FuelCell Energy

Kuten aikaisemmin kommentoin, niin ainakaan itse en tuonne historiaan katsele. Hintakehitys on niin vääristävä erilaisten dilutoivien operaatioiden seurauksena.

Tämä kuva (jätetty post ja premarket pois, jotta nähdään varsinaisen kaupankäyntiajan hintamuutokset päivätasolla) on edellisen lisäksi riittävä kertomaan tilanteen, ollaan hyvässä nousevassa trendissä, jossa nyt on tosin tehty double top 2.42. Tuleva osavuosikatsaus ratkaisee kuitenkin jatkon, näin uskon. Siihen saakka lähinnä odottelua ja hinta voi pienellä volyymilla liikkua molempiin suuntiin.

Itselleni tuli kuva, ettei yo. charttien tekijällä ole kovinkaan tarkkaa kuvaa FCEL:istä yhtiönä.

4 tykkäystä

Tänään onkin helppo odotella :smile:

2 tykkäystä

Tästä nyt luettavaa kuitenkin Martin Luther Kingin päivään:

https://www.google.com/amp/s/investorplace.com/2020/01/fuelcell-energy-fcel-stock-sustainable/amp/

2 tykkäystä

Pre market +10%.

1 tykkäys

Saako tuon pre market datan jostain ilmaiseksi?

Saat seurattua tilannetta vaikka googlen haun kautta fcel stock tai nasdaqissa:

1 tykkäys

Ainakin Wall street Journalista voi katsoa premarketia ilmaiseksi.

Varmaan muualtakin löytyy.:+1:

2 tykkäystä

Hypätty mukaan touhutonnilla 2,87

2 tykkäystä

Tänään on pitkästä aikaa vuoristoratapäivä.

2 tykkäystä

jahas, napakka 18% nousu… ! Olisimpa pystynyt osatmaan jenkkilästä 0,56 hinnassa… noh 1,46 tasosta mukana edes. Täytyy sanoa, että aikamoista nousua on tarjoiltu melkein kaikille uuden energian 9 yhtiölle joihin olen vähän ropoja laittanut…! Kiitos vaan foorumi, olihan se toki muistissa vanhoilta ajoilta, että nää vety hommat olis hyvä maailmalle ja sijoittajalle. toivotaan että meno jatkuu vakaan positiivisena

5 tykkäystä

Perjantaina hyppäsin uudelleen kyytiin ja näköjään kannatti. Tänään ostettu toinen erä niin on huomiselle jotain jännitettävää. Jos huomenna tulee hyviä uutisia, tankkaan todennäköisesti reilusti lisää. Huonot uutiset eliminoitu sijoittamalla sen verran mitä näillä tuli voittoa viikko sitten. Vähän luulen et tää on joko tai, joko huomenna mennään isosti ylös tai isosti alas.

2 tykkäystä

otin päivän nousun verran pois myynnillä.

2,99 USD…rikkoontuuko 3 USD vai palataanko päivän aloitukseen :face_with_hand_over_mouth:

2 tykkäystä

ainakin ollaan pysytty yli 1 eurossa :smiley: toistaiseksi! Anteeksi dollarissa!

1 tykkäys
2 tykkäystä

Sieltä $3 rikki :rocket:

3 tykkäystä

Oli kyllä.:muscle::blush: Hyppäsin mukaan 2,66$ ja katsotaan mikä suunta huomenna.

3 tykkäystä

Itse myin eilen pienen osan pois hintaan 2.96 taalaa. Jos tänään tulee pettymys ja laskee, niin on pelimerkkejä ostaa lisää. Jos tulos on hyvä, ostetaan sitten takaisin kalliimmalla :slight_smile:

1 tykkäys

Sama. Pistin 2,11 ostetun position eilen ulos 3,00 hintaan.
Holdaan 0,63 ostettua isompaa positiota toisessa salkussa meni syteen taikka saveen :smiley:

1 tykkäys

Niin ja tänään tulossa ilmeisesti Q4 raportti. Julkaistaanko nuo yleensä ennen pörssin aukeamista vai kiinnimenon jälkeen?

1 tykkäys