Faron Pharmaceuticals - Innovatiivisia lääketieteen ratkaisuja

11 tykkäystä

Toi on taas hyvä uutinen bexille. Vihuille mitä ite olen tässä seurannut vuoden verran ei ole käynyt kovin hyvin kehitys vaiheissa.

6 tykkäystä

Markkinalla olisi tilausta hyvin siedetylle, kovan response raten lääkkeelle. Voi, kun jollain alhaisen market capin biotekkipuljulla olisikin tämmöistä kehitysputkessa kutittelemassa faasi kolmoseen menoa… :thinking:

24 tykkäystä

Kyllähän Bristol Myers Squibb olis se luontevin partneri Faronille. Omistavat Azanitidin(Vidaza) ja heillä on lisäksi juuri umpeutunut patentit kahdesta eniten rahaa tuovasta lääkkeistä ( Revlimid ja Eliquis).

https://www.contractpharma.com/heaps/view/10305/2/435393

9 tykkäystä

Tuota noin, tuo kertoo minun mielestäni tuulipukujen kiinnostuksesta ja luotosta yhtiöön. Suurten omistajien omistusosuus tippui annissa 6-7% ja tilalle tuli tuulipukuja. Mieluummin minä näkisin 5-10 isoa uutta instituutiota omistuslistalla, kuin 1000 uutta tuulipukua. Tänään aamulla saimme taas kerran todistaa, minkälainen hetkellinen vaikutus voi osakekurssiin olla kun jokunen tuulipuku tyhjää kohtuullisen kokoisen salkkunsa suoraan tyhjään ostolaitaan. Näissä epälikvideissä lapuissa ei tarvita kuin pari paniikkimyyjää, niin jälki on hetkellisesti rumaa. Instikkaomistajat ei tuollaista tee ja tuovat muutenkin ennustettavuutta sekä vakautta kurssikehitykseen.

11 tykkäystä

Totta tuokin, mutta myös hyviä oston paikkoja tarjoaa tämän aamun kaltaiset laitaan position tyhjentämiset :hugs: harmi vaan, kun tuli jo eilen illalla täydennettyä omaa positiota, niin ei tämän aamun dippiin ollut irtonaisia nappuloita.

4 tykkäystä