Dynacert - Kanadalaista osaamista

Parin pv takainen telkkariesiintyminen

Sales globally are growing exponentially

Kysyttiin mitä tapahtuu seuraavan 12-18 kk aikana ja vastaus oli mm. tuo. Toivottavasti tarkoitti todella että myynti kasvaa jo rajusti, eikä että se on tavoite . Mielestäni kuulosti kyllä että kasvu tapahtuu nyt jo.

6 tykkäystä

Tuohon kiinnitin myös huomioni. Eivät tosi kovin korkealta ole lähdössä mutta silti isoja puheita.

Harmi ettei kysynyt mitään tuotannosta, paljonko kapaa on?

2 tykkäystä

Hassu, mutta minulle osui myös korvaan tuo “exponential”. Harmillista, että haastattelija ei kysynyt tarkemmin. “Haastattelu” oli mainokseksi käsikirjoitettu. Dynacertin tiedottamista moitin. Mitään faktoja ei ole kerrottu kolmeen kuukauteen. Silti olen tätä ostanut ja on 18 osakkeen vetysalkussani suurin sijoitus. Olen ostanut myyntipuheet.

4 tykkäystä

Kyllähän tämä heiluu aika reippaasti Toronton pörsässä. Nyt on pakitettu 35% ilman muita uutisia kuin Corona ja tuo yo. mainosvideo. Toki jos tuo skaalautuu kuten odotettavissa on niin nämä hinnat ovat muisto vain parin kuukauden päästä.

Tällanem fb ryhmässä, en kylläkään itse löytänyt tota presentaatiota

2 tykkäystä

Niitä massiivisia tilauksia odotellaan, odottavan aika on pitkä :hot_face:

5 tykkäystä

Kinkkinen firma sijoittajalle, kun vaihtoehtona on konkurssi tai mahdollinen tenbäggeri. Toistaiseksi olen ilman osakkeita ja odotan (lähes) mitä tahansa uutista tilauksista.

6 tykkäystä

Itsellä on pienehkö positio, sellainen, joka on hyväksyttävissä, jos kuihtuu kohti nollaa. Tällainen kohde voi sitten buustata nopeastikin. Toisaalta on jo paljon, että tällainen potentiaalinen mahdollisuus on tiedossa. Tuskin olisin tähän itse törmännyt. Jokunen lottolappu on hyvä omistaa.

2 tykkäystä

Itse myös ilman Dynaa. Koko ajan mielessä, että sieltä lävähtää jokin isompi tiedote ja jään rantaan tämän kanssa. Ehkä olisi perusteltua myös tuollainen pienehkö positio jonka kanssa voi elää vaikka matka jatkuisi kohti nollaa. Ollut jo melko pitkään hiljaiseloa Dynan osalta, olisi kiva tietää mitä kulisseissa tapahtuuu

4 tykkäystä

Itsellä pieni seurantapositio (3000kpl), mutta ainakin triplaantuu välittömästi kun saavat myytyä ensimmäisen konkreettisen tuotteen ja myyntipuheet muuttuvat teoiksi…

3 tykkäystä

Alle 2vk aikaa Dynalta julkaista :+1:

Onko kellään dynasta mitään uutta?

Hiljaista on ollut Dynacertin taholta. Tuosaa niiden uusin esite sijoittajille huhtikuulta. Muuta uutta ei tahdo löytyä…

Kysymys&vastaus. (Leikkasin vastauksen alkulätinät/yleisesti tiedossa olevn osuuden pois)


93828143_2725317901035973_4032635267700490240_n__01

2 tykkäystä

Jäipä taas vastaus vähän vaillinaiseksi :smile:

Tuntu vähän ympäripyöreeltä vastaukselta ihme hiljaisuus ollut päällä…jotenki jäi kuva että yritys on kova mut diilejä ei synny🤨

1 tykkäys

Juu on tässä vähän outouksiakin ilmassa. Siksi olenkin nyt ilman lappuja ja odottelen uutisia missä mennään

2 tykkäystä

Kyllähän tuo vastaus haiskahtaa vähän siltä että diilejä ei juuri ole, mutta Sprottin rahojen turvin pärjätään kyllä.

Käsittääkseni odottavat nyt sitä testikäytön tuloksia jollain kaivoksella jossa siis isot dumpperit syö tuhansia litroja dieseliä päivittäin, kun tästä saadaan konkreettiset tulokset niin sitten ehkä tapahtuu jotain.

Toki öljyn hinnan syöksy syö myös Dynacertin hyötyjä mutta pitkällä tähtäimellä varmasti kannattaa jos tuote toimii luvatusti.

Voi olla että tämä on vanhaa tietoa, jollain saattaa olla tuorempaa tietoa?

5 tykkäystä