Faron Pharmaceuticals - Innovatiivisia lääketieteen ratkaisuja

Tämä olisi sinänsä varsin mielenkiintoinen kehityskulku, mutta ennen kuin sillä on mahdollisuutta heijastua positiivisesti osakekurssiin, ehtii tapahtua mitä tahansa jopa äärimmäisiä skenaarioita. En toki tarkoita tätä kirjaimellisesti, mutta tosiasia on, että Faron on tähän mennessä tehnyt ainoastaan tappiota yhteensä noin 200 miljoonaa euroa.

Jotta yhtiön tarina voisi jatkua uskottavasti, partnerointi olisi syytä toteutua vielä kuluvan vuoden aikana. Muussa tapauksessa riski on suuri, että merkittävä osa omistajista vetäytyy, ja rahoituksen hankkiminen vaikeutuu olennaisesti.

Olen itse kuulunut niin sanottuun ‘perma bull’ -leiriin tämän osakkeen suhteen, mutta jos bexmarilimab ei onnistu lyömään kunnolla läpi ja osakkeen liudentuminen jatkuu niin, tulen itse todennäköisesti luopumaan koko omistuksestani. Veikkaan, että niin tekisi moni muukin. Tällöin Faronin tarina saattaa päättyä ennen kuin se ehti kunnolla alkaakaan.

Voi toki olla, että olen väärässä, mutta edellä kuvattu on tällä hetkellä vahva näkemykseni.

2 tykkäystä