Basware osakkeen ketju

Ei käy enään alempana kun isot pojat jäävuorilla heti vastassa, nytkin CAR 29eurossa.

3kk tuotto nyt 30pinnaa

Levollisin mielin istun tämän kasan päällä. Moni muu lappu tuntuu heiluvan edes takaisin mutta tämä se puksuttaa… Eilen oli muu salkku punaisella vaihteeksi mutta kaksi vihreää versoa oli - Basware ja AMD…

1 tykkäys

Mites porukka suhtautuu bassen riskisyyteen tälläisinä myllerrys aikoina. En koe, että itse bassen liiketoimintaan erittäin pahasti vaikuttaa, mutta korkea velkaisuus vähän huolettaa.

Lisäksi joillakin toimijoilla voi olla spekulaatiopositioita yritysoston varalle ja kun akuutti kriisi osakkeissa, niin voi tulla houkutus vähentää.

1 tykkäys

Kuitenkin viime kuussa ja varsinkin viime viikon aikana pääostajat ovat olleet ulkomaiset/hallintarekisteröidyt.
Hallintarekisteröidyt lisänneet omistusosuuttaan yli 2 prosenttia viime kuussa.
Rahoitus ja vakuutuslaitokset myös lisänneet kotitalouksien myydessä…

1 tykkäys

Itse en ainakaan näe koronavirusta uhkana Baswaren liiketoiminnalle

1 tykkäys

Ok, nyt onkin kuunvaihde, niin näkee yleiselläkin tasolla tilanteen kaikissa osakkeissa. Huono merkki olisi, jos suomalaiset eläkeyhtiöt myisivät suuria määriä.

Hyvää huomenta! Kuinka suuria vaikutuksia koronaviruksella ja muulla myllerryksella on Baswaren toimintaan tällä hetkellä ja jatkossa? Ajatuksia.

Viikossa 25% ales et kai sillä jotain vaikutusta on? Yrityskaupat tietty myös jäissä tän tilanteen yli kenties?

Perusbusinekseen ei varmaan paljon pitäisi vaikuttaa.

Hieno viiltävä analyysi Inderes, lietsotaan lisää vaan paniikkia, kiitos:(

Don’t kill the messenger. Jos epävarmuuteen tulee edes jotain osviittaa mahdollisesti tulevasta, se on vain positiivista.

Huuh, olin tätäkin myynyt viimeksi eilen… Joku 1/5osa jäljellä… On tämä kyllä…

Taitaa olla yritysjärjestelyt telakalla nyt?

Kiinnostais kyllä kelle ENS ostaa ja GSI?

Mikäs muuten kun rankasti laskenut Basware ei ole antanut negaria?

Muut melkein negaroineet

Kovasti Basware ui vastavirtaan? Inderes buustannut ales ja silti vaan nousee/korjaa.

Voisko olla jo jotain tapahtumassa vai estikö Korona senkin?

Negaria ei vaan myös kuulu vaikka varmaan pitäisi kun osake laskenut?

“Pakollista” tilanne epäselvä-negaria itse odottelen että sais alesta lappuja.

Op:lta tuli tänään q1 prekommenttia, missä laskivat tavoitehinnan 33€ :slight_smile:

Huomasin juu, OSTA suositus silti säilyi. 21.4.20 tuleekin osari. Nyt kai jo hiljainen jakso? Tämä hiljaisen jakson alkaminen tais poistaa uhan negarista ja siksi noussut?

Ei poista hiljainen aika vielä mitään, voi tulla ihan millloin vain tulosvaroituksia