Inderes.fi-sisällön kehitysideat

Kiva jos muilla toimii.

Ei toimi Huawein P40 -kännyssä. Ei tässä toimi paljon mikään muukaan, kuten esim. monikaan Androidin ohjelmista, ei edes Koronavilkku. Lupailivat kyllä vuosi sitten paljon. Hyvää mainosta kiinalaisille tuotteille. :confused:

Uusiin reaktioemojeihin liittyen yksi hyvä pikku päivitys olisi, jos klikkaamalla jo laitettua reaktiota saisi itsekin laitettua ko. reaktion. :slight_smile:

4 tykkäystä

Kävikös nyt niin @Yu_Gong , että kun erilaisten emojien määrää lisättiin viestiketjuissa, niin käyttäjä ei pysty näkemään kuin 25 ensimmäistä jollakin emojilla viestiin kantaa ottanutta!?

1 tykkäys

Mä en ainakaan tehny mitään muutosta. Voi toki olla että alustan päivityksessä on tullu jotain muutoksia ulkopuolisilta. Toi plugarihan ei oo meidän koodia :slight_smile:

Repo löytyy täältä, avointa lähdekoodia :slight_smile: : GitHub - discourse/discourse-reactions

3 tykkäystä

Näin näyttäisi olevan. Tätä tuli hieman harmiteltua muutoksen jälkeen, vaikka kovin pieni murhehan tuo loppupeleissä on :sweat_smile:

2 tykkäystä

Mun mielestä, kun klikkaa kolmesta pisteestä, niin sieltä saa jotenkin katsottua kaikki? Ainakin hetki sitten testatessani onnistuin siinä. :slight_smile:

Sulla menis koko päivä, jos katsoisit kaikki, jotka ovat reagoineet sun viesteihin. :+1:

2 tykkäystä

Kappas, olet oikeassa, näin saa näkymään kaikki!

Lisäys: Niin, kumpi lienee sitten hyödyllisempää, kytätä pörssikursseja vai saatuja tykkäyksiä :slight_smile:

4 tykkäystä

@Yu_Gong Olisiko mahdollista saada tuonne pörssikalenteriin jotenkin kikkailtua kellon ajat, milloin yhtiö julkistaa tuloksensa? Ei tarvitsisi aina katsoa erikseen yhtiön lähettämästä kutsusta - vaan olisi kätevästi tuolla kaikki kasattuna?

Esimerkkinä nyt KL

kuva

( Vai joutuisko nämä pistämään aina käsin? )


Vähemmän kauppalehtee - enemmän inderesiä :muscle: :man: :+1:

6 tykkäystä

Aiemmin oli keskustelua, että sydämet on välillä vasemmalla ja välillä oikealla, ainakin puhelimella käyttäen.

Nyt nuo näyttää pakotetun oikealle ja ainakin itsellä aiheuttaa sen, että puhelimella selatessa näpyttelen jatkuvasti sydämiä tai klikkailen jotain muuta emoji nappia, kun ne on aikalailla näytön keskellä.

Kun viestejä on allekkain ja jokaisen keskellä on toiminnallinen nappi, niin virhepainalluksien määrä on tähtitieteellisen suuri. Parhaalla “sormi” alueella saattaa siis olla kolme neljä toiminnallista nappia, joita en halua painaa.

Jotenkin tuntuma, että muutkin saattaa “kärsiä” tästä ongelmasta ja olettaisin, että muillakin peukaloa käyttävillä on tähtäys alue plusmiinus aika tarkkaan keskellä puhelimen näyttöä.

Ongelmahan ei toisaalta ole suurin suuri, kun kyseessä on tykkäys, mutta välillä niitä menee kyllä oman ajatuksen vastaisiin viesteihinkin.

Tässä vielä kuva tilanteesta, jossa erityisesti alemmissa on keskellä näyttöä nappeja.

Edit lisäys: Ongelmaa lisää se, että nuo napit on extra herkkiä. Eli ylös/alas selatessa tulee noita paineltua jatkuvasti.

