Inderes.fi-sisällön kehitysideat

Kehitysideana osakevertailuosioon, oletteko harkinneet että osakevertailussa olisi myös tulosennusteet/seuranta tyyppinen välilehti? Olen itse tykännyt ko. ominaisuudesta sijoittaja.fi sivuilla.

1 tykkäys

@Traveller
Tarkoitatko tunnuslukutaulukkoa? Siellä on siis erillinen välilehti sille “Tunnusluvut”:

1 tykkäys

Mistä johtuu, että Inderesin sivusto näyttää sekaisin suomea, ruotsia ja englantia, vaikka asetuksissa on kielivalintana suomi? :thinking:

Hei, olen uusi foorumilla. Miten täällä aloitetaan uusi viestiketju kun mistään en löydä painiketta?

Minulla näkyy ainakin etusivulla Uusi ketju -painike ihan tuossa hakutoiminnon, profiilikuvakkeen yms. alla. :thinking:

1 tykkäys

Uudet käyttäjät eivät taida pystyä tekemään esim. Uusia ketjuja. Muutenkin rajoitettu, mitä uudet kasvot voivat tehdä. Ajan mittaan trust-tasosi nousee, kun osallistut keskusteluihin :blush:

Täältä voit katsoa itse tarkemmin, luottamustasojen alta;

https://keskustelut.inderes.fi/badges

5 tykkäystä

Kiitos tiedosta, eiköhän noita “ansioita” ala kertyä kun aktiivisesti on mukana ja kysymyksiä löytyy liuta takataskusta.

Jollei ole jo ehdotettu tai kysytty: miten iso vääntö olisi saada reaaliaikainen osakkeen kurssi keikkumaan keskusteluun? Tai ainakin osakekeskusteluvalikon päänäkymään, siis ennen kuin napauttaa jonkin keskustelun auki. :thinking:

Ymmärtääkseni makropäivityksistä ei pysty tällä hetkellä tilaamaan ilmoituksia.
Olisiko makrokatsaukset mahdollista lisätä ilmoitusten piiriin?

1 tykkäys

Mä muuten muutin sen semmoseks nyt, että kuka tahansa voi luoda omia ketjuja :slight_smile:

1 tykkäys

Se johtuu siitä että jotkut yhtiöt julkaisee vaan enkunkielisiä tiedotteita, niin me siirretään ne enkusta suomeen jotta suomen puolella näkyisi edes jotain yhtiöstä. :slight_smile: Esimerkkinä Telia tai Cibus. :slight_smile:

1 tykkäys

Otan tän puheeks meidän tiimin kanssa. Tää taitaa olla kustannuskysymys. :S

1 tykkäys

Mä tsekkaan tän, jos saadaan tehtyy jo nykyiseen versioon. Ollaan tekemässä jo Inderes.fi 2.0 versiota niin katson tuleeko tää siihen vai jo tähän.! :slight_smile:

3 tykkäystä

Yu, opetellaanko me tänään englantia? :smiley: Tuumin, kun en saa inderes.fi:tä auki suomeksi, vaan heittää aina inderes.fi/en

2 tykkäystä

Tos on footeris se kielivalinta :slight_smile: sä oot varmaan kerran hypännyt enkkuun, niin se muistaa sen, mut jos vaihdat sen suomeksi niin se pysyy taas suomena :slight_smile:

2 tykkäystä

Tuo johtui kyllä varmaan jostain muusta kun esim. Qt:n ja Admicomin sivuilla näkyi sekaisin suomea ja englantia. Sama ongelma oli omien asetusten sivuilla, jossa näkyi lisäksi ruotsia.

Ongelma kuitenkin korjaantui itsestään nopeasti, edes välimuistia en ehtinyt tyhjentämään.

1 tykkäys

Pekka Lundmark varmaankin mielellään antaa videohaastattelun, kun joskus tänä vuonna Nokian strategiset linjaukset on kerrottu ja Q3 tulos ja näkymät 2021 Nokian osalta hahmottumassa.

Nokian suomalaisille osakkeenomistajille Inderses Tv on must -juttu!

2 tykkäystä

@Verneri_Pulkkinen ottaa kopin tästä <3

1 tykkäys

Bugi:

Kun klikkaa Inderesin etusivulta yläpalkista foorumeihin (kirjautumattomana) niin tulee tällainen näkymä:

Ketjut saa näkyviin ilman aluerajausta kun klikkaa kohtaa “kaikki alueet”, valitsee esim. osakkeet ja sitten klikkaa ylempänä harmaalla pohjalla olevaa Osakesijoittaminen -palkkia.

1 tykkäys

Teillä on jossain laajoissa raporteissa tällaisia nättejä pylväskaavioita taserakenteista.

Oisko hullumpi idea printata näitä vähän useampiin raportteihin? Myös muihin kuin laajoihin siis. Mielestäni todella selkeä esitystapa, josta hahmottaa nopeasti taserakenteen.

13 tykkäystä