Vincit - Fuusioituneena uuteen aikakauteen

Järkevimpiä AI strategioita olen kuullut Digialta osavuosikatsauksessa.
Panostetaan yritysten prosessien kehittämiseen ja AI:ta hyödynnetään tarvittavin osin. Suositellaan ja rakennetaan yrityksille data-arkkitehtuuria, jos se tuntuu yrityksen strategian pohjautuen järkevältä.

Keskeistä on riittävän syvällinen AI-osaaminen, että kyetään tunnistamaan AI:n liiketoiminnallisesti järkeviä käyttömahdollisuuksia. Tässä voin kompata Silo.ai:n CCO:n Jaakko Vainion blogikirjoitusta AI-osaamisesta

Teknologiafirman strategia vaatii riittävää teknologian ymmärrystä
Olen tehnyt jossain projektissa Digian CTO:n Juhana Jupon kanssa hommia hänen edellisessä työssä. Hänellä on käytännön käsitys teknologiakehityksestä ja sen vaatimasta strategiasta. Eri osa-alueilla on sitten pätevät päälliköt

Kannattavasti kasvava runsaan 300 hengen Nitor omaa palvelutarjooman, jolla hallitaan koko asiakkaan IT-kehityksen vaatima pino alkaen strategiasta johdettuun kokonaisarkkitehtuuriin, siitä tarkenpaan arkkitehtuuriin aina DevOps:n (xOps). Lisäksi yritystason agilekehityksen hallinnan.
Olen tehnyt hommia Nitorin CTO:n Tommi Laitilan kanssa ja hänellä on vahva kokemuspohjainen ymmärrys aina strategiasta teknologiatasolle asti.
Nitor on tehnyt isoille firmoille koko digitaalisaation transformaation

Vincitillä ei taida olla ketään CTO:n kaltaista ja se näkyy. Miten muodostavat strategian ?
Voin kuvitella, että Julius Manni on vahvasti äänessä.

9 tykkäystä