Dynacert - Kanadalaista osaamista

Mä saatoin vähän oppirahoja maksella mutta en niin paljoa että olisi jäänyt summa mieleen.

Uskoin firmaan kun sanottiin että Boch jälleenmyy euroopassa.

Nyt olen valmis ostamaan sen verran takaisin että voisin perustella vaimolle matkan yhtiökokoukseen.

Jostain syystä se on mun tekemättömien listoilla

8 tykkäystä

Sallittakoon meemi kun itse firma on sitä samaa, kuva löytyi omista arkistoista:

7 tykkäystä

Olisiko jollain tietoa, miksi Dynacert on mennyt viimeiset 3kk +200%? Ja mihin tästä ollaan matkalla? :smiley:

1 tykkäys
3 tykkäystä

Ohhoh, enpä olisi uskonut että tämä pumppu myy yhtään mitään. Mutta tämä ei olisi DynaCert ellei mukana olisi joku hämärä kuvio, jäi vähän auki että kuka ne oikeasti osti kun tiedotteessa puhutaan jostain ihme kuviosta jossa joku Dynan dirikka on ostajan edustaja tjsp.

12 tykkäystä

Seuraavaksi tulee ilmoitus, etteivät pysty toimittamaan, kun covid😎

13 tykkäystä

Muistaako kukaan paljonko nuo maksoivat per kpl? Oliko jotain 5000usd tjsp? Jos rahat saatu ekasta 93:sta niin se tarkottaisi karkeasti 500k revenueta joka on tietysti rahaa mutta ei hirveästi.

3000 unittia olisikin jo sitten mitä 15m paukku mutta tähän en usko sekuntiakaan.

2 tykkäystä

Mietin samaa ja muistelin että olisi ollut jotain 4000 kanadan dollaria.

Agentti välissä vie tuosta 40%

Ei taida olla edes kuukauden palkat tuolle pumpulle.

6 tykkäystä

dynaCERT Live at the 1st Hydrogen Day (IIF) to be held on June 15th, 2023

1 tykkäys

Onko lentoliput ostettu? Todennäköisesti siellä tullaan julkistamaan uusia teknologisia innovaatioita ja isoja tulevia mahdollisia kaivosteollisuuden kauppoja :star_struck:

7 tykkäystä

Kyllä mulla se yhtiökokous vielä on mielessä, mutta pitäisi ostaa osakkeita että sinne pääsee, eikä oikein maistu.

Edit:

teknisesti näyttää valmiilta lentämään kuuhun…

2 tykkäystä

Youtubesta löytyy Dynacertin kuulumisia