“Sinun olemassa oleva Inderes Free- tai Inderes Premium-tilin tiedot tulevat näin ollen siirtymään Inderes-tili konseptin alle, mutta Free- ja Premium-jako pysyvät ennallaan. Toisin sanoen salasanasi ja sähköpostisi, joilla kirjaudut palveluumme toimii kuten ennenkin, mikään ei siis muutu.”
ja
"Merkkittävä muutos: Nordnet kirjautuminen
Inderes-tilin myötä aloitamme uuden ominaisuuden tukemisen, joka mahdollistaa Nordnet-tilillä kirjautumisen. Mikäli siis olet ostanut Nordnetin kautta Inderes Premiumin tai olet Private banking asiakas Nordnetilla, voit 25.2.2022 iltapäivästä lähtien kirjautua palveluun Nordnetin tunnuksila, jolloin järjestelmä automaattisesti tietää että sinulla Premium-oikeudet. Toki voit käyttää myös Free-oikeuksia kirjautumalla Nordnetin tunnuksilla, mikäli et ole ostanut premiumia Nordnetin kautta"
Tiedotteessa sanotaan, että “voit” kirjautua ja mikään ei muutu. Inderes-tilaukseni tulee Nordetin private bankingin kylkiäisenä. Inderes-tilini näyttää muutoksen jälkeen Free. Eli pitääkö Inderes-tilin kirjautuminen korvata nordetin kirjautumisella, jotta palvelu pysyy samana? Vai onko aivoni vaan solmussa Ukrainan seurannan takia?
Toimin Yun videon ohjeiden mukaisesti ja linkitin Nordnet-tilini Inderes-tiliin, mutta silti tilini on Free-tili. Kävin katsomassa Nordnetin puolella ja siellä Inderes Premium kohdalla lukee “Tilaa”, vaikka minulla on ollut premium nyt käytössä puolisen vuotta Nordnetin kautta. Liittyyköhän ongelma tähän uuteen kirjautumiseen vai onko Nordnetin päässä tapahtunut jotain omituista?
@Velho Voitko tarkistaa Nordnetin palvelusta, että sulla on oikeasti Premium ostettuna? Tässä ohjeet miten pääset katsomaan sun Premium tilaus Nordnetin palvelussa. Autat mua kovasti tän tarkistamisessa jos teet tän
Kiitos Yu ja jengi, videon avulla tämä oli nopea ja helppo prosessi. Aiemmin pidin Alkoa asiakaspalvelun viimeisenä linnakkeena, mutta kyllä Inderes vetää Olympakullan tässä lajissa. Eikä vain tämän asian hoitamisen osalta.
Kiitos tästä, tämä ratkaisi ongelmani. Ohjevideo oli myös hyvä, mutta kun homma ei toiminutkaan niin kesti kauan kun etsin tietoa Inderesin sivuilta, asiakastuen yhteystietoja ymv. Videon lopussa voisi olla viittaus tähän foorumin ketjuun.
Hei @Yu_Gong, lätkäisin uudelleen sisäänkirjautumisessa ajattelematta Nordnettiin linkitetyn sähköpostiosoitteeni. Nykyinen Inderes-tilini on linkattu eri sähköpostiin ja näin ollen siihen ei premium jäsenyys aktivoitunut.
Voisitko poistaa tämän tilini ja teen kirjautumisen/linkityksen Nordnetiin uudelleen?
Mitäs tässä on oikein päässyt käymään. Kirjauduin Nordnetin kautta saadakseni edut käyttöön ja nyt minulla on kaksi tunnusta. Puhelimessa wanha kunnon Gadus ja uusi on Gadus1. Nimeä kun kysyttiin niin laitoin edeltävän, mutta foorumi ei tunnistanut ja laittoi näköjään ykkösen perään
En ole aivan varma meneekö tälle palstalle, mutta on kuitenkin kirjautumisprosessia. Aina kun valitsen Kirjaudu niin miksi ensisijaisesti ehdotetaan “Luo uusi tili/Rekisteröidy”? Miksen vain ensisijaisesti saa kirjautumisikkunaa selaimilla? Hiukan ärsyttävää aina klikkailla pois rekisteröitymissivusta kirjautumissivulle, varsinkin kun tuntuu ettei sivusto anna pysyä kirjautuneena esim. kännykällä 24-48h pidempään.
Perusasetuksilla sun pitäisi olla kirjautuneena palveluun luokkaa vuosia jos et kirjaudu ulos, eli lähtöoletus on että jos sulla on tili niin oot jo sisäänkirjautunut.
Tämän takia me tarjotaan sulle rekisteröityminen ensin, koska oletus on että jos sulla oli ennestään jo tili, niin pysyt sisäänkirjautuneena.
Voitko tarkistaa sun kännykän asetukset ja kokeila resetoida selain tehdasasetuksiin. Varmista myös että et käytä incognito-modessa selainta