Inderes.fi-sisällön kehitysideat

Mä yritän selvitellä tätä :open_mouth:

7 tykkäystä

Ei saa myöskään kuvakaappauksia liitettyä ym. :woozy_face:

3 tykkäystä

Nyt näyttäisi toimivan. Go Yu! :muscle:

5 tykkäystä

Näkyykö muillakin iPhonella/Safarilla yrityssivut hassusti? Mulla näkynyt näin pidemmän aikaa, tuo palkki oikealla…

4 tykkäystä

Saisiko TietoEvryn yhtiösivulle (Tietoevry | Inderes: Osakeanalyysit, mallisalkku, osakevertailu & aamukatsaus) linkitettyä siihen liittyvät Foorumi-sivut: Tietoevry - Tähtäimessä kannattava kasvu ja Mihin IT-palvelufirmaan sijoittaisit? Siili Solutions, Vincit, Innofactor, Gofore, Digia vai Tieto?

5 tykkäystä

Kiitos @turotski, tänään mietin samaa ja oli kans ajatuksena pyytää että linkittäisivät tuon TietoEVRY - Menneisyyden vanki? tuohon TietoEVRYn yhtiösivulle. En pystynyt enää itse nuita tunnisteita sinne lisäämään. Nyt tunnisteissa osakkeet ja tieto. Ilmeisesti olisi linkittynyt automaattisesti jos olisi lisännyt sinne aikanaan tietoevry nimisen tunnisteen. Sellaista tunnistetta ei vaan tuolla valmiissa ollut olemassa. En hoksannut silloin kokeilla että olisiko sellaisen tunnisteen luominen onnistunut.

Onko tuossa muuten olemassa joku aika kuinka vanhoja juttuja voi vielä itse editoida?

1 tykkäys

TietoEvry linkitykset korjattu! :slight_smile: Molemmat linkit lisätty. Tietoevry | Inderes: Osakeanalyysit, mallisalkku, osakevertailu & aamukatsaus

4 tykkäystä

@Walter_H ottaa kopin tosta! :slight_smile: Kiitos!

1 tykkäys

Mestari tittelin haltijat voivat muokata ketjun otsikoita ja tunnisteita, mutta nuo foorumin ketjut pitää Yun itse pistää yhtiösivuille, meillä ei hihamerkit siihen riitä :blush:

1 tykkäys

Siirrän tämän toiveen tähän kejtuun :wink:

1 tykkäys

Pikku juttu tämä, mutta näyttää hassulta. Eli ilmeisesti tuosta välistä on poistettu kommentti (Revenio -ketju), johon VerPu vastannut ja nyt sitten näyttää siltä, että hän kommentoi vaan omaa viestiään :slight_smile: Eli toi yläreunan linkitys menee hassusti viestin poiston/siirron jälkeen.

3 tykkäystä

Tarkoitin tuota yleisesti ketjussa. Toisaalta jos vastaisi suoraan jollekin muulle henkilö voisi ajatella että vain häntä tarkoitetaan. :crazy_face:

4 tykkäystä

Vielä yksi toive @Yu_Gong:lle : Embracer Group :slight_smile:

3 tykkäystä

Kiitos huomiosta @Artisti ja muut jotka ovat tuoneet asian esille :pray: Virhe johtui yrityksen tiedotteessa ilmenevästä poikkeuksesta ja on korjattu tulevassa päivityksessä. Pahoittelut vaivasta!

3 tykkäystä

Embracer Group AB | Inderes: Osakeanalyysit, mallisalkku, osakevertailu & aamukatsaus Embracer Group luotu

Ps. Fortnoxia ei voida näyttää koska se on listattu NGM pörssiin eikä meillä ole sinne lisenssiä. Ei ole Nasdaqissa :frowning:

8 tykkäystä

Hieman hävettää esittää seuraavia osinkoon liittyviä toiveita.

Tuohon seurantalistaan osinkoprosentti näkyviin.

Analyyseihin osingon kasvu ja kasvuvuodet. Ehkäpä jopa firman osinkopolitiikka. Selvästi raaka analyysi osingoista osinkojen kasvun jne osalta. Osa meistä haluaa sen tulovirran taskusta toiseen tätä kautta.

10 v seuranta, niin Sammon ja Raision flopit näkyvät jatkossakin pitkään.

1 tykkäys

Yhtiön avainluvut sivulla on nostettu tärkeimmiksi luvuiksi ylös P/E, EV/EBITDA, P/B ja Osinko-%.

P/B on todella monien yhtiöiden kohdalla täysin epärelevantti, joten voisiko sen tilalle nostaa jonkun muun? Esim. vaikka liikevaihdon kasvu-%

7 tykkäystä

Hyvä pointti! Me käsittellään tää seuraavassa tuotekehityspalaverissa! :slight_smile:

EDIT: @Visukinttu mä just puhuin meidän pääanalyytikon kaa, niin kehitetään sinne semmonen ominaisuus et analyytikko voi valita miktä tunnusluvut näyttää siinä, jolloin P/B poistaa epärelevanteilta yhtiöltä :slight_smile: Tää oli hyvä idea.

15 tykkäystä

Kannattaa käydä kaikki läpi, ainakin Caverionin sivulla sama ongelma. Tarviiko tehdä CSS:ään tms muutos…?

Sijoituskirjallisuudelle kun löytyy oma topic niin voisiko Inderesillä olla käyttäjille oma Marketplace? Luet kirjan ja haluat päästä eroon, täälä varmasti hyvä kiertäisi nopeasti.

11 tykkäystä