Inderes-tili, uusi kirjautumisprosessi 25.2.2022 alkaen FAQ

“Sinun olemassa oleva Inderes Free- tai Inderes Premium-tilin tiedot tulevat näin ollen siirtymään Inderes-tili konseptin alle, mutta Free- ja Premium-jako pysyvät ennallaan. Toisin sanoen salasanasi ja sähköpostisi, joilla kirjaudut palveluumme toimii kuten ennenkin, mikään ei siis muutu.”

ja

"Merkkittävä muutos: Nordnet kirjautuminen

Inderes-tilin myötä aloitamme uuden ominaisuuden tukemisen, joka mahdollistaa Nordnet-tilillä kirjautumisen. Mikäli siis olet ostanut Nordnetin kautta Inderes Premiumin tai olet Private banking asiakas Nordnetilla, voit 25.2.2022 iltapäivästä lähtien kirjautua palveluun Nordnetin tunnuksila, jolloin järjestelmä automaattisesti tietää että sinulla Premium-oikeudet. Toki voit käyttää myös Free-oikeuksia kirjautumalla Nordnetin tunnuksilla, mikäli et ole ostanut premiumia Nordnetin kautta"

Tiedotteessa sanotaan, että “voit” kirjautua ja mikään ei muutu. Inderes-tilaukseni tulee Nordetin private bankingin kylkiäisenä. Inderes-tilini näyttää muutoksen jälkeen Free. Eli pitääkö Inderes-tilin kirjautuminen korvata nordetin kirjautumisella, jotta palvelu pysyy samana? Vai onko aivoni vaan solmussa Ukrainan seurannan takia?

2 tykkäystä

No selvisihän se ja pahoittelut hätäilystä. Linkitin tilin uudelleen ja kaikki toimii kuten ennenkin.

3 tykkäystä

Toimin Yun videon ohjeiden mukaisesti ja linkitin Nordnet-tilini Inderes-tiliin, mutta silti tilini on Free-tili. Kävin katsomassa Nordnetin puolella ja siellä Inderes Premium kohdalla lukee “Tilaa”, vaikka minulla on ollut premium nyt käytössä puolisen vuotta Nordnetin kautta. Liittyyköhän ongelma tähän uuteen kirjautumiseen vai onko Nordnetin päässä tapahtunut jotain omituista?

2 tykkäystä

Tutkin asiaa :slight_smile: mut sun premium on nyt aktivoitu käsin mun toimesta :slight_smile:

Yu @exe

3 tykkäystä

Moikka, mulla on sama tilanne kuin edellä exe:llä, premium lakkasi toimimasta, vaikka mielestäni tein linkityksen Nordnetiin oikein.

@Velho Voitko tarkistaa Nordnetin palvelusta, että sulla on oikeasti Premium ostettuna? Tässä ohjeet miten pääset katsomaan sun Premium tilaus Nordnetin palvelussa. Autat mua kovasti tän tarkistamisessa jos teet tän :wink:

1 tykkäys

Joo, eli mä oon Nordnetissa private banking -asiakas, en ole varsinaisesti koskaan ostanut Inderesin palvelua, mutta se on tullut sitä kautta.

2 tykkäystä

Kiitos Yu ja jengi, videon avulla tämä oli nopea ja helppo prosessi. Aiemmin pidin Alkoa asiakaspalvelun viimeisenä linnakkeena, mutta kyllä Inderes vetää Olympakullan tässä lajissa. Eikä vain tämän asian hoitamisen osalta. :heart:

3 tykkäystä

AIvan siinä tapauksessa käyt “ostamassa” sen ja sen kai pitäisi olla sit 0 € niinku mulla, ku mäkin oon private banking asiakas heillä. :slight_smile:

Tää on mun käsitys mut voit varmistaa ton vielä Nordnetin Aspasta.

mulla esim tossa lukee et 0 €

Oston jälkeen kirjaudu ulos ja takaisin sisään Inderes-tilillä, niin sen pitäisi sit yhdistyä ja Premium tieto tulee Inderes-tilille asti :slight_smile:

image

1 tykkäys

Jes, kiitos avusta! En hoksannut tällaista, kun aiemmin oli toiminut ilman erillistä “tilausta”. :slightly_smiling_face:

1 tykkäys

@Yu_Gong minulla tuolla tosiaan näyttää siltä, että tilaus ei ole voimassa. Aktivoin tilauksen, luulisi tuolla korjaantuvan?

1 tykkäys

Just näin kiitos! :slight_smile:

1 tykkäys

Kiitos tästä, tämä ratkaisi ongelmani. Ohjevideo oli myös hyvä, mutta kun homma ei toiminutkaan niin kesti kauan kun etsin tietoa Inderesin sivuilta, asiakastuen yhteystietoja ymv. Videon lopussa voisi olla viittaus tähän foorumin ketjuun.

3 tykkäystä

Hei @Yu_Gong, lätkäisin uudelleen sisäänkirjautumisessa ajattelematta Nordnettiin linkitetyn sähköpostiosoitteeni. Nykyinen Inderes-tilini on linkattu eri sähköpostiin ja näin ollen siihen ei premium jäsenyys aktivoitunut.

Voisitko poistaa tämän tilini ja teen kirjautumisen/linkityksen Nordnetiin uudelleen?

2 tykkäystä

Jatketaan privaviesteillä, niin katson miten voin auttaa :slight_smile:

2 tykkäystä

Mitäs tässä on oikein päässyt käymään. Kirjauduin Nordnetin kautta saadakseni edut käyttöön ja nyt minulla on kaksi tunnusta. Puhelimessa wanha kunnon Gadus ja uusi on Gadus1. Nimeä kun kysyttiin niin laitoin edeltävän, mutta foorumi ei tunnistanut ja laittoi näköjään ykkösen perään

Tuosta ykkösestä pitäisi päästä siis eroon

3 tykkäystä

Jes, tiedän mitä tässä on käynyt jatketaan privassa koska tähän liittyy sun henkilötietoja, enkä voi puhua niistä julkisesti tietenkään :slight_smile:

Yu

2 tykkäystä

En ole aivan varma meneekö tälle palstalle, mutta on kuitenkin kirjautumisprosessia. Aina kun valitsen Kirjaudu niin miksi ensisijaisesti ehdotetaan “Luo uusi tili/Rekisteröidy”? Miksen vain ensisijaisesti saa kirjautumisikkunaa selaimilla? Hiukan ärsyttävää aina klikkailla pois rekisteröitymissivusta kirjautumissivulle, varsinkin kun tuntuu ettei sivusto anna pysyä kirjautuneena esim. kännykällä 24-48h pidempään.

1 tykkäys

Hei,

Perusasetuksilla sun pitäisi olla kirjautuneena palveluun luokkaa vuosia jos et kirjaudu ulos, eli lähtöoletus on että jos sulla on tili niin oot jo sisäänkirjautunut.

Tämän takia me tarjotaan sulle rekisteröityminen ensin, koska oletus on että jos sulla oli ennestään jo tili, niin pysyt sisäänkirjautuneena.

Voitko tarkistaa sun kännykän asetukset ja kokeila resetoida selain tehdasasetuksiin. Varmista myös että et käytä incognito-modessa selainta :slight_smile:

1 tykkäys