Inderes.fi-sisällön kehitysideat

Mielenkiintoinen muutos ja mielenkiintoista nähdä, että millaiseksi tuo riskiarvio muodostuu. Ylipäätään tykkään aina sellaisista skenaario-tyyppisistä ja vaihtoehtoja sisältävistä analyyseistä, joissa esimerkiksi “liukukytkinasteikolla” mietitään, että miten tämä case x (= yhtiö) liikkuu tarkasteltavan asian y (= esim. syklisyys) janalla. Jos analyysivaiheessa joutuu lukittautumaan liian voimakkaasti yhdelle polulle, niin silloin muut mahdolliset skenaariot saattavat jäädä osittain tai kokonaan käsittelemättä.

Kiinnostavaa nähdä mitä tapahtuu näille kroonisille “ongelmalapsille” - Kone, Kesko, Elisa jne. “bondiosakkeet” ja niiden suositukset.

Ne kun ovat juuri näitä erittäin matalan riskin kohteita.

Melkein minuutissa on erinomainen konsepti jo tässä ketjussa listatuista syistä. Tuunata voi aina, mutta toimivaa ei kannata lähteä korjaamaan.

Suosituskäytännön muutos vaikuttaa hyvältä kunhan suosituksen yhteydessä tehdään selväksi, että onko ostosuosituksen väärti riski/tuotto-suhde houkutteleva bondin korvaajille vai yksisarvisten metsästäjille. Eli mittakaava käy ilmi suhteen lisäksi. Toki itse raportista kaikki tämä ilmenee, mutta nyt puhutaan suosituksista.

1 tykkäys

Tämä taisi mennä ohi, joten nostellaan ylös. @Yu_Gong

Saisiko sijoittaja sentimentti -kuvaajan johonkin näkyviin? Tai mikä vielä parempi olisi API siihen dataan :heart_eyes: @Yu_Gong

2 tykkäystä

Miksi Inderesin analyytikko kommentoi Kauppalehdelle, ennenkuin on jakanut oman kommenttinsa Inderesin palvelussa? ( Ja vieläpä KL - maksumuurin takana ) Case Neste.

@Mikael_Rautanen @Petri_Gostowski

11 tykkäystä

Tavanomaisesti olisin ehtinyt tehdä tästä pikakommentin palveluun ennen kuin kommentit olisi ehtinyt mediassa ulos. Tämä päivä on hieman poikkeus, koska olen ollut koko päivän kiinni haastatteluissa ja keskustelin median kanssa puhelimitse pikaisesti näiden välissä. Pahoittelut!

9 tykkäystä

Tarkoitatko sitä Vernerin tekemää Sijoittajien viikottaista sentimenttiä?

Vai sitä meidän omaa yhtiökohtaista?

1 tykkäys

Juurikin tuota Vernerin FB:n kautta keräämää

1 tykkäys

Olisiko mahdollista lisätä yhtiösivuille tuleviin tapahtumiin myös osingon jaot?
TietoEVRY:llä 28.9 esimerkiksi tulossa osingon toinen puolisko niin olisi hienoa, jos tämänkin tiedon saisi Inderesin kautta.
image

5 tykkäystä

Tohon ollaan miettimässä ens keväälle kunnon osinkointegraatiota, tai jo aiemmin. :slight_smile: Hyvä huomio!

8 tykkäystä

Jossain lapuissa ollut prosenteissa häikkää tänään? Ainakin Qt osui silmääni (jostain kumman syystä :wink:)

Vs.

Itseasiassa mun seurantalistalla olevista aika moni heittää vs nordnetin lukemat

8 tykkäystä

QTCOM +1,17 tänään myös TV:n ja investing.comim kautta katsottuna, eli heitto tosiaan vaikuttaisi olevan Inderesin päässä.

4 tykkäystä

hmm… näköjään eilen on ollut jotain häikkää kurssidatassa. nyt vaikuttaa olevan taas synkassa :open_mouth:

3 tykkäystä

Ei oo edelleenkään kunnossa? Prosentit ei täsmää?

1 tykkäys

öö Ainakin kauppalehdessä on myös sama

1 tykkäys


Kauppalehdellä homma menee pieleen nyt pahasti taas!

1 tykkäys

Nasdaqilla tosin toi 2.5%, laitan viestiä kurssin tarjoajalle.

2 tykkäystä

Nyt taitaa olla korjattu :slight_smile: Kiitti kun huomasit! Qt | Inderes: Osakeanalyysit, mallisalkku, osakevertailu & aamukatsaus

Korjattiin samalla Kauppalehtikin kun data tulee samasta lähteestä :sweat_smile:

12 tykkäystä

Kehitysideana osakevertailuosioon, oletteko harkinneet että osakevertailussa olisi myös tulosennusteet/seuranta tyyppinen välilehti? Olen itse tykännyt ko. ominaisuudesta sijoittaja.fi sivuilla.

1 tykkäys