When choosing zero-emission trucks, operators should not be forced to compromise on payload or driving range, and only hydrogen can ensure that is the case.
“Given this, as hydrogen is increasingly embraced by industry as a superior option in many applications, we expect costs of the technology to fall rapidly.”
“This comes ahead of Hyzon’s public listing via a definitive business combination agreement with Decarbonization Plus Acquisition Corporation (NASDAQ: DCRB, DCRBW).”
"Hyzon Motors signs definitive agreement to supply up to 70 hydrogen fuel cell powered heavy trucks to a leading Austrian grocery store chain with ~300 locations
Hyzon expects to begin delivering trucks in 2021, with all trucks expected to be delivered over the course of three years
Hyzon and MPREIS have further partnered on a feasibility study for hydrogen fuel cell powered vehicles in alpine conditions"
“up to 70 hydrogen fuel cell powered heavy trucks”
“The initial delivery is planned for Q4 of 2021, with the remaining trucks to be delivered over the course of three years.”
“The first batch of vehicles includes three different heavy-duty trucks, including tractor/puller and rigid chassis designs, and are built to support refrigeration units.”
Pessimisti laskeskelee että vähintään kolme rekkaa aluksi ja joitain niiden perään jos tykätään ensimmäisistä, optimisti olettaa että 70 rekkaa.
Hienoa uutisia tulee juuri ennen mergeriä . Onko porukka tutkinut tarkemmin näitä julkaistuja tilauksia… tyylin miten sitovia ovat, onko pre-paymentteja jne.
20 ajoneuvon kaupasta oli mainintaa tuolla jo aikaisemmin. 29. Toukokuuta. Olisiko kyseinen kauppa sitten muuttunut nyt sitovaksi? Vai onko tämä uusi kauppa? Sama määrä ja asiakas?
ROCHESTER, N.Y. and GRONINGEN, Netherlands, June 3, 2021 /PRNewswire/ – Hyzon Motors Inc. (“Hyzon” or “the Company”), a leading global supplier of zero-emission hydrogen fuel cell powered commercial vehicles, today announced it has entered into definitive purchase agreements with subsidiaries of major Dutch transport companies Jan Bakker B.V (“Jan Bakker”) and Millenaar & van Schaik B.V. (“Millenaar & van Schaik”) to supply a total of up to 20 units of 50 ton hydrogen trucks. This comes ahead of Hyzon’s public listing via a definitive business combination agreement with Decarbonization Plus Acquisition Corporation (NASDAQ: DCRB, DCRBW).
Q4 alkaa toimitukset niin kaipa ne maksut kilahtaa vasta vuoden 22 puolella?
Edit: Joo tässä on räikeä virhe mikä olisi pitänyt huomata ennen postausta.
"Right now, DCRB trades with a market capitalization of just $286.16 million. Hyzon’s SPAC deal values the combined company at roughly $2.7 billion. That means that DCRB is currently valued at one-tenth of its potential market capitalization post-merger"
Lihavoitu kohta ei siis pidä paikkaansa. Mitenkään ei voi päätellä että tuosta että yhtiön arvo pitäisi olla kymmenkertainen yhdistymisen jälkeen.
Tuolla DCRB 10$ hinnalla yhtiön arvo olisi yhdistymisen jälkeen 2,7 miljardia dollaria. Jotta arvo olisi kymmenkertainen pitäisi DCRB osake huidella 100$ ennen mergeä.
Pahoittelut tästä.
Öööö… Tuon edellisen “artikkelin” kirjoittajalla ei taida ihan olla SPAC-tietous täydessä potentiaalissaan. Kirjoitti:
“Right now, DCRB trades with a market capitalization of just $286.16 million. Hyzon’s SPAC deal values the combined company at roughly $2.7 billion. That means that DCRB is currently valued at one-tenth of its potential market capitalization post-merger.”
Right now, DCRB trades with a market capitalization of just $286.16 million. Hyzon’s SPAC deal values the combined company at roughly $2.7 billion. That means that DCRB is currently valued at one-tenth of its potential market capitalization post-merger.
That also means that Hyzon Motors could — and I stress could , because the market is screwy this year with growth stock valuations — trade as high as $80 to $100 per share.
Juu kyllä nyt on Hargetti aika kahvilla. En tiedä mikä sivusto tuo Banyan Hill on, mutta ei nyt ainakaan tältä osin ihan logonsa veroinen
Merger lähiviikkoina (Q2), päivämäärä ei vielä tiedossa.
Kurssista ei varmaan kukaan pysty sanoa. Itse ollut mukana alusta asti. USAn kuvioita ei ole vielä kauheasti rummutettu, eikä rekasta ollut kuvia. Jos alkaa uutisia tulla ja kuvia jenkkirekasta mergerin jälkeen, voi kurssi ampaista ylös reilustikin.