Herantis Pharma - Hermorappeumasairauksien pysäyttäjä

Onko nuo uutiset negatiivisia vai positiivisia? Jos tuo tarkoittaa sitä että johto näkee järkeväksi lyödä lisää panostusta xCDNF:n kehittämiseen. Sehän tarkoittaisi sitä et uskotaan vahvasti tuotteeseen.

Itse olen ainakin ollut kokoajan siinä uskossa, että yksi kierros rahaa vielä tarvitaan ennen sopimuksia. Eli sinällään ei mitään yllättävää. Kuten ylempänä olen kirjoittanut, itselle jäi ainakin hyvä kuva tutkimusprojektien suunnasta. Varmaan tuo mahdollisten uusien osakkeiden määrä ja diluutio säikäytti sijoittajat?

Kesällä saatiin kerättyä aika vaivattomasti suunnatulla annilla 6,8 miljoonaa euroa suunnitellun 5 miljoonan euron sijaan 7,8 euron osakekohtaiseen merkintähintaan. Osakemäärä taisi silloin olla joku reilu 10 % osakekannasta. Mielenkiintoista nähdä milloin nuo annit toteutettaisiin ja millaiseen hintaan ne saadaan vietyä läpi ottaen nykykurssi huomioon.

Edit: Näihin kursseihin toivoisi toki pikkuhiljaa näkevän myös firman johtohenkilöiden lisäilevän omistustaan :sunglasses:

3 tykkäystä

Toivotaan että joku ostaa suunnatulla annilla potin vaikka 6eur, muuten luulen että ei nouse ainakaan.

Joku voi toki ostaa ylös että anti käy kaupaksi paremmin. Muuta en osaa sanoa. Iso tappio itsellä:(

Uutiset alla ovatkin hyviä. Ihmeen isosti sijoittajat pelästyi tuota MAHDOLLISTA antia.

Eiköhän tuo kurssi korjaile ylöspäin kun Carnegie saa lappunsa myytyä. Nyt myyneet pariin päivään liki 20000 osakketta veks.

Mielenkiintoinen oli ajankohta säikäyttää tuulipöksy-sijoittajat uudella isolla anti-ilmoituksella ottaen huomioon, että vasta kesällä saatiin hyvät massit vain hattua nostamalla ja hymyilemällä kainosti.

Olisi kyllä kova juttu (“Pyyleva” -nimimerkin ajatusjuoksua vapaasti seuraillen), jos joku iso yhteistyökumppani olisi sitoutunut ostamaan ison siivun ehdolla, että kurssi ei nouse järjettömäksi. Silloin olisi tietysti ymmärrettävää, että hallitus on vimmatulla kiireellä järjestämässä uutta antia, jossa yksi mahdollisuus on suunnattu sellainen.

En (ainakaan vielä) piensijoittajana jaksa uskoa hyvänlaatuisiin ihmeisiin. Olen jo alkanut hahmotella, mistä osasta salkun pohjalla lilluvaa kuraa olen valmis luopumaan, kun yhtiö tulee kerjäämään minultakin rahaa nyt julkaistussa annissa.

1 tykkäys

Itse aion osallistua antiin jos mahdollisuus tulee. Tälläista tämä omistaminen on (nappikauppaa silti). Joskus joutuu rahoittamaan että firma pääsee eteenpäin.

3 tykkäystä

Webcastia luvassa!

6 tykkäystä

Ai jai jai! Lymfactinilla arvoa ylös ja sitten se rahoituskierros please!

Hähää onkin maltillisesti tankkaillut 4,** hinnoilla. Dilutoidakin saa jos sillä saadaan näitä maaliin ja jos saadaan, niin maalissa on palkkiona monin kymmen kertaistuminen?

Että mitä väliä vaikka laimentuisi, tavallaan.

3 tykkäystä

Mullahan on kalleimmat 9 eurossa… Mutta sitten noita 4,xx. Olin varma, että Parkinson 1. Positiiviset signaalit kantaa ja ostin huippu kurssilla. Nyt on tää lymfactinikin taas edenny, niin… Joko :thinking::rocket:

Pitäs tän lymfa turvotuksen hoitokin olla aika arvokas, jos saadaan maaliin!

Ehkä joutuu harkitsemaan vielä pikku erää. 1% on salkussa suunnilleen Herantis.

