Olen samaa mieltä noin periaatteessa, mutta valitettavasti tämän vuodatuksen jälkeen ei voi välttyä ajatukselta, että saatat kuulua ensimmäisessä lauseessa mainittuun ryhmään.
Tämä kateus ja vittuilu tuskin tulee yllätyksenä kenellekään Suomessa vuosikymmenen verran aikaansa viettäneelle, ei se maa muutu hetkessä vaikka tällainen yhtiö on hyvää hyvyyttään aikoinaan perustettu. Jos perustan firman, jonka liikeideana on tehdä ja myydä mummoille energiaremontteja ovelta ovelle kiertävien kaupparatsujen toimesta, en oikein voi valittaa kun minunkin yritys yhdistetään tähän eläkeläisistä “aidosti huolta pitävien ja vastuullisten” toimijoiden joukkoon.
Minä ainakin pidän hyvänä asiana, että näin analyyttisellä keskustelufoorumilla on erilaisia näkemyksiä. En ota eriävistä mielipiteistä nokkiini, loppujen lopuksi jokainen on itse vastuussa omista tunnereaktioistaan.
En ole (enää) Titaniumin osakkeenomistaja, Hoivakiinteistöissä on kyllä kohtuullisen kokoinen summa, jonka yritin lunastaa yrityksen perustamista varten. No, ainakaan vielä en ole nostamassa Suomea muiden yrittäjien joukossa, kun tämä “rahastohässäkkä” teki muutoksia suunnitelmiin. Turha tästä on kitistä, itse olen aikoinaan päätökseni tehnyt, aivan samalla tavalla kuin Titaniumin perustajat leikkiin lähtiessään. Jos palstalla esiintyy kunnianloukkauksia, niin sen anonymiteetin suoja on loppujen lopuksi todella hatara.
PS. tunnen henkilöitä mainitsemastasi viiteryhmästä ja olen aidosti pahoillani heidän puolestaan. Toivon, että he ovat myös minun.