E-urheiluketju, nouseva ala johon osakesijoittajat eivät ole vielä heränneet?

Morjensta! Piti oikein inderesin foorumilta alkaa etsimään, että omistaakohan kukaan muu Enthusiast Gamingiä (EGLX) ja täältähän löytyi ainakin yksi sankari (@eddywee ) mikäli sulla vielä tätä salkusta löytyy! :smiley:

Oon seuraillut kyseistä lappua viime syksystä alkaen ja ensimmäiset ostot tein lopulta joulukuussa n. 3CAD hinnoista, jonka jälkeen tullut tasaisesti lisäiltyä. Viimeiset lisäykset tein viime viikolla ennen osaria, kun hyvä nousu oli käynnissä mutta toki osarin jälkeen onkin lasketeltukin tasaisesti alas ja päivävaihto on ollut taas tosi pientä. Raportti oli kuitenkin sellainen, että tuntuu suht turvalliselta istua kyydissä ja tää onkin kasvanut mun isoimmaksi omistukseksi. Lähiaikoina pitäisi tulla myös vaihto Nasdaqiin, kun Conference Callissa 22.3 sanottiin, että paperit pitäisi olla valmiit seuraavien viikkojen aikana ja pian sen jälkeen listautuu.

Aika harvoin tullu itse pengottua yrityksiä kun tää foorumi on sen verran timanttisesti hoitanut sen omasta puolesta. Tän kohdalla tullut sitä tehtyä ja vähemmän tullut luettua koko foorumia viime aikoina kun ollut suurin omistus niin pitäny vähäinen aika käyttää EGLX tiedon päivittämiseen! :smiley:

Tässä suoraan nostot raportin highlighteista (22.3)
Fourth Quarter 2020 Highlights:
• Revenue was $42.5 million, a 34% increase compared to pro forma revenue of $31.7 million in Q3 2020;
• Gross profit was $8.1 million, an increase of 52% compared to pro forma gross profit of $5.3 million in Q3 2020;
• Net and comprehensive loss was $6.9 million, resulting in a net and comprehensive loss per share, basic and diluted, of $0.06, compared to a pro forma net and comprehensive loss of $8.0 million and $0.10, respectively in Q3 2020;
• Direct advertising sales were $3.3 million, an increase of 230% compared to $1.0 million in Q3 2020;
• Paid subscribers grew 60% in the past 12 months to end the year at 122,000;
• Total views across written and video content were 9.9 billion for Q4; and,
• RPV (revenue per viewer) was $0.52, an increase of 100% from $0.26 in Q3 2020 driven by the inclusion of Omnia Media results for a full quarter, as well as strong results from Media and Content.

Lisäksi diilejä tehty tän vuoden puolella mm. Samsungin ja Tiktokin kanssa…
Mutta tosiaan, onko muilla omistuksessa ja millasia ajatuksia? En oo oikeestaan mitään negatiivista tästä lapusta löytäny ja siks tää vähän itteä hämää, että missaanko jotain vai istutaanko tässä nyt oikeesti hyvässä kyydissä. :smiley:

8 tykkäystä