On tämä mielenkiintoista, kun tulevalla pörssiyhtiöllä on täällä mahdollisesti viisinumeroinen määrä omistajia ja seuraajia. Ei tule heti mieleen toista firmaa, jolla on tällainen Foorumi (tämä pitää aina kirjoittaa isolla), jossa voi yhdessä seuraajat ja (tulevat) omistajat puida asioita. Tämä ketju käy mainiosti hallituksen kokouksen kaltaisena instituutiona. Saattaapi olla, että tulevaisuudessa, kun mekin höpöttelijät olemme omistamia, niin Mikael & kumppanit saavat entistä enemmän vinkkejä, miten hommat kuuluisi hoitaa.
Totta puhuen on hienoa, että firman työntekijät ovat näin kattavasti omistajina sekä me foorumilaiset olemme kohta myös siinä roolissa ja vieläpä hyvin tiiviissä yhteydessä firman johtoon + muihin työntekijöihin.
Itse en ainakaan yritä ottaa pikavoittoja tästä annista ja jotenkin luulen, että tässä tapauksessa pikavoittojen yrittäjiä on yllättävän vähän. Inderesin kohdalla olen varmaan normaalia kriittisempi omistaja hyvällä tavalla, mutta sitäkin ylpeämpi. Ehkä on taas omaa lapsenomaista ajattelua, mutta voisin kuvitella, että tämän palstan guruista monelta saattaa tulla oivallisia ideoita ja kommentteja meidän Inderekselle, joista on aidosti apua firman kehittämisessä. Toisaalta kyllähän Inderes on aina yhteisöään hyvin kuunnellut ja palvellut.
https://keskustelut.inderes.fi/t/inderesin-kahvihuone-osa-3/22214/1178?u=sijoittaja-alokas
Tämähän olisi hauska idea, toisaalta en tiedä pääsisinkö yhtiökokoukseen tässä tapauksessa sisälle? Se on hauska, kun itselläni on tullut mielikuvia eri nimimerkeistä, että miltä he näyttävät ja millaisia ovat. Inderesin yhtiökokouksen budjetti voisi olla kyllä aikamoinen, kun olisi varmaan valtava osallistumisprosentti, eli Olympiastadionilla pitäisi nekin järjestää. Olisi kyllä hauskaa, että Inderes pitäisi jonkin isomman tilaisuuden ja mielelläni maksaisin siitä sisäänpääsymaksun. Nimimerkkilaput rinnuksilla siellä sitten bongataan tuttuja ja jutellaan.
Viimeiseksi tällainen toivomus, kun kysyin Sippoltalta, miksi hän ei ole vielä teidän analyytikko, niin pitkän ja erinomaisen vastauksen lopussa oli tällaista yllä olevaa tekstiä. Inderes on hyvä ja joustava työnantaja, joka kehittyy ja palvelee yhteisöään parhaalla tavalla, joten houkutelkaa tämä tyyppi joukkoonne, joko alihankinnan kautta tai muuten. Kiitos!