Inderes.fi-sisällön kehitysideat

ei kyllä vielä uskalla omalla naamalla :slight_smile:

Aamukatsauksen scrollaus hiiren rullalla jumittaa ärsyttävästi. Tämä ongelma on tullut tällä viikolla esille jokaisessa aamukatsauksessa. Eli kun rullalla liikuttaa sivua alaspäin niin se pysähtyy jossain välin, sitten kun odottaa hetken niin taas toimii :thinking:

Sivua saa kyllä liikutettua ottamalla kiinni vieritys palkista, mutta se on hieman “vanhan aikasta”.

1 tykkäys

Voinko tiedustella mikä käyttöjärjestelmä ja selain sulla on käytössä? :slight_smile:

Yu, tässä on käynyt niin, että Shareville on hiljentynyt ja kaikki keskustelu näemmä siirtynyt tänne teidän hoteisiin. Niinpä täällä keskusteluja lukiessa tulee luuhattua itsekin tovi jos toinenkin. Olisi siistiä, jos myös foorumilla notkuessaan jonnekin yläkulmaan tulisi se sama “ping”-merkki uutisista/tiedotteista, kuten tulee Inderesin pääsivuilla ollessa siihen “notifivations”-kohtaan.

3 tykkäystä

Mä tutkin asiaa, jos saatais tuotua noi ilmoitukset myös foorumin puolellle :slight_smile:

3 tykkäystä

Perus Windows ja Chrome toimii selaimena

1 tykkäys

Voitko vielä tarkentaa mikä windows? :slight_smile:

Detail tasolle mennään :grin: Windows 10 Pro siis kyseessä.

hmmm… mä en kyl saa tota toistettua windows 10 pro + chromella. Pystytkö lähettää vielä linkin mitä yritit selata kun scrolli jumittaa? Tapahtuuko tota ilmiötä muilla sivuilla, jos kokeilet jotain muuta nettisivua?

Kaikissa tämän viikon aamukatsauksissa on tehnyt tuota (esim. tässä: Metsä Board Q3: kurssinousun jatkuminen vaatisi jo tuloskasvua | Inderes: Osakeanalyysit, mallisalkku, osakevertailu & aamukatsaus ). Olen kokeillut myös toisella koneella, mutta sama homma molemmilla. Vika tulee ilmi kun hitaasti rullailee alas päin samalla kun lukee.

Teen siis toimisto hommia ja käytän koko päivän konetta, eikä muualla ole samaa ongelmaa tullut ilmi.

1 tykkäys

Voin laittaa Yu sulle videon miten käyttäytyy, niin näät omin silmin :wink:

Laita vaikka privana osote mihin laitan tulemaan.

2 tykkäystä

Joo jos viitit! laita yu.gong@inderes.fi. :slight_smile: tai whatsapp 0505000093

1 tykkäys

Nyt jos klikkaan Inderesin pääsivun yläpalkista vaikkapa Inderes-TV:n, Q&A:n tai Pörssin, jää yläpalkki edelleen näkyviin ja sieltä voi taas sujuvasti sukkuloida mihin lystää ja näkee ilmoitukset. Ainoastaan Foorumin klikkaus poistaa yläpalkin näkyvistä. Jos ei ole liian monimutkaista, niin asiahan ratkeaisi (ja sujuva käyttö paranisi muinkin tavoin!) sillä, että tuo yläpalkki jäisi paikalleen myös foorumilla.

1 tykkäys

Yritetään korjata toi, mut toi vaikuttaa olevan Chromen joku bugi joka liittyy erityisesti Logitech hiireihin. Chrome Browser Bug: Scroll Wheel Randomly Stops Working In Overflow Container

@Simo_Nissinen Tässä voi kokeilla tätä “bugia” demo ympäristössä joka ei oo sidottu inderes.fi palveluun: Chrome Browser Bug: Scroll Wheel Randomly Stops Working In Overflow Container

Itse saan ainakin tolla oikealla puolisella laatikolla toistettua ongelman :smiley:

Minulla ei bugita kummassakaan, mutta molemmissa koneissa joita käytän on juurikin Logitechin hiiri ja näppis.

No kyllä se siitä selviää, mulla on vahva luotto :wink:

1 tykkäys

Kävikö tässä notifikaatissa joku fiba ton otsikoinnin osalta?

kuva

1 tykkäys

Korjattu. :slight_smile:

1 tykkäys

Ei liity suoraan Logitechin hiireen. Itsellä Zowien hiiri ja silti välillä alkaa jumittaa. Veikkaan enemmän johtuvan Chromesta, koska prossun kuormituskin nousee samalla.

1 tykkäys

Jonkinlainen Inderes käyttäjien suosikit/inhokit osakekuumemittari olisi kova juttu.

Joskus olen jossain sivustolla sen tapaiseen törmännytkin, mutta en muista kuollaksenikaan missä.

Esim. 10 kuuminta ja 10 kylmintä pörssiyritystä -tyylinen systeemi.
Tai saahan ne vaikka ihan kaikkikin äänien perusteella laittaa kuumuusjärjestykseen. Ja sitten vielä listaan jokaisen yhtiön kohdalle sijoitusmuutokset esim vuosineljänneksittäin.

Parviälyn mielenliikkeitä olisi helppo ja hauska seurata tämänkaltaisesta ”mittarista”.
Esim. Balancen listalla muistaakseni näkyy nuo yhtiöiden sijamuutokset siten kuin yllä tarkoitin.

10 tykkäystä