Smart Eye - King of automotive’s Interior Sensing AI?

SE:n hallituksen puheenjohtajan puoliso on ostanut 250 000 SEKillä lappuja. Tiedote tuli tänään, saattaa olla syynä nousuun.

5 tykkäystä

Luulisin, että suurin syy on se, että tänään on viimeinen päivä ostaa jotta ensi viikolla voi merkitä uusia 25,50 sek/kpl hintaan (4/7 suhteella).

11 tykkäystä

Smart Eye Announces Three New Driver Monitoring System Design Wins

Smart Eye has been nominated to deliver its world-leading Driver Monitoring System (DMS) software to three additional car models. The estimated revenue of the order is SEK 30 million based on estimated product life cycle projections.

30 tykkäystä

Smart Eye TR rivi ilmestynyt nordnettiin. Kurssi heilunut tänään melko paljon. Onko millaisia peliliikkeitä SEYE omistajilla tuon annin sihteen?

Voi heittää aloittelijaketjuun viestin jos menee ohi aiheen…

6 tykkäystä

Osaisiko joku kokeneempi kertoa kuinka pystyn merkintäoikeudet käyttämään? Smarttia löyty Danskessa ja Nordnetissä…ja TRt tullut osakelistaukseen.

Tuleeko em. toimijoilta joku ohje vai kuinka nämä menee?

2 tykkäystä

Nordnetissä tuli ainakin eilen ohjeet, merkinnän voi tehdä Yhtiötapahtumat sivulla. Jos et tee merkintää 8.2.2023 mennessä, Nordnet yrittää myydä merkkaamatta jääneet merkintäoikeudet.

1 tykkäys

Minulla sama tilanne kuin J111:lla. Nordeassa omistukset eikä mitään tietoa ole tullut oheisesta?

Mulla meni Nordeassa niin, että koitin chattailla verkkopankissa ja he sitten totesivat että soitellaan. Meni kätevästi puhelimessa jonottamatta. Täytti jonkun lomakkeen siellä ja se lähti eteenpäin. Kannattaa laskea itse etukäteen montako voi merkitä, koska eivät saa laskea teidän puolesta. Ja mä katsoin etukäteen, että on rahaa osakesäästötilillä.

4 tykkäystä

Itselläni näkyi tänään Dansken verkkopankissa. Ylävalikosta Sijoitukset → Kaupankäynti → Yhtiötapahtumavastaus. Sieltä pääsi vastaamaan.

Tämä siis selaimella - mobiilissa ei tätä sivua mielestäni ole edes saatavilla.

1 tykkäys

Danskella saa myös kätevästi merkittyä soittamalla asiakaspalveluun. Ovat hyvin tilanteen tasalla ja kertoivat merkittävissä olevan määränkin, toisin kuin ilmeisesti Nordealla :smiley:

1 tykkäys

Nordnetissä näyttäisi homma toimivan. Vielä kun olisi vaihtoehtona merkata myös AOT puolelle, vaikka merkintään oikeuttavat laput on OST:lla.

1 tykkäys

Mulle oli ilmestynyt op-mobiiliin tommonen TR

Eli mulla on mahdollisuus ostaa/merkata näitä lisää? Miten tämä nyt käytännössä tapahtuu, kun ei ole ennen tullut vastaan? Osto/merkitäaika on milloin? Ja ostetaanko ihan normaaliin tapaan, kuin osakkeita yleensäkin?

1 tykkäys

Ei mene kuin normaali osakkeiden osto. Laitoin juuri viestiä osuuspankille miten tämä sujuu heidän kauttaan. Laitan tietoa tänne OP:n käytännöstä kun saan vastauksen, jos joku muu ei ehdi ennen minua.

5 tykkäystä

Pohdinpa merkintää tänne vielä ennen merkitsemistä. Ohje ei Nordnetillä minusta ole mitenkään täysin selkeä. Ymmärsin sen kuitenkin näin, että jos sinulla on 100 merkintäoikeutta, voit käyttää 98 merkitäoikeutta. 100 et voi käyttää, koska luvun on oltava jaollinen 7llä. Yli jäävät (tässä tapauksessa 2kpl) Nordnet sitten myy. Ja luvun on oltava 7lla jaollinen, koska jokaista 7 merkintää kohden saat 4 osaketta.

2 tykkäystä

Juu, omistamassa määrä jaetaan 7 ja tämä kokonaisluku on se määrä minkä voit merkitä oikeuksia. Ja jokaista oikeutta kohden voit ostaa 4 osaketta hintaan 25.5 kruunua.

Tuota että Nordnet ostaa “ylijäävät” osakkeet en oikein ymmärrä. Ei näin ainakaan käsittääkseni muualla toimita.

2 tykkäystä

Tämä on vain hyvää palvelua. Jos et tekisi mitään ne erääntyisivät arvottomina nyt Nordnet myy ne automaattisesti ja saat markkinahinnan.
Finnairin annissa näin kävi yllättävän isollekin potille.

8 tykkäystä

Onko tällä annilla vaikutusta osakekurssiin? Tippuuko näissä yleensä kurssi annin jälkeen?

3 tykkäystä

Itselleni vaikea paikka ennustaa, miten osakkeelle käy jatkossa. Käytin kaikki merkintäoikeuteni sekä samaan hintaan lisäilin toissijaisia osakkeita. Olen ostanut osakkeita n. 74 sek hintaan, ja nyt tämän veivauksen kautta suht pienellä sijoituksen lisäyksellä saan keskihinnan tiputettua 39:een sekkiin.
Mielelläni kuulisin, miten muut toimivat. Omistajia riittää tuhansia Nordnetissa. Toissijaisia omistuksia pystyy vielä muuttamaan 15.2 asti.

3 tykkäystä

Veloittaako nordnet ostokulut merkintäoikeudessakin? Ai maksaako Smart Eye ns. kaupankäynnin?

2 tykkäystä

OP:ssa ei kuulemma ole mahdollista myydä eikä ostaa SEYE:n merkintäoikeuksia. Eli lisää ostaminen ei onnistu ja ylimääräiset jäävät myymättä.

OP:sta kyllä löytyy listattuna tuo merkintäoikeus, mutta toimeksiantoa ei saa tehdyksi. Yhteydenotto pankkiin ei auttanut. Ei kuulemma OP:n kautta onnistu. Aikamoista …

3 tykkäystä