@Lexus En viitsi spämmätä Nokia-ketjua enempää, mutta jos itse haen apuja trendiviivoista, niin yritän löytää siihen tukipisteet mahdollisimman läheltä. Silloin siinä on mukana paremmin myös lähihistorian tapahtumat. Monthly on kuitenkin jo niin pitkän aikavälin näkymä.
Sen vuoksi itse voisin seurailla oheisen tyyppistä channeliä, vaikka sitä ei ole channelina piirretty, vaan noiden oheisten pivottien avulla. Siitä muodostui riittävän hyvä channel näinkin.
Tuon aloitusajankohdan lähellä minusta tapahtui myös liiketoiminnan isoimmat muutokset tähän mennessä, joka sai uuden vaihteen Nokialle aikaiseksi. Yritän itse hakea aina tukea myös fundasta, etten pohjaa pitkän aikavälin näkemyksiä pelkästään TA:han.
Itsellä ei ole yhtiökohtainen “bull market” -käsite merkityksellinen, en edes tiedä, mitä se tarkoittaa.
Mutta TA:ssa monthly-tason käänne nousevaksi on jo vahva signaali. Jos se tässä loppuvuoden aikana tapahtuisi, niin katsoin, että huhtikuussa tuon channelin ylälaidan breakout tapahtuisi noin 4.75 kohdalla, mikä voisi ihan hyvin pitää paikkaansakin.