Inderes.fi tuotekehityksen päivitykset #techtalk

Tekeekö muilla selain jatkuvasti sitä, että avatessa keskustelun ja siirtyessä takaisin joutuu rullailemaan pitkän aikaa takaisin sivun yläosaan. Raivostuttava ominaisuus

iPhonen safari siis kyseessä

2 tykkäystä

PC:llä on siivouspäivä ja osana sitä lähdin siivoamaan Chromen massivista “välimuistia”. Yllättäen suurimman osan tästä tallennustilasta vie Inderesin keskustelupalsta.

image

Osaakohan @Yu_Gong & Co. sanoa onko tämä normaalia, alustasta tai muusta johtuvaa? Tuommoinen rapia 4GB yhden saitin “cachea” tuntuu ainakin itsellä aika paljolta, kun se asuu 128GB levyllä :sweat_smile:

5 tykkäystä

@tonimerkki Toi taitaa olla Chromen bugi. Esim mulla se vie vaan joku 100 megaa.

esim ton mukaan google vie sulla myös 3 gigaa :thinking::

image

7 tykkäystä

Olen “vanha” foorumin jäsen ja käyn käytännössä joka päivä lueskelemassa eri ketjuja. Silti jotenkin ongelmia kohdatessa tuntuu olevan vaikea löytää tätä ketjua. Ainakin tämä tuntuu olevan paljon käytetty ongelmien esiintuomiseen, ja toki myös “tuotekehityksen päivityksiin”.

Yksi ongelman syy on se, että kun tunnisteista valitsee “tech supportin”, niin vain yhdessä ketjussa on tuo tunniste, ja se on SISÄLLÖN kehitysideoille tarkoitettu ketju. Eikös tähänkin ketjuun voisi tuon tunnisteen laittaa?

Lisäksi, koska tätä ketjua paljon käytetään juurikin erilaisten ongelmien esiintuomiseen, niin tuo alkuperäinen aloitusviesti tai otsikko ei ole kovin kuvaava enää. Täällä on paljon muutakin kuin vain foorumin tuotekehitykseen liittyvää. Tai ainakin ymmärrän otsikon niin, että Yu Gong käy päivittelemässä välillä tietoja tyyliin: “Nyt tuli päivitys 3.56644hg ja siinä on uutena ominaisuutena näytöllä juokseva muurahainen.”
→ Pitäisikö ainakin otsikkoa muokata enemmän johonkin “Foorumin tekninen tuki, ongelmat ja päivitykset” suuntaiseen?

Ja loppuun vielä ongelma mitä varten ketjua tällä kertaa läksin hakemaan. Minulla ei ainakaan Chromella (111.0.5563.65) ole vähään aikaan toiminut tumma tausta. Olen poistanut asetuksista valinnan ja valinnut uudestaan, sekä muistaakseni kerran kirjautunut ulos ja takaisin sisään.

1 tykkäys

Lisäsin tech-supportin tunnisteen tälle ketjulle :slight_smile:

3 tykkäystä