Fodelia - Elintarvikealan tiennäyttäjä

Kiinnostaisi itseäkin, porukka ostaa ihan pää märkänä päätyyn saakka.

Siellä on TJ ainakin vähän twiittaillut :thinking:

No nyt nousee!

Tietämättä mistään tviiteistä olin eilen päättänyt, et siirrän OSTille tänään rahaa fodelian tankkaamista varten ja sit ku avaan puol 11 nordnetin ja aattelen et no niin nyt rsit tätä 6,4-6,5 salkkuun niin tämmönen hullunmylly menossa :smile:

Yhdessä Tukholmalaisessa ravintolassa on Feelian tuotteita → +10%…

Pientä euforian makua taas. :sweat_smile:

2 tykkäystä

Pientä FOMOA liikkeellä…

Jep. Mut hyvä tarinahan tää on ja olin kyl heti annissa mukana ja ekana päivänä lisäilin. Joulukuussa myin pois sen pienen nykäyksen kohdilla ja tarkoitus oli kyllä jo silloin hypätä takaisin kelkkaa vuoden vaihteen jälkeen OSTilla. En nyt sitten ihan itsekään välttynyt tältä fomolta kun tankkasin näistä piikin jälkimainingeista 6,8lla itseni taas mukaan :smile:. Voi tulla lyhyellä aikavälillä kalliiksi mut uskon edelleen et pitkällä aikavälillä tää on yks potentiaalisimpia kasvuosakkeita Hkin pörssissä.

1 tykkäys

Pistäkääs ny laput laitaan ja -10% että pääsee ostelemaan. Näillä hinnoilla Liian Hapokasta.

1 tykkäys

Mulla kävi sama parin muun osakkeen kohdalla. Vaarallista tää siirtäminen tällaisen rallin aikana.

1 tykkäys

Liikevaihdon kasvu ei ole merkittävin tunnnusluku, joka sijoittajaa kiinnostaa. Jos oman pääoman tuotto jää yksinumeroiseksi (pienemmäksi kuin sijoittajan tuottovaatimus), itseasiassa kasvu syö omistaja-arvoa. Laatuyhtiöissä voi toki kyseenlaistaa sijoituksen korkean arvostustason johdosta. Fodelian kohdalla sijoittaa rauhoittava tieto on, että kasvuinvestoinnit kohdistuvat asioihin joissa heillä on kilpailuetu. Näin ollen oman pääoman tuotot ovat riittävän korkeita.

1 tykkäys

Onko joku tilannut ruokia verkkokaupasta? Kokemukset siitä? Maistuuko yhtä hyvälle lohisoppa kuin listautumisesittelyssä?

Olen tilannut. Ruoka maistuu hyvälle, mutta osakkeen hinta ei

4 tykkäystä

Joulukuussa tilattiin ensimmäisen kerran iso läjä ja kun ne loppu niin aika pian oltiin taas uudestaan tilaamassa.

Suosikkeja tähän mennessä: lohikeitto, kinkkukiusaus (meidän 6v poika tais syödä yksistään kilon yhden ulkoilun päätteeksi), lihakeitto, lapin riistakeitto (tähän vähän modausta: pottuja ja viherpippuri-koskenlaskijaa lisukkeeksi), riisipuuro, lohikiusaus (tää on parasta lohikiusausta mitä ikinä syöny, vaimo tätä halusi ja olin ensin että njoo…, mutta lisäsin sitten itse uuteen tilaukseen).

Eli tukiostoja tehty >300€ alle kahteen kuukauteen. Ja eiköhän tuo tule jatkumaan säännöllisesti, kun ovat niin hyviä ja helpottaa arkea lapsiperheessä ja pikaisen seurannan perusteella näyttäisi näkyvän myös käyttötilin puolella vähentyneenä rahanmenona.

9 tykkäystä

Testattu on. Lohikeitto oli hyvää 9, joskin 10 arvosana vaatisi hiukan vähärasvaisempaa suutuntumaa ja mössömäisyyttä vähemmän. Hiukan kummastelin, kun pieni tyhjöpakkaus oli ison isossa styroksilaatikossa. Ilmeisesti normikuljetuspakkauskokoja. Logistiikka pelasi mainiosti, ja olin ite kotona :slight_smile:

1 tykkäys

Onkohan tämä virusepidemia Kiinassa jo lisännyt Feelian verkkokaupan tilauksia? Sieltähän saa kätevästi pitkään säilyvän muonavarmuusvaraston.

12 tykkäystä

Piensijoittajat eivät näemmä näe tätä koronavirusepidemiasta hyötyjänä, kun lappua isketään laitaan.

Alkaa olemaan tankkaustasoilla. Q4-tulokseen on vielä melkein kuukausi aikaa, luulen et sieltä tulee positiivinen noste et nyt vaan pitää katsoa et mistä ostaa.

3 tykkäystä

Samaa miettinyt ja kyttäilyt, 6.40 voisi olla jo hyvä taso, jos sen läpi ei mennä, Ruotsi-twiittien pomppu lähti sieltä.

Ihan mielenkiinnosta, mikä on tankkaustaso? Mihin sen perustat?