Inderesin kahvihuone (Osa 1)

Itse olen juuri lähdössä Sievin omistajana tukiostoille Askoon (tulee samalla hyödynnettyä black friday tarjoukset)

3 tykkäystä

Hiljaa nyt siellä :laughing:

Ensin pahoitetaan allekirjoittaneen mieli pakottamalla muistelemaan 20+ vuoden takaisia maineen ja kunnian hetkiä FPS pelien ihmeellisessä maailmassa, ja nyt sitten Pakkis… messuineen, risteilyineen päivineen :sunglasses:

Ennen alaspäin katsoessaan näki varpaansa rintafileiden välistä, nyt vain karvaisen puolipallon :laughing:

8 tykkäystä

Voisi jopa pelkistää että laajan raportin myötä suositus muuttui Lisää - > Osta.

3 tykkäystä

Harvia vain palaa takaisin kohti niitä tasoja joissa se oli osarin jälkeen. Nousu ei aiheuta aamun lisäyksen jällkeen vielä toimenpiteitä, tämä on pidemmän holdin läjä.

2 tykkäystä

No ei häiritse. 19e hinta tuommoisesta compounderista on oikeasti aika hyvä hinta. Harvia on aika timanttinen firma ja arvostustasotkaan eivät ole karanneet.

4 tykkäystä

Samaa pohtinut itse. Pitäisikö sijoitusstrategiani vaihtaa päivien -viikkojen kestäviin treideihin, joissa vaan kuuntelen herkällä korvalla foorumeita ja muutakin somea. Ja sitten yhtiö kun mainitaan tarpeeksi usein, niin stop-lossilla traidi kiinni ja odottelemaan kalan syöntiä. Helpompaa olis ainakin - turha yritysten fundan penkominen jäisi tyystin pois. :upside_down_face:

4 tykkäystä

Hypekuplaosake Robinhood VS Inderes

Hypekupla

44 tykkäystä

15v olit kova jätkä kun sulla oli parhaat statsit Codissa. 20v olit baarin kuningas kun sulla oli isoin hauis. 40v olet eliittikumppanien kurko kun sulla on paksuin lompakko. Tollanen alfauroksen kehityskulku :wink:.

8 tykkäystä

Onse Bezosin ex-vaimo kova poika treidaamaan…

27 tykkäystä

Vielä kun ois treidannu juhannuksena Elon Muskiin ni olis kyl kova rekordi.

3 tykkäystä

Ja ostohousujen sijaan ostokengät…

1 tykkäys

Päivän kovin nousija kirjoitushetkellä Harvia +8%. Nousun syy: analyytikko antoi luvan ostaa.
Tällä päivämäärällä ennustan saman tapahtuvan Kamuxille vuoden loppuun mennessä. Melko identtiset tilanteet, Kamuxilta puuttuu vain analyytikon lupa ostaa…

15 tykkäystä

Tokmannikin pitäisi saada inderesin seurantaan ja osta suosituksella niin tulisi lupa ostaa😊. Itse olen kyllä joitakin satseja ostellut kun edellisen osarin jälkeen on tarjoiltu hyvillä hinnoilla.

6 tykkäystä

Bezosit olivat rinnakkain pakkaamassa kirjoja nettikaupan asiakkaille kun foorumilaisilla oli sukupolvesta riippuen kiire olla kutina isän kulkusissa tai taivastella että onpa turhia nörttien juttuja nuo tietokoneet.

Joillain on kiire tehdä miljardeja ja kasvattaa neljä lasta, toiset tyytyvät tweettaamaan incel-läppiä siitä kuinka MacKenzie treidasi hyvin avioliitollaan.

7 tykkäystä

Tässä olisi ollut Viljon 67k erikoistilanteiden salkulle käyttöä, mutta suoraan sanoen en kehdannut…

1 tykkäys

Mulla oli Nea sama kamuxiin kohdalla, kun 2500 klp 11,3 ostoja hylättiin Osari posarina… Ostin 1000 kpl sitten 13,3… Nythän se ois enää 12,…

2 tykkäystä

Just luin ekaa kertaa tänään inden sivua nii. Mallisalkku kin osti sieviä! Not bad. Kai se sitten on hyvä case jos viisas kolmikko in sen hyväksyy.

Mikäs se kurssi on nyt… (menee katsomaan)… Huh siltronic on noussut hiukan paremmin!

4 tykkäystä

Lepikkökin osti…

…ja myi hetken päästä. Treidaaja on aina treidaaja :sunglasses:

10 tykkäystä

Miksipä ei voisi kysyä itseltään, ilmainen lounas!vähän tuo osto laita OP puolelta kapea, kun kattoo vaan lähimmän… Pitäs olla 5 tasoa ainakin. Jätän kai väliin kun en jaksa vaivautua…

2 tykkäystä

Hyvä ajankohtainen kirjoitus, varsinkin loppukaneetti @Mikael_Rautanen :smiley:

kuva

25 tykkäystä