Inderes.fi tuotekehityksen päivitykset #techtalk

Foorumista on siis tällainen ns. PWA Appi, eli selain versiosta voi asentaa itselleen appiksi: Use Progressive Web Apps - Android - Google Chrome Help

4 tykkäystä

Savo-Solar korjattu, sen isin tunnus on näköjään muuttunut tässä välissäm mä tsekkaan noi muut erikseen: Savosolar | Inderes: Osakeanalyysit, mallisalkku, osakevertailu & aamukatsaus

3 tykkäystä

Foorumiin tulossa korjaus liittyen tohon maantain ongelmaan: https://github.com/discourse/discourse/pull/9737

2 tykkäystä

Onko sellaista mahdollisuutta että jo viestin kirjoitusvaiheessa voisi linkata viestin myös toiseen ketjuun? Teknistä analyysiä kun tulee välillä myös muihin ketjuihin soperrerrua, niin jos jatkossa kirjoittaisi kaiken TA:n teknisen analyysin ketjuun, mutta kirjoittamalla viestiin @Nikola, @Remedy tms menisi viestistä automaattinen viesti myös firman omaan ketjuun? Viesti voisi olla tyyliin: “Käyttäjä X mainitsi firman Y ketjussa Ö.”, ja sitten automaattinen linkki viestiin.

Remedy ketjussa jo kerroin oman kantani TA:n kirjoittamiseen muualle kuin TA ketjuun (pienivaihtoisen osakkeen ketjuun laitettu analyysi menisi kohdeyleisöltä helposti ohi jos sen kirjoittaisi aina TA ketjuun) ja tykkäyksistä päätellen se on yleisesti hyväksytty tapa. Siitä huolimatta olisi mielestäni parannus jos kaikki tekninen analyysi olisi myös varsinaisessa TA ketjussa.

E: Siirretty viesti oikeaan ketjuun.

Nyt voit Premium-käyttäjänä lähettää lahjoituksena Inderesin tutkimukset kaverillesi maksutta :open_mouth: Taikalinkin saa auki Free-tilillä tai vaikka ei olisi tiliä ollenkaan :open_mouth:

19 tykkäystä

Mitähän tuo piirakanpala mun nimimerkin perässä tarkoittaa? Olenko foorumin herkkupala? :joy:

E: Ei oo synttäritkään… Epäilen että liittymisen vuosipäivä? Olen liittynyt toukokuu 2018 mutta en näe tarkkaa päivää.

2 tykkäystä

Joo se on liittymisen vuosipäivä :smiley: laita hiiri hakun päälle, niin se näyttää xD

3 tykkäystä

Oon 99% täälläolosta puhelimella niin ei pysty :grin: Mut kiitti varmistuksesta!

E: anteeksi, oli pakko… Ei toiminu :joy:

15 tykkäystä

:joy:

2 tykkäystä

Sievi Capital Oyj lentää niin monen tutkan alapuolella, ettei sille ole luotu edes linkkiä yhtiön foorumille… Pieni asia, mutta lisäättekö jossain vaiheessa, kiitos.

1 tykkäys

Done.

2 tykkäystä

Moi!

Palaan tähän vanhaan viestiin.

Voisivatko nämä tavoitehinta ja suosituksen päivämäärä olla erillisinä sarakkeina, jolloin voisi myös järjestää siten että tuoreimmat suositukset olisivat ylimpänä? Nyt menee välillä ikävästi sekaisin pahimmillaan kuukausia vanhat aivan tuoreiden kanssa.

Saattaa jo kehitysidea täältä löytyä, mutta laitan nyt varmuuden vuoksi :slight_smile:

1 tykkäys

Saisko linkityksen foorumille, kun joku oli vähän aiemmin ketjunkin avannut?

Lisäys: Mucho bueno!

1 tykkäys

Mä tsekkaan.

1 tykkäys

Done.

2 tykkäystä

Twitter-upotukset ei näy mulla. Onkohan joku yleinen bugi? Upotukset näkyy alla olevalla tavalla. Käytössä Firefox 77.0.

Samaa ongelmaa ollut tässä jo noin viikon ajan, alustana Chrome.

Androidilla kanssa. Web appilla käytettynä ainakin.

Mä voisin tutkia.

1 tykkäys

Testaan:

Näköjään…

1 tykkäys