Inderes.fi-sisällön kehitysideat

Käykääs kokeilemassa Inderesin uutta hakua :slight_smile: Ero vanhaan hakuun on se, että se hakee läpi meidän koko palvelun kaikista sisällöistä hakutekstisi mukaista sanaa. Myös videot, blogit, artikkelit ja yhtiöiden julkaisut ovat nyt mukana hakutuloksissa. Ennen haku palautti pelkästään yhtiöitä ja sen uusimpia sisältöjä. Haku on edelleen ennakoiva, eli väärinkirjoitukset pyritään ennakoivasti korjaamaan ja tarjoamaan tekstisi mukaisia hakutuloksia:

17 tykkäystä

Tesla palautti Kesla.

Ei meil oo jenkkiosakkeita palvelussa, Kesla on lähin tulos mitä saadaan ¯_(ツ)_/¯

1 tykkäys

Tavallaan hyvä noin, ettei hae foorumilta sisältöä :blush:

1 tykkäys

Moi,

Tietokoneeni ja selaimeni kieli on englanti, olen Inderesin profiilista valinnut kieleksi suomen, mutta laajat raportit latautuvat minulle englanniksi. Miten voin korjata tilanteen? Sivun alalaidassa lukee sisällön kieli: Suomi (oikeaoppisesti tämä pitäisi olla pienellä kirjaimella :slight_smile: )

1 tykkäys

Mielestäni olisi hyvä, jos Inderes.fi sivuilta olisi saatavissa omien seurattujen yhtiöiden uutisten RSS-feedi. Eli käytännössä samat asiat kuin mitä ilmoituksissa näkyy.

2 tykkäystä

Hei,

Minkä raportin yritit ladata? :slight_smile:

Tuo lienee tavallaan “lauseen” eka sana, jolloin aloitetaan isolla :slight_smile:

Capmanin (mallisalkusta inspiroituneena).

1 tykkäys

Aivan! CapManissa jotkut raportit vaan sattuvat olevaan englannin kielisiä yhtiön toiveesta. :slight_smile:

Yleisesti ottaen kaikki on suomeksi, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Myös esim Suomisella on englanniksi raportit.

Ah, mahtava sattuma :smiley:

1 tykkäys

Voiko jostain tarkistaa, milloin Inderes päivittää target price hintojaan?

Yhtiösivulta näkee viimeisimmän päivityksen päiväyksen

Niitähän ei etukäteen kerrota, mikä päivä tulee mihkäkin lappuun päivitystä. Tässä oman järjen käyttö ( maalaisjärki ) sallittu :slight_smile: Eli jos jotain isompaa uutista tulee tuutista niin luultavasti lähipäivinä. Vaikuttaa että Inderesillä lomaillaan nyt - ennen Q2 tuloskautta. Päivityksiä tulee vähän harvaksemmaltaan nyt.

Ai voiko täällä itse valita tittelin, luulin että ne ansaitaan kehumalla @Verneri_Pulkkinen tarpeeksi?

Hymiö.

1 tykkäys

Mestari-titteli taitaa ainakin tulla ihan vaan mekaanisesti kun on tykkäyksiä(?) kasassa tarpeeksi. :stuck_out_tongue:

1 tykkäys

Mestari-tittelin saannille on kait omat vaatimukset, jotka on lueteltu tässä :slightly_smiling_face::
image

6 tykkäystä

Olinkin laittanut aikaisemmin väärään ketjuun, mutta tässä uusiksi :sweat_smile:
@Yu_Gong Onko mietitty jotain korkeampia arvomerkkejä (esim. timanttitaso)? Esim. Sadan tykkäysen viesti tms. Onko mahdollista tämän tapaista päivitystä integroida foorumille?

2 tykkäystä

Nyt kun arvomerkeistä puhutaan niin ”Luki ohjeet” arvomerkin saamisessa on jotain häikkää. Myös ”Ensimmäinen jako” arvomerkkien linkit johtavat täysin satunnaisiin postauksiin. Itse sain tänään kyseisen arvomerkin @Aston_Livingstone tekemästä postauksesta :sweat_smile:. Tuolta löytyi myös useitä jänniä palkintoja. Kuka oikeasti kykenee antamaan 500 tykkäystä päivässä?

1 tykkäys

:grimacing: Meikällä näkyy moinen, mutta en kyllä tiedosta sitä tehneeni :joy:

3 tykkäystä

Tämä pisti silmään tänään. Eli notifikaatin ja itse aamukatsauksen firmalistat eroavat toisistaan. Esimerkiksi nyt notifikaatissa #terveystalo, mutta aamukatsauksen sivulla sitä tagia ei ole, vaikka se sitten tuolta Sote-uudistus artikkelin takaa taas löytyykin.

2 tykkäystä