Eiköhän tämä ansaitse oman ketjunsa, kun viime päivät energia-alan ketju on ollut pelkkää Dynacertia.
Kyseessä siis Kanadalainen firma, jonka toiminta perustuu HydraGEN™ teknologiaan. Firma on lisattu Toronton pörssiin ja auppaa voi myös käydä Saksan Frankfurtin pörssissä.
Lyhykäisyydessään firman toiminta perustuu teknologiaan, jossa vedyn avulla esimerkiksi raskaan kuljetuskaluston ja työkoneiden dieselmoottorien päästöjä pienennetään merkittävästi. Tässä video, jossa teknologia selitetty lyhyesti: - YouTube
Dynacertin tuote kuulostaa yksinkertaisesti liian hyvältä ollakseen totta, mutta päteviä sertifikaatteja Hydragenistä löytyy, kuten tämä: dynaCERT Obtains European Approval of its Hydrogen
Yksikkökustannus tuotteelle on arviolta 8k$ ja lisäksi yritys lupaa tuotteelle seuraavanlaista
" Customers who contract through their Dealer for a minimum 2-year term subscription of HydraGEN™ Technology are eligible for the KarbonKleen money-back guarantee if their registered trucks drive at least 5000 miles (8,047 kilometres) per month, which is measured by dynaCERT ’s new telemetry system, HydraLytica™. If dynaCERT ’s HydraGEN™ Technology doesn’t save such client more than its subscription price, KarbonKleen indicates that it will refund the subscription cost, thereby offering users risk-free “Guaranteed Results"
Mutta miksi olla mukana ?
Dynacert julkaisi joulukuussa 2019 yhteistyökuvoista Mosolf Groupin kanssa ja Mosolf Groupin Presidentti&Toimitusjohtaja Joerg Mosolf lisäsi henkilökohtaista investointiosuuttaan yrityksessä. Mosolf Group on vahva saksalainen perheyritys ja toimii autoteollisuudessa.Muutamia lainauksia tähän liittyen, jotka kuulostavat erittäin pontentiaalisilta(uskomattomilta) kuvioilta.
“On the Rhine River, MOSOLF is initiating marine applications by installing dynaCERT’s HydraGEN™ Technology on one of the RoRo inland vessels, MS Terra, owned by the Dutch shipping company F. Elbert B.V. in turn owned by shipper Mr. Frans Elbert. The vessel has a loading capacity of 175 commercial vehicles of the Sprinter class or 250 cars.”
" MOSOLF is also installing dynaCERT’s HydraGEN™ Technology on the largest shipping line in Europe, the Grimaldi Group, owned by the Grimaldi family."
" Dr. Mosolf is already in negotiations with the German military, the BUNDESWEHR, to install dynaCERT’s HydraGEN™ Technology, with the support of Mrs. Smietje Möller, a member of the German Parliament."
“Dr. Mosolf has commenced negotiations with the Minister of Transport of Germany to further support the widespread introduction of dynaCERT’s HydraGEN™ Technology on a national German level and also on a broader European level. As a follow-up to these government meetings, more meetings are also already set up this month with the Minister of the Economy.”
Tässä linkki joulukuun 2019 tiedotteeseen: https://dynacert.com/FileServer/customforms/go-dynacerts/php/tmp/1/2019-12-16%20dynaCERT%20Announces%20Strategic%20Investment%20by%20Mosolf%20in%20Europe.pdf
Tämän lisäksi Kandalainen miljardööri Eric Sprott on lähtenyt mukaan vuoden 2019 marraskuussa: dynaCERT Welcomes Eric Sprott as a Significant New
Dynacertia seuraa ainoastaan yksi toimia ja se on GBC AG. Heiltä analyytikkoina toimii Julien Desrosiers ja Matthias Greiffenberger. Internetin syovereistä löytyi heidän raportinsa syyskuulta ja tavoitehinnaksi heillä on aseteltu 1,9CAD. Äärimmäisen kovat kasvutavoitteet on tuossa hinnassa jo sisällä. kts kuva alta.
Koko analyysi löytyy tästä: https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjUt4uei4HnAhXH-ioKHQj1CgsQFjABegQIBxAC&url=https%3A%2F%2Fsectornewswire.com%2Fdya-analyst-report-19029.pdf&usg=AOvVaw0PpxEwYATjHCZaiFaB2691
Dynacertin CEO:ta, Jim Payneä on haastateltu joulukuussa 2019. Haastattelu on valitettavasti saksaksi, mutta google kääntäjällä saa haastattelusta pääpiirteittän selvää. Linkki haastikseen tässä: https://dgap.de/dgap/Documents/Research/?companyID=0&documentId=68661728
Jos tähän asti olet jaksanut omia karkeita sepustuksuani lukea, ihmettelet varmasti mistä vuoden 2017 kevään kurssipomppu on aiheutunut ja miksi se tämän jälkeen on valunut, nousten taas 1CAD:n pintaan vuonna 2020. Tuossa analyysissä on hieman sivuttu yhtiön historiaa ja tässä kuvakaappaus analyysin historiaosuudesta.
Patentit ? Niitä löytyy 4 kappaletta, mutta oma kompetenssi ei näitä taivu analysoimaan. Voisi näillä kuvitella saavan muutaman vuoden etumatkan kilpailoihin (jos kilpailijoita löytyy niin lisätään tähän kappaleeseen) Patents Assigned to dynaCERT Inc. - Justia Patents Search
Yritykseen törmäsin muutama viikko sitten twitterin puolelta, joten yritykseen en ole paljoa ehtinyt perehtymään ja tässä on erittäin suuri riski menettää koko sijoittamasi pääoma IMO.