Inderes-miitti - rento illanvietto hyvässä seurassa

Tulossa ollaan molempiin eli syömään ja siitä sitten vielä seuraavaan kohteeseen. Istumista tulee kiitettävästi, päätin ottaa Onnibussin eestaas (2×3h30min), kun itse en jaksa ajella ja junalla olisi tullut ehkä liikaakin oleilua ennen main eventtiä. Joku hyvä kirja mukaan niin nuo matkaosuudetkin muuttuvat ihan miellyttäväksi “omaksi ajaksi”.

10 tykkäystä

Allekirjoittanut osallistuu myöskin molempiin osioiohin… :blush:

8 tykkäystä

Osallistun miittiin ja tulen sekä syömään että terassille.

7 tykkäystä

Joo nyt varmistui aikataulut niin sekä terdelle että ravintolaan in!

8 tykkäystä

Tulossa molempiin. Mikä on ruokapaikka mihin saapua?

8 tykkäystä

Voisin tulla terassille.

Merkit, merkit, merkit, merkit.

7 tykkäystä

Lämpimästi tervetuloa sinulle ja muillekin.

Palaan ravintola-asiaan mahdollisimman pian. Selviydyn parhaillaan jetlagista ja odottelen vielä yhteydenottoja ravintoloilta.

8 tykkäystä

Meikäläinen olisi näillä näkymin tulossa terassille! Toivottavasti tilaisuudessa noudatetaan turvallisen tilan periaatteita, eikä Mallisalkun suorittamisesta mainita sanallakaan :pray: :smile:

86 tykkäystä

Vuoden 2024 miitin Kahoot-visassa oli kysymys Mallisalkun tuotosta. Jos sama kysymys esiintyy myös tänä vuonna, niin kannattaa laittaa sormet korviin tai muuten niihin saattaa kulkeutua pilkallista naurua :grin:

18 tykkäystä

Ilmottaudun terassille, ruokapaikallekin pienellä varauksella.

5 tykkäystä

Sunnuntai on itselleni vähän huono (pokerissa se on työpäivä) mutta yritän ehtiä mukaan syömään. Kunhan valittu paikka ei ole mikään vegaanimesta :laughing:

11 tykkäystä

Tervehdys hyvät foorumilaiset! Miitin aikataulut ja tapahtumapaikat ovat viimein selvillä.

• Ruokailu Fat Lizardissa Töölössä osoitteessa Helsinginkatu 56 kello 16:15.
  • Terassiosuus Kampin Teerenpelissä osoitteessa Olavinkatu 2 kello 18:30. Juopottelemme yläterassilla.

Ravintolasta on Kamppiin lyhyt kävelymatka, jonka voi halutessaan mennä myös julkisilla. Pieni reippailu porukalla voi olla myös mukava ohjelmanumero.

Pahoittelut, että ilmoitan paikat näin myöhään. Tässä on ollut vaikeuksia ravintoloiden viestimisessä sekä omissa loma-aikatauluissa.

Jos on kysyttävää, niin pistäkää viestiä. Sunnuntaina nähdään!:beers:

19 tykkäystä

Minuakin kiinnostaisi Oulun miitti. En tiedä riittääkö kompetenssi arvo-osakkeista keskusteluun, mutta keskustelen mielumin kuin osaan.

5 tykkäystä

Pahoittelut, joudun pudottamaan terdejatkot pois, tulen vain syömään. Vanhana ravintola-alan duunarina (olen myös työskennellyt kyseisessä läskissä liskossa/töölönrannassa viime vuosituhannella) toivon että otetaan fyrkkaa mukaan.

Muistan vielä tarjoilijoiden ilmeet ja puheet kun ne tuli keittiöön sanoen ’ne haluaa maksaa kaikki erikseen’ :expressionless:

Julistan myös ’muija ajaa’ kisan; kuka kippaa safkatessa eniten :beers:

Kiitos järjestelyistä! :clap:

Luulin voittavani parilla viinilasillisella ja muutamalla tuopilla mutta jos siellä kilpailuvietillä varustetut kaverit kiskoo ’kierteellä alas’ niin heilutan valkoista lippua jo nyt :smile:

4 tykkäystä

Ammattilainen skippaa safkan jotta olut mahtuu paremmin mahaan ja kippaa panimoravintolassa bulkki lageria.

8 tykkäystä

Perusteellisten neuvottelujen jälkeen Oulun miitin ajankohdaksi muodostui torstai 14.8.

Sovitaan paikka ja tarkka ajankohta myöhemmin. Veikkaan kuitenkin, että jos n. klo 18 laittaa mulle viestiä esim.Toripolliisin kupeesta, niin ei varmaan tule olemaan kovin kaukana tapahtumapaikasta.

5 tykkäystä

Järjestämisajankohtaa koskevaan kyselyyn en ehtinyt vastaamaan, mutta tuo päivä näyttäisi minulle sopivan. Ilmoittaudun mukaan.

2 tykkäystä

Kaikki tietää sen fiiliksen, kun kesäloma alkaa. Itse elän juuri sitä olotilaa tällä hetkellä. Toista kertaa putkeen loman aloitus tapahtuu Inderes-miitin merkeissä. Tästä on siis muodostumassa perinne.

Auto on (kohta) pakattu ja matka voi alkaa. Nähdään sunnuntaina!

15 tykkäystä

Olen käynyt Fat Lizard Töölössä melko ahkerasti noin kerran kuukaudessa parin vuoden ajan. Ruoka on hyvää ja kohtalaisen edullista, varsinkin pizzat ovat hyviä ja isoja.

Ulkona on myös hyvin tilaa ja mukava ympäristö.

Saatan tulla paikalle nytkin, mutta vielä en voi 100% luvata.

7 tykkäystä

Ehdin jo ilmoittautua molempiin, mutta valitettavasti en ehdikään syömään. Terassille tulen kyllä.

2 tykkäystä