Samoin. Sen verran kuitenkin ymmärrän, että mitä kalliimpi kampaviineri sitä parempi partneridiili.
Olen kerran ollut elämässäni kokemassa tälläistä potentiaalista menestyksen huumaa. ( Se meni maaliin) Oppini ja ohjeeni on, että viileät miehet voittaa kuumat pelit… Tuskin mitään merkittävää tapahtuu ainakaan kuukauteen.
Toivoisinkin, että pidetään keskustelu ammattimaisena ja vältetään liikaa spekulaa ja autetaan lukijoita menestykseen maltillisesti. Hyvää tulevaa pörssiviikkoa kaikille tasapuolisesti.
Minulle ainakin anti antoi mahdollisuuden ostaa osaketta suhteellisesti halvemmalla kuin korkeammalla antihinnalla ja pienemmällä diluutiolla olisi vanhojen arvo säilynyt. Eli allekirjoittaneen kohdalla anti oli vain positiivinen asia. Ja vahvasti olen sitä mieltä että syksyn sijoittajaviikolla (vai mikä se nyt olikaan) pitäisi Faronin pelata avoimin kortein ja kertoa että helmi/maaliskuussa järjestetään anti (tai järjestetään rahoitus muulla tavalla) jos partnerointi ei siihen mennessä ole varmistunut. Rahathan riitää sinne Q2 asti mutta ei jos tilillä pitää se 6 milliä olla, silloin pitää Q1:llä rahoitusta hommata lisää…
Projisoidaan vähän: Minkälainen omistajuuden polku voisi karrikoiden olla jos haluaisi tulevaisuudessa omistaa osaketta jonka kurssiin myyntiluvan saanut Bex ja sen tuotot vaikuttaisivat? Onko mahdollista pysyä kyydissä “osta ja unohda”-tekniikalla?
T. nimim. Sokerimunkki on kampaviineriä parempi
Luulen että aika moni meistä Faroniin sijoittaneista ovat kanssasi samoilla linjoilla fokusoinnin tärkeydestä.
Faronissa ei olla totuttu toimimaan isomman omistajajoukon kanssa, omistussuhteet kun ovat mitkä ovat. Asiantuntijat ja neuvonantajatkin ovat itse valittuja. Päätökset tehdään pienellä joukolla joten ei se ole nyt niin nöpönnuukaa ollut jokaisen tonnin ostoksen perustelujen kanssa.
Nyt kun kaupalliset ja regulatoriset neuvottelut alkavat saada vauhtia, ammattimaisesti toimiminen edellyttää todella kovalla asenteella ja kurinalaisesti asioiden edistämistä. Enkä ole asemassa väittämään etteikö näin jo olisi tehtykin, mutta kunhan painotan asiaa. Uskon että tämä kyllä myös ymmärretään yhtiössä. Juuri valitulla hallituksen puheenjohtajallakin on kokemusta isoista globaaleista keisseistä alalla. Toisin sanoen nyt ei parane kuunnella seireenien lauluja ja luovuttaa oikeuksia jonkun tällä hetkellä houkuttelevan tarjouksen perusteella: jos oikeasti uskotaan mahdollisuuksiin, esimerkiksi juuri kiinteissä kasvaimissa. Omistaja-arvoa on lupailtu meille tuulipuvuillekin; kaikkien oikeuksien luovuttaminen kerralla ei välttämättä ole paras tapa sen kasvattamiseen.
Yksi asia on vaivannut minua: yhteistyö FDA:n kanssa. Mitä mieltä palsta on, olisiko tässä yksi terästämisen paikka? Pari vuotta tiedottamista seuranneena minulle on useampaankin otteeseen jäänyt sellainen mielikuva, FDA:lta olisi aivan lähiaikoina odotettavissa uutisia. Onko tilanne ollut jo kauan se, että ei aivan olla ymmärretty missä mennään suhteessa vaatimuksiin, vai mistä siinä on ollut kyse? Jos siis ajatellaan että useamman kerran on ovea kolkuteltu mutta aina on bumerangi tullut.
Siellä punnittaan varmasti vaihtoehtoja lääketiede edellä ja eikö se rahoitus ole tikissä ja fda:n myöntämä fast track tarkoita positiivista kehitystä.
Fda vaatii aina todisteita kliinisistä ennen kuin tekevät mitään. Faronin tapauksessa kun todella ovat ehdottaneet näitä fast track juttuja niin ihan todella hyvä juttu, en tiedä itse ketään joka olisi edennyt fda:n kanssa näin nopeasti ensitulosten jälkeen.
