Mun kritiikki on kohdistunut lähipiirin kanssa vuosien ajan tehtyihin kauppoihin, kahteen tuotteeseen (DiWa & Moments) ja niiden julkistettuihin asiakkuuksiin, sekä yleisesti firman hallintotapaan.
En siis ihan ymmärrä miksi mun pitäisi kommentoida jotain jenkkeihin tehtyä kauppaa, josta ei tiedetä asiakasta tai tarkemmin myytyä tuotetta ja sopimuksen arvoa/kestoa. Sinänsä hauska, että tuon lehdistötiedotteen jälkeen piti vielä muutamaa päivää myöhemmin julkaista erikseen joku ”älkää nyt ihan noin paljon innostuko” -pörssitiedote.
En myöskään yllättyisi, mikäli näitä vastaavanlaisia tiedotteita tulisi useampi ulos kevään mittaan. Kyllä sitä perustuotetta, jonka päälle firma on alun perin rakennettu, saadaan varmasti silloin tällöin myytyä länsimaihinkin. Varsinkin jos iso ja tunnettu taho sitä kauppaa maailmalla provikkaa vastaan.
Kaikki esillenostetut kysymykset ja epäselvyydet on kuitenkin edelleen pöydällä, ja mun on henkilökohtaisesti hyvin vaikea nähdä, että suomalainen piensijoittaja olisi jatkossakaan kovin hyvässä asemassa näin johdetun firman kohdalla.