Inderes.fi-sisällön kehitysideat

Tänne voi laittaa palautetta, inderes.fi:n ominaisuuksista, inderesTV:stä tai muusta inderes.fi:n sisällöstä: mitä haluaisit parannettavan, ärsyttääkö joku video tai haluaisitko jonkun vierailemaan meillä haastattelussa? :slight_smile:

Koodareita voi pingata aina: @Yu_Gong @Jens2223 @Jesse_Niininen

3 tykkäystä

Kiitos uudistuneesta forumista. Hyvältä näyttää.

Ehdotus: Pääindeksien ja indeksien arvostusta kuvaavien mittaraiden sisällyttäminen sivuille. Helpottaisi entisestään, kun indereksen sivuilta näkisi muutaman maailman keskeisimmän indeksin forward, backward P/E ja P/B esimerkiksi. Tällä hetkellä tietoa joutuu kaivamaan erinäisiltä sivustoilta hajautetusta.

2 tykkäystä

Mä otan työn alle! :slight_smile:

1 tykkäys

Myös tämmönen on tulossa et näkee milloin tavoitehinta on annettu. Ihan SAIRAAN hyvä palaute käyttäjältä! :smiley:

12 tykkäystä

Tänän tulee hieno päivitys :slight_smile: Saadaan Serviceworkerit käyttöön ja push notifikaatioita selaimen kautta! :slight_smile: Add push notifications to a web app  |  Google Codelabs

1 tykkäys

Osakevertailusivulle tai etusivulle olisi kova saada graafi jossa näkyy omassa seurannassa olevien yhtiöiden prosentuaalinen kehitys. Samaan graafiin kun vielä saisi indeksin kehityksen niin voisi suoraan katsoa minkä osakkeen takia oma salkku häviää indeksille viikosta toiseen :wink:

7 tykkäystä

Joo, samaa mieltä! Ja sit sellainen olis hauska, että vois seurata vaikka OMXH:ta ja siinä näkyis eri dataa, kuten toimialajakauma ym. :+1: Tää tosin saattais vaatia aika paljon koodia :smiley:

4 tykkäystä

Voisiko uusien raporttien julkaisu nostoihin saada näkyviin merkinnän, mikäli on myös Free-käyttäjille avoinna?

Nythän se tieto toki löytyy Aamarista lukemalla Analyytikon kommenteista, mutta suoraan ei näy etusivulla uutisvirrassa että kyseessä on kaikille avoin raportti.

3 tykkäystä

Jees, tää tulee aika pian. on jo kehityksessä! :slight_smile:

4 tykkäystä

Tällaist palautetta tuli Youtubes notifikaatioista:

“Moi! Minulla ei ole kyllä uudet push-notifikaatiot toimineet ihan oletetusti. Tietokoneella kaikki pelittää hyvin, mutta puhelimella olen saanut ilmoituksen vain kahdesti😐”

2 tykkäystä

Mulla kyllä toimii myös kännykällä, mutta onkin Android. Teidän koodari Yu tais sanoi että iPhoneissa ei toimi, koska Apple ei tue niitä push notifikaatiota.

Inderes etusivulla, kun keskustelut-tab on valittuna niin vasemmalla olevia pörssitiedotteita ei voi klikata linkkinä.

Kirjauduttaessa sisään kirjaudutaan sisään kaikkiin selaimessa avoinna oleviin Inderes-välilehtiin. Kirjauduttaessa ulos ei kirjauduta ulos kaikista välilehdistä vaan aktiivisesta välilehdestä. Inderes-etusivulta uloskirjautuminen vaatii 2 klikkausta (omat tiedot → kirjaudu ulos).

Jännä. Hyvä huomio. Korjattu ja menee ens maanataina tuotantoon. :slight_smile:

Miten minulle tulee tästä foorumista mieleen että käyttäjien kyttääminen on laitettu ihan uudelle tasolle?

  • Lähettämättömät viestit tallennetaan automaattisesti
  • Sisään kirjaudutaan sähköpostiosoitteella
  • Uloskirjautuminen ei kirjaudu ulos kaikista tabeista
  • Käyttäjän poistama viesti ei poistu heti vaan 24 tunnin kuluessa, ilmoitetaan muille viestin poistosta.
  • “Olet tykännyt ketjuista mutta et ole rekisteröitynyt”
  • “Ketjut joista saatat pitää”
  • Viimeisen käynnin jälkeen tulleet viestit

Laitan kohta GDPR:t vetämään. Miten tämä onnistuu?

Mun kautta voi aina hoitaa! :slight_smile: Mä voin selittää jos joku ominaisuuksista epäilyttää ja mietit miksi on olemassa ja jos tulee jotain huolia, niin voi myös soittaa mun numeroon 0505000093. Tallennusta tehdään käyttökokemusta parantavien ominaisuuksien takia, esimerkiksi “Lähettämättömät viestit tallennetaan automaattisesti”, tallennus tehdään, jotta kesken jäänyt viesti ei katoaisi, jos esimerkiksi vahingossa painaa back-nappulaa tai linkkejä. Ja “Ketjut joista saatat pitää” & “Viimeisen käynnin jälkeen tulleet viestit” ovat yleisesti ottaen hyödyllisiä käyttäjille.

-Inderesin koodari

4 tykkäystä

Kehitysehdotus: Kun ketjussa on paljon viestejä, niin tökkii aika pahasti tuo viestien selaaminen/rullaus. Kun yritän päästä viimeiseen eli uusimpaan viestiin niin uudet viestit latautuvat vähän kerrallaan ja kestää hetken että pääseen sinne. Miten olisi nappula ketjun alussa josta pääsee heti ketjun loppuun tai viimeiseen minkä on lukenut? (tai sitten vaan jotenkin sulavoittaa tota selausta?)

Edit: Sitten tuossa etusivulla kun on “seuraamasi yhtiöt”, niin eikös siinä listassa yhtiön nimeä klikkaamalla voisi päästä teidän tähän yhtiötä koskevalle sivulle? Nyt joutuu muutaman klikkauksen enemmän että sinne pääsee.

2 tykkäystä

Hyviä pointteja! Toi hyppy uusimpaan ei oo liian selkeä kyl. Tässä vaiheessa toissa vieressä on toi elementti mistä painamalla aikajanaa voi päästä uusimpaan vastaukseen.

Vaihtoehtoisesti listauksesta voi painaa tota toiminnan alla olevaa aikaa, niin pääsee uusimpaan sisältöön. (Vois tehdä selkeämminkin):

Toi sun seuraava ehdotus on myös hyvä pointti, korjataan ASAP! Tässä vaiheessa painamalla graafia “seuraamasi yhtiöt” listauksen vierestä pääsee yhtiösivulle:

Kiitos nopeasta vastauksesta. Hyvä tietää että noita oikopolkuja täällä on. Kyllähän noita oppii käyttämään kun vaan ekan kerran huomaa niiden olemassaolon :slight_smile:

3 tykkäystä

Mut on niissä on kyl kehitettävää että niit löytäisi helpommin! :slight_smile:

3 tykkäystä