Vuoden 2019 TOP3

johdanko kisaa :wink:

Niin en tiedä kuka johtaa, Rovio menee ainakin ihana jees ja Outokumpu päin helvettiä

2 tykkäystä

talenom, qt ja remedy oli mun veikkaukset

1 tykkäys

Niin mun kandidatit viimeinen 6kk

Nordea -17%
Outokumpu -25%
Rovio +74%

Onhan nämä erot kyllä huimia, kun olisi kristallipallo, samaa varmaan toivovat Inderesin asiantuntijat.

1 tykkäys

Vähän statistiikkaa kansalle :nerd_face:

7 tykkäystä

Taitaa 4/5 pudonnut kuin kivi!

2 tykkäystä

Aivan :joy: Mutta eihän nuo ihan huonoja longeja ole. Kumpu on minulle outo, eli vähemmän tunnen, mutta muut ihan suosikkeja edelleen. Kilipailukin on vasta puolivälierissä.

Mun qt talenom ja remedy lienee ylivetoja vuoden loppuun, jos remedy vaan onnistuu tuossa control pelissään

Tämä on vähän pöhlöä kun veikkaukselle ei ole mitään takarajaa. Päivitän 2.1.2019 antamani näkemykseni joulun tienoilla.

1 tykkäys

Taisi olla tammikuun loppuun, josta vähän kai myöhästyin. Voin antaa tasoitusta ja poistaa mahdollisen nousun väliltä
:wink:

Taitaa olla edelleen aika hyvät mun poiminnat. Vaikka Remedy onkin laskenut ainakin väliaikaisesti huipuista.

Ja kaikki on kuitenkin pörssissä voitolla? Ainakin jos näitä juttuja on uskominen.

6 tykkäystä

Joko veikataan ensi vuoden top3 ennen kuin vuosi vaihtuu?

3 tykkäystä

Mikä on first northissa pharon pharmaceutical?

nostan täältä ilman tarkastusta muutaman hyvän arvauksen (miten Carcotec mennyt en tiedä)

Onko Honkarakenne ollut jees? Harvia ja Digia lienee kovat.

Olisi pitänyt pistää Cargotecin tilalle se qt group.

admicom ollut aika jäätävän kova… harmi, että en mitenkään voinut hypätä kyytiin takasin…

1 tykkäys

Kaivetaan tämä ketju vielä näin viimeisen pörssipäivän loputtua naftaliinista. Ykkönen taitaa olla melko selvä. Onnittelut @viljo, komea tuotto tullut sun top 3:lle :money_mouth_face:

1 tykkäys

Kiitos vaan! 2019 oli helppo valita hyvät nousijat.

2020 lähdin hakemaan uusinta voittoa isolla riskillä… katotaan miten käy. Enersense ehti jo nousta n. 50% mutta en taida jaksaa lähteä vaihtamaan. katotaan, vielähän tässä olisi huominen aikaa.

1 tykkäys