Osakesijoittaminen

Inderes.fi tuotekehityksen päivitykset #techtalk

Voisko tänne foorumille saada enemmän noita eri osioita joihin ketjut kuuluvat?

Huomasin että osioita saa mutelle mikä voisi auttaa kun on tullut käytettyä vähemmän foorumia viime aikoina kun sisällön määrän kasvaessa.

Nyt sain makrot, kryptot yms mutelle mutta vielä kun eri yhtiökohtaisia ketjuja saisi kasattua enemmän omiin osioihinsa kuten esim kaikki vetyyn liittyvät :slight_smile:

3 tykkäystä

Sain vihdoin kiinni sen mikä inderes.fi foorumifeedissä on häirinnyt. Minua kiinnostaa mihin ketjuun on tullut päivityksiä, eikä niinkään se kuka viestin on kirjoittanut. Siksi toivoisin, että feedissä näkyisi keskustelun ikoni, eikä käyttäjän avatar.

Näitä ikoneita ei tietysti ole vielä olemassa, ja voi olla tympeää alkaa sellaisia kaivamaan. Mutta visuaalisesti olisi kiva, jos Kamux-keskustelun kohdalla olisi Kamuxin logo.

3 tykkäystä

Tilin poistolle voisi lisätä oman nappinsa palveluun. Toki parhaiten sijoittajien salkkujen ylituottoja varjellaan kun heidän ei anneta poistaa tiliänsä :wink:

2 tykkäystä

hmm… joo periaatees toi vois olla ihan siisti ja todella käyttäjäystävällinen tapa, mut toi on yllättävän haastava kokonaisuus ku siin on tarkoituksena poistaa kaikki data eikä pelkkä “tili”. Teen tosta tiketin tiimille.

2 tykkäystä

Voishan se nappi sen sijaan tehdä automaattisesti poistotiketin teidän tiimille. Nythän joudutte kyttäämään sähköpostia. :slight_smile: Luulisi olevan paljon helpompi toteuttaa myös.

2 tykkäystä

Ajattelin vaan mun omaa laiskaa persettäni, et tekispä toi kaiken automaattisesti sen napin jälkeen xD

2 tykkäystä

Tiedän tunteen! Itse olen huomannut sen että automaation kasvattaminen inkrementaalisesti aiheuttaa vähiten päänsärkyä kun hyötyjä päästään keräämän nopeammin. Sitten kun lähtee tekemään kerralla kauniisti rakennettua täyttä automaatiota niin hyötyjä ei yleensä saa ennen kuin koko homma toimii ja aina löytyy joku ongelma joka aiheuttaa enemmän päänsärkyä kuin se alkuperäinen taski :sunglasses:

6 tykkäystä

Jos laittaa jonkun käyttäjän “Sivuutettu”-tilaan, niin uudet postaukset tuolta käyttäjältä Seuratussa ketjussa nostavat ketjun ketjuehdotuksiin ja ketjun vieressä näkyy tuo pallo, jossa numero uusista viesteistä. Saakohan tuota niin, että Sivuutetun käyttäjän viestit eivät aiheuta tuota? :smiley:

Ei tosiaan mikään iso juttu, mutta vähän hämäävää ja aiheuttaa turhia klikkauksia. :slight_smile:

5 tykkäystä