarvitaan niin rahaa on vaikea saada. Onhan tuo nyt kaikin puolin hurjaa, että tapahtumayhtiö lähtee pitkään jatkuneen nollakorkokauden jälkeen kiintestöalalle sen sijaan että vain vuokrais ne tilat pitkäaikaisella sopparilla.
Mielenkiintoista seurata miten ravintolabisnes luonnistuu. Alana tuo on sijoittajalle haastava ja epätuottoisa, joten on jännittävää kuulla, että millä bisnessuunnitelmalla meinataan tehdä burkereilla isosti rahaa.