Bublar Group - hitti vai huti?

Samas jamas oon. Ja samaa mieltä. Nyt vaan lippu korkeelle.

1 tykkäys

Sana oli itsellä, tiputtelin keskihinnan alle neloseen kun kävi alhaalla

1 tykkäys

Olen seurannut tätä on off puolisen vuotta ja meinasinkin lisätä, mutta pandemia iski kapuloita rattaisiin. Kiva, että saivat pelin ulos, mutta ei taida olla huonompaa aikaa julkaista peliä joka perustuu fyysiseen liikkumiseen? Pientä toivonkipinää tuo liikkumis- ja muiden rajoitusten avaaminen. Ehkä jengi innostuu tästä ja ottavat vaikka Pokemon Gon rinnalle? Ehkä ja ehkä, toivotaan, jne. Tän ostaminen perustuu kyllä pelkkään toivoon siitä että peli(t) ottavat tuulta alleen. Tulee niin Next Games tästä mieleen.

3 tykkäystä

Itse näen tuon pandemian sekä uhkana että mahdollisuutena. Uhka tuo mitä sanoit, mutta mahdollisuutena ihmisten halu liikkua ulkona ja luonnossa. Siinä mielessä tällainen peli on ar geokätköilyä, tai jtn.

2 tykkäystä

Hyvä @V.Buffet! Loistavia poimintoja, myöskin muille kiitos. Jatkakaa samaan malliin :+1:

Tällä palstalla ei valtavasti ole kävijöitä, mutta ei anneta sen lannistaa. Minua itseäni ainakin auttaa ja kiinnostaa teidän löydöt!

3 tykkäystä

Hyvää nousua ollut viime päivät tässä osakkeessa. Harmi ettei oikein löydy tietoa, että miten Otherworld Heroes on otettu vastaan niissä maissa joissa on jo “julkaistu” vai enkö osaa etsiä?

Osakkeesta päätellen on kuitenkin hyvää pöhinää tämän yrityksen ympärillä.

1 tykkäys

Tuolta saa jotain kuvaa.
Keskiviikkona tulee q1n numerot sitten nähdään mikä on seuraava suunta.

4 tykkäystä

Melko polarisoituneet arvostelut. Suurin osa joko viisi tähteä tai yksi vaivainen tähti. Tähän tietysti vaikuttaa myös suhteellisen pieni lataus- ja arvostelumäärä, joten tarkkuus paranee ajan myötä!

Luin arvosteluita, niin lähes kaikilla yhden tähden jättäneellä ongelmia saada edes peliä toimintaan. Saattaa johtua monesta pelistä riippumattomastakin syystä…

Pääasia on kuitenkin se, että peli yleisesti toimii suurimmalla osalla ja on ilmeisesti melko hyväkin!

Mitä itse vilkuilin arvosteluita, niin 5 tähden arvostelut haisivat osa osakkeenomistajilta ja yhden tähden arvostelut antoivat ymmärtää että henkilöt eivät olleet tajunneet että täytyy itse liikkua paikasta A paikkaan B jotta hahmo etenee. Pelillä on ollut myös jonkin verran back end palvelin ongelmia, mikä on jokseenkin normaalia kun peliä ja palvelimia ajetaan pienemmällä otannalla kestämään suurempia kuormituksia.

Tämän vuoksi soft release ja tällä hetkellä menossa vasta 0.8.

IMO.

Kohta luulisi myös tulevan viimeinen aamen tuosta Goodbye Kansasin ostosta, varsinkin jos haluavat jotain numeroita q 1 raporttiin mukaan. (20.5.)

2 tykkäystä

Tänää pikku lisäys, olikohan hitti vai huti?

2 tykkäystä

Bublarin Q1, https://cdn.bublar.com/corporate/Delarsrapport%20januari%20-%20mars%202020.pdf

Mielestäni aikalailla odotusten mukainen, suunta parempaan vaikka investoinnit painaa bisnestä pakkaselle (tuotekehitys, yritysostot jne.)

Matkalla hitiksi, huti-titteliä en vielä antaisi. Q2:n tuloksessa alkaa näkymään jo OWH-pelin myynti ja mahdollisesti joku pikku boosti Hello Kitty-pelistä. 3D/AR-liiketoiminta myös hyvällä kasvu-uralla.

6 tykkäystä

Luvut olivat aika sitä luokkaa mitä tuli odotettua. Pieni hälytysmerkki on tuo lause minkä itse herkästi tulkitsin niin että Hello Kitty julkaistaan sitten joskus kun Tokion olympialaiset saadaan pidettyä. Tämä olisi paha isku jos näin olisi sillä menetettäisiin vuoden edestä liikevaihtoa ja pitää muistaa että pelit vanhenevat ja tekniikka kehittyy, tämän vuoksi (+kalliit kehityskulut) pelit pusketaan markkinoille puolivalmiina ja viimeistellään lennosta. Toivottavasti tulkitsen väärin mutta saisivat nyt enemmän avata tuota asiaa.

For our second proprietary game Hello Kitty AR:
Kawaii World, we have an ongoing dialogue with
Sanrio about launch strategy, as the goal has been to
launch in conjunction with the Olympics. Right now we
are evaluating various options, taking into account
the new date of the Olympics and Covid-19 and
which markets are sufficiently open for location-
based games.

2 tykkäystä

melkosta pulkkamäkee on :grimacing:

Heitä hiekkaa mäkeen :joy:

1 tykkäys

Mitäpä muuta voi odottaa? Otherworld Heroes on julkaistu vasta muutamassa maassa, Hello Kitty julkaisua ilmeisesti lykätty ja ainoa uutinen yhtiöltä viime aikoina, että hommasi Goodbye Kansas yhtiön.

1 tykkäys

Joo, ei kai se mikään megaylläri ole jos mitään ei olla toimitettu ja rahaa ei tule sisään. Katsotaan kun OWH saadaan ulos mitä tapahtuu ja HKn puolelta olisi ihan jees saada lisää tietoa. Parikymmentä prosenttia vielä omat plussalla mutta lisää kaivataan.

1 tykkäys

OWH kävi voittamassa jonkun pelialan 1. palkinnon. Ilmeisen iso huomionosoitus pelialalla.

https://bublar.com/press/press-releases/#/0FB8279695823F40

3 tykkäystä

Niinhän tuo kävi ja OWH julkaistaan muissa maissa heti kun koronarajoituksia aletaan hölläämään. Tuon palkinnon tunnetuuteen ja merkityksellisyyteen en osaa ottaa kantaa mutta varmasti tarjoaa vetoapua markkinointiin.

2 tykkäystä

Tämähän lisää jännitystä lappuun.

2 tykkäystä

Juu, ei haittaisi yhtään jos kurssi ottaisi vähän isomman spurtin kohti koillista. Pääasia kuitenkin, että liiketoiminta vakiintuu ja saavat betonoitua vähän vankemmat perustat toiminnalle. Mielenkiintoinen toimiala.

1 tykkäys