Inderes.fi-sisällön kehitysideat

Kiitos huomiosta @Artisti ja muut jotka ovat tuoneet asian esille :pray: Virhe johtui yrityksen tiedotteessa ilmenevästä poikkeuksesta ja on korjattu tulevassa päivityksessä. Pahoittelut vaivasta!

3 tykkäystä

Embracer Group AB | Inderes: Osakeanalyysit, mallisalkku, osakevertailu & aamukatsaus Embracer Group luotu

Ps. Fortnoxia ei voida näyttää koska se on listattu NGM pörssiin eikä meillä ole sinne lisenssiä. Ei ole Nasdaqissa :frowning:

8 tykkäystä

Hieman hävettää esittää seuraavia osinkoon liittyviä toiveita.

Tuohon seurantalistaan osinkoprosentti näkyviin.

Analyyseihin osingon kasvu ja kasvuvuodet. Ehkäpä jopa firman osinkopolitiikka. Selvästi raaka analyysi osingoista osinkojen kasvun jne osalta. Osa meistä haluaa sen tulovirran taskusta toiseen tätä kautta.

10 v seuranta, niin Sammon ja Raision flopit näkyvät jatkossakin pitkään.

1 tykkäys

Yhtiön avainluvut sivulla on nostettu tärkeimmiksi luvuiksi ylös P/E, EV/EBITDA, P/B ja Osinko-%.

P/B on todella monien yhtiöiden kohdalla täysin epärelevantti, joten voisiko sen tilalle nostaa jonkun muun? Esim. vaikka liikevaihdon kasvu-%

7 tykkäystä

Hyvä pointti! Me käsittellään tää seuraavassa tuotekehityspalaverissa! :slight_smile:

EDIT: @Visukinttu mä just puhuin meidän pääanalyytikon kaa, niin kehitetään sinne semmonen ominaisuus et analyytikko voi valita miktä tunnusluvut näyttää siinä, jolloin P/B poistaa epärelevanteilta yhtiöltä :slight_smile: Tää oli hyvä idea.

15 tykkäystä

Kannattaa käydä kaikki läpi, ainakin Caverionin sivulla sama ongelma. Tarviiko tehdä CSS:ään tms muutos…?

Sijoituskirjallisuudelle kun löytyy oma topic niin voisiko Inderesillä olla käyttäjille oma Marketplace? Luet kirjan ja haluat päästä eroon, täälä varmasti hyvä kiertäisi nopeasti.

11 tykkäystä

Ei koske sisältöä, mutta en äkkiseltään löytänyt parempaa ketjua. Jostain syystä mun selain yrittää aina aamuraportista kirjautua Inderesin mallisalkkuun. Aamari häviää ja Nordnetin upotettu Log in -härpäke pärähtää ruudulle. Tekee erinomaisen sisällön lukemisesta vaikeaa :-1:

2 tykkäystä

@Yu_Gong kannattaa pingata aina. :smiley:

Ymmärsinkö oikein että yrität katsoa tätä sivua? Oletko sisään kirjautunu käyttäjä?

Ymmärsit, ja olen. Nyt näyttää toimivan, mutta samaa ongelmaa on ollut mulla moneen otteeseen aina ennenkin. Aina PC:n Chromessa. En muista, että mobiilissa olisi ollut samaa.

1 tykkäys

Voitko laittaa mulle sun Käyttäjärjestelmän version ja selaimen version ? :slight_smile:

Windows 10, käyttöliittymän koontiversio 19041.572
Chromen versio 86.0.4240.111

1 tykkäys

Pystytkö ottaa tästä kuvakaappauksen? mä en saa oikein toistettua tätä :open_mouth: @JHeiskanen sori et vaivaan <3 !

Ei mitään. Otan ensi kerralla kuvan, kun tapahtuu. Laskutustiedot voit varata jo valmiiksi :wink:

1 tykkäys

@Yu_Gong en nyt täysin ole varma, tuleeko tämä oikeaan keskusteluun, mutta viime ajat ~3-4 viikon ajan, keskustelun seuraaminen mobiililla (iphone safari), on mennyt vaikeaksi. Sivulla mennessä edelliseen, se palautuu usein johonkin käsittämättömän kaus ja alas, eli oikeasti todella alas, josta saa hetken rullailla ylös. Tätä ei tapahtunut ennen syksyn alkua, onko siis vika ios vai foorumi päivityksessä? En usko olevani vian kanssa yksin, en toisaalta tiedä tägäsinkö oikean henkilön oikeaan ketjuun? Kuitenkin tämä on häirtisevä ja foorumin lukua haittaava asia.

2 tykkäystä

Tägäsit kyllä oikean henkilön ja juuri oikea ketju tähän asiaan liittyen :slight_smile: Eli tarkoitatko että jos meet ketjuuun ja painat takaisin nappia niin se hyppää todella alas etusivulla?

Voitko heittää Safarin version ja IOS version ? :slight_smile:

Testasin mun omalla tabletilla missä on safari, niin se palaa takaisin nappulan jälkeen siihen ketjuun kohtaan mitä painoin aiemmin etusivulla. :open_mouth: Mikä on se oletettu ilmiö.

EDIT: Mitä voit kokeilla on päivittää IOS jonka myötä päivittyy myös Safari ja jos on jo uusin versio, niin ehkä safarin tehdasasetuksiin palauttaminen voi auttaa.

EDIT: Mul on tosiaan IOS 14.1

3 tykkäystä

Näyttää olevan iOS 14.1 - tosin tästä on tullut myös uusi näköjään
Safarin versio ei näy - tai en osaa. -Tätä ongelmaa ei ole Macbookilla, eli hakeeko tämä puhelin muistista Inderesfoorumin jonkun aiemman jutun? Koitan tyhjentää välimuistin/haut.

On nimittäin ollut kivulias ongelma viimeajat :sweat_smile:

Tyhjensin, tägään uudelleen, mikäli ongelma toistuu.

Nopea reagointi oli täällä :grin:

2 tykkäystä

Ai se tyhjentäminen autto? :open_mouth:

1 tykkäys

Ainakin nyt näyttää, mutta tarkkailen.

Kiitos avusta jo nyt, palaan asiaan mikäli tulee tarve. Vähän nihkeä ollut mobiililla lukea viime viikot, kun sivusto heittää todella alas/kauas keskusteluissa.

1 tykkäys