Tulkitsinko oikein, että Juho tuossa lopussa lipsautti, että meidän on lupa odotella tietoja partnerista lähiaikoina? Vai kuulenko vain mitä haluan kuulla?
No onhan se jo aiemmin kerrottu, että H2 on se tavoite sille, mutta vahvistusta tuli.
Minun kuullakseni Juho sanoi: “The company will be be announcing the outcome of these discussions in due course”, eli “Yhtiö tiedottaa näiden keskustelujen tuloksesta aikanaan.” Ei siis varsinaisesti mitään uutta.
Voisiko joku asioista oikeasti ymmärtävä kertoa tällaiselle maallikolle, mikä Faronin fast track -statuksesta tekee erityisen kiinnostavan? (Ainakin Ongoing Cancer Accelerated Approvals -lista on pitkä.)
Jos katsotaan todennäköisyyksiä, niin kakkosvaiheessako tällaiset tavallisesti floppaavat? Ja tehokkaalta vaikuttavat (ensilinjan) lääkekandidaatit todennäköisesti vielä kosahtavat vakavaan haittavaikutukseen?
Tämäntasoilla ymmärryksellä ei kyllä kannattaisi biotechiin sijoittaa, mutta minkä sitä ahneudelleen mahtaa.
P. S. Bayerin ja NextRNA:n diilistä (547 milj. USD; https://www.bayer.com/en/us/news-stories/bayer-and-nextrna-therapeutics) ei tainnut täällä olla vielä mitään. Jos siis joku haluaa vertailla ja spekuloida.
Itse uskon partnerointiin tämän vuoden puolella. Siitä on mainittu nyt niin usein haastatteluissa, että jos sen toteutumiseen ei uskottaisi Faronin sisällä, niin olisi täydellistä typeryyttä markkinoida sen toteutumista näissä haastatteluissa. Eli toisin sanoen, uskon että Faronin sisällä ollaan erittäin luottavaisia partneroinnin suhteen ja sen odotetaan tapahtuvan tämän vuoden puolella. Eipä tässä siis tarvitse enää montaa kuukautta odotella.
Kannattaa kuunnella Juhon viimeinen lause ihan videon lopussa tulevasta uutisvirrasta. Hän mainitsee siinä, että saatte alkaa odottamaan partneriuutista.
Kai tuosta nyt on tosiaan aika selvästi tulkittavissa, että aika lähellä ollaan. Aika vekkuli myhäily oli molemmilla, kun partneroitumisesta puhuttiin. En tosin ole mikään kehonkielen asiantuntija…
Mietin ennen, että odotetaanko partnerisopimuksen kanssa joulukuun suurempaa luentaa, mutta ensi kuun jonkinlainen CMD:kin voi tuohon riittää. Jos nyt edes tarvitaan lisää evidenssiä. Saattoi olla, että tuo FDA:n pikarata ja innostus jo riittää ulkopuoliseksi auditoinniksi myös partnereille. Tässä on aikaisemmin ollut siis se tilanne, että käsittääkseni on ollut erittäin laajaa kiinnostusta, mutta kaikki ovat toivoneet lisää dataa. Tämä siis jo viime vuoden puolella. No nythän sitä on ollut sitten tarjolla. Tästä tulee kuulkaas oikein hyvä.
Ennustan partneridiilin julkistamista syyskuulle. (jos se ei toteudu, niin lokakuulle…jne…). Joka tapauksessa ennen pitkään olen ennustukseni kanssa oikeassa ja voin kirjoittaa tänne, että mitäs minä sanoin.
Jep. Tässä kuussa tai viimeistään lokakuussa se partneri saadaan kun rivien välistä luetaan
Pitikö bexin F2 väliluenta tuloksia tulla 3kk:den välein? Nyt ei ole tullut tai julkaistu, kun vika julkaisu on Toukokuulta. Onko mahdollista että tulokset linjassa edellisiin ja siksi ei olla julkaistu?
Hyvä huomio. Onkohan koskaan sanottu näin selkeästi. Ja puheena (kontekstinä) siis oli vielä tämän vuoden puolen tapahtumien tiedottamisesta.
Kuulostaa kyllä siltä, että Juho pitää hyvin varmana (pikaista) partnerointia. Melkein voisi sanoa, että aika härskiä turhan lupailua mikäli näin ei olisi.
Epäilijä voisi sanoa etteivät ole linjassa konsa ei julkaistu!
Petri Bono sanoi: “We will report some survival update in october.” Eli ainakin hengissä säilymisen osalta on tulossa päivitystä lokakuussa.
Event calenderin mukaan olisi tiedossa tässä kuussa 9.9-11.9 HC Wainwright 26th Annual Global Investment Conference ja 13.9-17.9 European Society For Medical Oncology!