14 tykkäystä

Tää on hyvä huomio! Toi ominaisuus on vielä beeta-testissä niin se voi muuttua aika paljon lyhyessä ajassa :slight_smile:

2 tykkäystä

Minä annan päivittäin helposti kymmenenkin vahinkotykkäystä, kun lääpin sivuja alaspäin. Yritän muistaa ottaa pois. Siltikin sujuvuus on kärsinyt noiden uusien hymiöiden myötä. Toisaalta ovat kivoja, en sano, että ne pitäisi poistaa.

Liittyykö ongelma siihen, että aiemmin nappien takana ei ollut mitään lisätoimintoa, joka vaati napin pitkää painamista ja sen takia myös napin päältä pystyi selaamaan ylös/alas. Nyt kun nappi pohjassa tarjoaa toimintoja (eri hymiöt), niin lääppiminen ei enää toimi.

Onko muilla muuten foorumi muuttunut tahmeammaksi viime aikoina? Oneplus 7T käytössä ja hieman on käyttäjäkokemus kärsinyt. En muista, että missä vaiheessa tarkalleen alkoi. Voi olla, että kännykässänikin on jotain muuttunut, esim. Braveen tullut jokin päivitys.

Tämä viesti olisi kyllä kuulunut tuonne tech talk-ketjuun, siellä on jo puhuttu samasta asiasta.

7 tykkäystä

Itsellä kans nousee vastatessa tämä vastausikkuna koko näytön suuruiseksi, enkä näe muiden kommentteja. Entisellä kännykällä ei ongelmaa.

Pystyykö tätä muuttamaan jostain?

Ketjusta haettaessa tekstiä olisi kiva, jos haun tulokset olisivat toisinpäin kun nyt ovat. Esimerkiksi Tekninen analyysi -ketjusta etsiessä yrityksen nimellä saat ensimmäisenä aikaisimmat viestit, jotka voivat olla lähes kaksi vuotta vanhoja. Olisi parempi, jos uusimmat viestit olisivat ensimmäisenä, koska oletettavasti ne ovat myös sisällöltään käyttäjälle arvokkaampia.

9 tykkäystä

Tätä itekkin pohtinut! Kannatetaan!

2 tykkäystä

Minulla sama, vahinkotykkäyksiä, ja välillä hymiövalikko vaan aukeaa, käytössä op7t täälläkin. Onko tuo valikko vaihtanut puolta, vai mitä, ei muistaakseni ennen sattunut tällaista.

Foorumille yömoodi-nappi yläpalkkiin

3 tykkäystä

Ilmeisesti toi oneplus 7T tekee outouksia O.o Mä tutkin asiaa. Ainakin vaikuttaa et yhteisenä tekijänä täs on et kaikki jolla on OnePlus 7T niin se nappi on herkkä teillä. Itelleäni on Oneplus 5 T ja Pxygen 9.0 eikä toi nappi oo mulla ollenkaan herkkä. Outoa. Mä tutkin tota.

mikä selain teillä OnePlus 7T käyttäjillä on käytössä? ja mikä OS versio?


Chromea käytän ite.

1 tykkäys

Mikä selain ja OS veriso sulla oli @exe ? Sullakin oli se OnePlus 7T

Brave 1.24.84.
Päivitin jonkin aikaa sitten kännykkään uusimman OxygenOS (Android 11). Muistelisin vian olleen jo ennen tuota.

Otin ongelman nauhalle, mutta en saa pelkästään kännykän varassa jakoon. Katson tuonnempana, josko puuceellä onnistuu.

@Yu_Gong video ongelmasta: https://photos.app.goo.gl/TQNa4yEsVEWDvVQT7
Videolla pyyhin ylös/alaspäin sivua noiden eri nappien kohdalla. Tykkää-napin tapauksessa, jos itse olen jo antanut tykkäyksen, näytetään tykkääjät. Jos en ole vielä itse tykännyt, silloin usein lopputuloksena on tykkäys (joskus aukeaa lista).

Ja enhän minä normiselailussa tähtää noihin nappeihin, mutta käytännössä jos asiaan ei erikseen kiinnitä huomiota, niihin varsin usein osuu.

2 tykkäystä