1 tykkäys

Katsotaan riittäisikö tämä uutinen ainakin myyntipaineen hillitsemiseen, jos ei vielä sentään pystysuoraan nousuun :wink:

Itsekin kevyesti tankkaillut aina positiivisiin uutisiin pitkin vuotta 8,8e tasoista, ja sitten vielä kurssilaskuun. Keskihinta nyt 6,24 paikkeilla. Mutta kuten Viljo sanoi, jos kaikki menee putkeen, voi maalissa olla palkkiona se moninkymmenkertaistuminen. Siinä vaiheessa ei enää muutaman euron heitot alle 10e ostohinnoissa paina :stuck_out_tongue:

minä ainakin tulkitsen tuon tiedotteen tekstin niin, että ei voida sanoa (virallisesti) että toimii, kun ei ole kontrolliryhmää, mutta se saadaan Q1 2021, eli on nyt 2 tutkimusta tehty, jossa on erittäin positiiviset havainnot, jotenkin tuntuisi, että lumelääke ei kasvattaisi imusuonistoa (vaikka potilas voi arvata saaneensa Lymfactiniakin), oletan, että tällä tiedotteella ja alku vuonna saadaan kurssi uudelle tasolle ja voidaan tehdä anti paremmalla hinnalla… ? Onko sille annille vielä mitään aikataulua julkaistu, vai onko vaan valtuutus?

Eikös siitä parkinson invasiivisesta tule kanssa Q1 2021 jotain tuloksia?

1 tykkäys

Hyytyi jo. Joo mielenkiintoinen q1 tulossa… Olis kyllä makoisaa jos nämä saadaan putkeen vuosien saatossa… Miettiä ostaneensa 4,xx hinnoilla…

Disclaimer kuitenkin, että riskiä on, mutta kyllähän näillä tuloksilla eletään ensi vuoden h2 asti, kunhan eka saadaan q1. Mennään q1 yli sitten ylipainolla…

1 tykkäys

Joo vesi kielellä jäädään Q1 odottamaan.

Itse miellän näissä lääkealan firmoissa aina vähän riskiä ja riskillä tässäkin mukana. Kova luotto on, että tästä ei jää luu käteen varsinkaan kun olen mukana ihan pohjilta ostetuilla kasoilla.

1 tykkäys

Siis riski hän on loppuun asti odottavalle todella suuri, mutta askeleittain mennään, niin ostan nyt ja oletan q1 virallisten tietojen ollessa hyvät kurssin viimeistään reagoivan ylös. Tätä +10% en edes laske vielä nousuksi…

2 tykkäystä

Ei hätäillä vielä, veli hopea. Nuo eka rykäisyt ja laskut toisinaan johtavat kunnon loikkiinkin iltapäivän edetessä ja kaikkien sijoittajien päästessä hiljalleen mukaan tarinan viimeisiin käänteisiin.

Tietysti monia saattaa kiinnostaa, mitkä ne antivaltuutuksen ehdot ovat ja keille kaikille tai kenelle yksittäiselle erityisesti se tullaan lopulta tarjoamaan tai suuntaamaan.

En odota institutionaalisilta tässä vaiheessa mitään kontribuutiota osakkeen liikkeisiin. Ne ovat arpansa jo heittäneet, viimeisimmät toukokuussa kappalehintaan 7,8 euroa. Ja jos tulevia nyt olisikin yksi tai vaikkapa useampia, ne olisivat jo aiesopimuksensa tai kommittoitumisensa jollain toisella tavalla tehneet, eivätkä suotta lähtisi pienivaihtoisen osakkeen hintaa kaasuttelemaan ostamalla suoraan pörssistä päivän hintaan.

On todella jännä nähdä, haetaanko tulevat antirahat vanhoilta vai uusilta tahoilta. Ja millä hinnalla.

2 tykkäystä

minusta anti kannattaisi tehdä 2021 Q1 jälkeen…! Tai sitten olen ihan kujalla tästä, mikä on täysin mahdollista…

1 tykkäys

Sama tulkinta. Tarkistin edellisestä Edisonin analyytikkoraportista, miten silloin arvostettiin tätä Lymfactinia:


Tämän tiedotteen perusteella 10% onnistumistodennäköisyys tuntuu turhan matalalta, ja silläkin todennäköisyydellä arvo per osake on arvioitu yli 5e pelkästään Lymfactinille. Hyvin negatiivisia odotuksia hinnoitellaan tällä hetkellä kurssiin.

2 tykkäystä

no joo, vastaan itse itselleni.

ei nouse. uutinen ilmeisesti täysin odotusten mukainen ja hinnoiteltu jo etukäteen kurssiin ison laskun kautta. onneksi sentään ei tullut huonoja uutisia=).

tulevan annin ehtoja odotellessa siis.

1 tykkäys

Kylläpä nyt tapahtuu. Isoja määriä lappuja laitaan, joissa myyjänä LAGO. Kurssi oli ensin nousussa ja nyt laski noiden myyntien myötä.

Iltapäivällä luvassa ym. webcast. Katsotaan mitä sieltä tulee ja vaikuttaako mahdollisesti kurssiin.