Tällekkin oma ketju pystyyn seurannan helpottamiseksi kun on tuore tulosjulkistus alla. Voipa täältä muutama muukin aktiivinen seuraava löytyä kyseiselle yhtiölle.
Toast on Yhdysvaltalainen yritys, joka tarjoaa pilvipohjaisia kokonaisratkaisuja ravintola-alalle. Tarjonnasta löytyy myyntipistejärjestelmän (POS, Point of Sale) sekä valikoima muita palveluita, esimerkiksi tilausten hallintaan, maksujen käsittelyyn ja asiakaskokemuksen seuraamiseen/parantamiseen. Toast on keskittynyt erityisesti pieniin ja keskisuuriin ravintoloihin, vaikka ovat kykeneväisiä hoitamana myös isompia asiakkuuksia.
Mä laitan kanssa tähän vähän jotain, vähän aktivoin kiintoisan yhtiön ketjua.
Yhtiön maksuliikenteen määrä kasvoi merkittävästi vuoden aikana, lisäksi tilaus- sekä rahoitusratkaisujen tuotto nousi huomattavasti. Liiketulos ja kassavirta paranivat edellisvuodesta, lisäksi yritys saavutti ensimmäistä kertaa voitollisen tilikauden.
Uusien asiakkuuksien määrä kasvoi ennätyksellisesti, erityisesti kehitystä nähtiin suuryrityksissä, kansainvälisillä markkinoilla sekä ruokakauppasektorilla. Kasvua ja kannattavuutta aiotaan vahvistaa edelleen tulevana vuonna, mutta siinä ei nyt ole mitään ihmeempää.
Toastin maksutapahtumien yhteisarvo on kasvanut noin neljä kertaa nopeammin kuin Squarella viime vuosina. Toastin menestyksen taustalla on osin ainakin juuri ravintola-alan tarpeisiin räätälöity strategia, integroidut ekosysteemit, joustava hinnoittelu sekä käyttäjäystävälliset/helppokäyttöiset järjestelmät ja lisäksi kattava asiakastuki.