Dovre Group - Käänne on tapahtunut

Dovre tekee suunnatun annin:

2 tykkäystä

Kauppalehti kirjoitti tänään ranskalaisten tuulivoimaostoksista.

Mulla tuo on maksumuurin takana. En osaa kommentoida onko mitään asiaa Dovren kanssa.

2 tykkäystä
3 tykkäystä
7 tykkäystä

Oheistus noussee reippaasti kunhan pojat saavat Brunswickan rasvattuu.Tässä vanha noin kuukaus sitten annettu.
image

4 tykkäystä

Markkinassa on kovasti otettavaa!

3 tykkäystä

Kovin tuli sitä ihteään niskaan kun tämän Fair Value € 3,16 linkitin Twitteriin Dovre Group (HLSE:DOV1V) Stock Price & Quote Analysis - Simply Wall St

2 tykkäystä

Simplywall.st tekee tietääkseni automaattista data-analyysia tietokoneen algoritmeillä, jota kukaan ei käy läpi. Osakkeiden sivut ovat siis automaattisesti generoituja. Hieman ehkä kokeellisen konseptin makua. On vaikea tietää mitä dataa algoritmi käyttää ja onko se oikeasti relevanttia. Nopealla vilkaisulla sivustolla on useilla osakkeilla hyvin arveluttavia fair valueita, jotka ovat kaukana yleisestä analyytikkojen linjasta. En tunne sivustoa sen paremmin, mutta itse en seuraisi varauksetta heidän suosituksiaan.

5 tykkäystä

Pitkästä aikaan huomenna voidaan nähdä hyvää pöhinää osakkeen ympärillä. Tässä vaiheessa näyttää että suvic osuuden osto oli järkevä liike.

5 tykkäystä

Dovren liiketoiminta vetää erinomaisesti, kuten keväällä on useassa tiedotteessa julkaistu. Nyt näyttäisi myös jokerikortti eli Suvic osoittautuvan erittäin hyväksi. Tuulivoimamarkkina on Suomen lisäksi myös muualla nousussa. Dovrella on valmiiksi suhteita eri maihin.

4 tykkäystä

Ei muutakun myyntiin, niinhän ne moni tekee kun pääsee jälleen omilleen. Se olotila on mahdotonta muuttaa voitolliseks. Vaikka yritys olisi muuttanut startekiaa

Tankkasin lisää.11.6 yhtiökokouksen positiivisen uutisoinnin toivossa ja laajanemisesta uusille sektoreille.

3 tykkäystä

Tuoreimmat | Yle Uutiset Tuulipuistoja tuulipuistoja.

1 tykkäys

Alkaa tulla nostoja Dovresta. Aika hiljaista on kirjoittelu ollutkin.

3 tykkäystä

Oletko laskenut tähän osinkotuoton? Jos et niin niin silloinhan olet kuitenkin voitolla näiden kaikkien vuosien jälkeen. Dovrehan on ollut aina antelias osakkeiden omistajia kohtaan.

1 tykkäys

Nyt alkaa kieltämättä Tuulivoima markkina kuumentua, hyviä linkkejä olette tänne laittaneet, näitä on kiva lueskella kun ovat faktapohjaisia.

Viikonloppuna lueskelin jostain että maapallon metallivarat eivät tule riittämään kaikkeen tähän uusiutuvan energiaverkon rakentamiseen jos kaivosten investointialoituksia ei lisätä. Jos tosiaan näin tulee tapahtumaan, niin se kuvaa hyvin sitä kuinka valtava trendi on alkamassa tai on jo meneillään uusiutuvissa.

1 tykkäys

Tämän saa liputtaa, jos häiritsee keskustelua mutta johonkin on pakko avautua. Hyppäsin Dovren kyytiin vuoden 2016 alussa 0,30€ hintaan ja myin kaikki pois noin puoli vuotta sitten samalla 0,30€ hinnalla. Usko yhtiöön loppui ja halusin omani pois. Olisinpa jaksanut uskoa vielä muutaman kuukauden.

2 tykkäystä

Näen itse että tässä ketjussa tulisi keskustella myös aika-ajoin osakkeen hinnasta, sen verran paljon Dovren kurssikehitys on aikoinaan aiheuttanut murhetta osakkeenomistajille. Lähes jokainen on tehnyt vastaavia virheitä kuin sinä “Osakepoimija”. Minä jos olen samaisen virheen tehnyt olen hypännyt osakkeeseen vielä mukaan kalliimmallakin hinnalla, tosin vain huomattavasti pienemmällä osuudella.

1 tykkäys

Sama täällä. Tuli ostettua asunto ja rempattua se ja jouduin myymään 1/3 salkustani pois. Dovre oli yksi jonka möin vuodenvaihteessa pois. Meni samaan hintaan kuin olin ostanutkin. No osingot sentään jäi taskuun. Harmitellen olen tätä nyt sivusta seurannut mutta onnea niille jotka tätä vielä omistavat.

1 tykkäys