Inderesin kahvihuone (Osa 1)

Tamturbo oli niin epäilyttävä keissi, että valkkasin ton toisen ihan sokkona molempiin:)

2 tykkäystä

Rupesi oikein henkeä ahdistamaan kun pohdin vastauksia :joy:

6 tykkäystä

Olo kuin olisi Onnen pyörässä, pakko pyöräyttää ja jäljellä kaksi rosvosektoria. Ei edes ota rahat ja juokse vaihtoehtoa.

Edit: Lisätään tänne, että en tunne kyselyn yhtiöitä ollenkaan vaan ylläoleva kuvaa tunnetilaani vastausvaihtoehdoista.

10 tykkäystä

Se on kuten itse legendaarinen Matti “Masa-hiiri” Nykänen sanoi, että: “se on fifty-sixty”
Mutta pitää muistaa, että “jokainen tsäänssi on mahdollisuus” :wink:

2 tykkäystä

Näistä todennäköisesti vaihtoehto 3: ”polta rahoistasi 90% ja laita loput 10% patjan alle” tuottaisi parhaiten :smile:

2 tykkäystä

Vaikuttaa jotenkin hölmöltä, mutta tässähän saattaa olla ideaa. :slight_smile:

2 tykkäystä

:smile:

12 tykkäystä

Nyt jäi kyllä isosti mietityttämään, mikä se typerä kysymys on ollut? :thinking:

Muistaakseni se oli tällainen: “Teidän maalipönttöjä näkyi tossa työmaalla jonkun verran, niin teillä varmaan menee aika hyvin?” :joy:

3 tykkäystä

Johanneksella hieno kirjoitustaidon suoritus. Itse olen arvostellut noita useampana vuonna työkseni. Niistä vaan maksettiin ennen paremmin. Yhtenä vuonna vielä paperisen kokeen aikana tarkistin 60 yo-koetta ja se on ainut kuukausi, kun olen elämässäni saanut lähes viisinumeroisen kuukausipalkan. Nykyään olen ihan toisella kouluasteellakin töissä.

Mitä pörssiin tulee, niin olen kolmatta kuukautta osakkeeton. FOMOn kanssa joutuu taistelemaan, mutta pidetään pää kylmänä.

8 tykkäystä
  • Proud member of 100% cash club
  • Ei helvata

0 voters

Tosikarhujen kokoontumisajot. Nimettömänä tietysti. @KansanKynttila innoittamana.

Visualisaatio Maailman varojen ja markkinoiden jakautumisesta. Havainnollistaa hyvin eri markkinoiden kokojen suhdetta.

2 tykkäystä

Kuinka me voimme kaikki tehdä nopeasti rahaa: Inderes listautuu pörssiin. Parin kuukauden päästä tickerin nimi muuttuu: NKLA TSLA.

10 tykkäystä

Kukas on tämä “korkean profiilin sijoittaja”, joka kertoi olevansa Lontoossa asuva venture capital sijoittaja? Vai onko otsikolla vain revitelty…

olikos rollssilla ajelijoita paikalla :slight_smile:

Rolls-Royce tekee rahaa lentokoneiden moottoreilla ja kaasuturbiineilla jne. Autot ovat mennyttä aikaa ja nykyään bemarin omistama tehdas ja rolssilta lisensoitu brandi autopuolella.

Although the Rolls-Royce brand has been in use since 1906, the Rolls-Royce Motor Cars subsidiary of BMW AG has no direct relationship to Rolls-Royce branded vehicles produced prior to 2003. The Bentley Motors Limited subsidiary of Volkswagen AG is the direct successor to Rolls-Royce Motors and various other predecessor entities that produced Rolls-Royce and Bentley branded cars between the foundation of each company and 2003, when the BMW-controlled entity started producing cars under the Rolls-Royce brand.

Mutta joo taitaa lenskarien kysyntä sakata siihen malliin että myös niiden moottorien kysyntä hyydähtää, kuten myös hyväkatteiset huoltobisnekset kun lentomaileja ei tule entiseen tahtiin.

2 tykkäystä

Ipen fb-ryhmässä puuhastellaan rahaston perustamista. Ilmeisesti neuvottelut jo pörssiyhtiön kanssa käynnissä. Mielenkiintoista.

2 tykkäystä

Kyllä nyt indeksin tasaisesti voittava rahasto kiinnostaa… niin ei ihme jos isot tekijät ovat kiinnostuneet :rofl:

Story continues…

image

4 tykkäystä

Alkaa olla melko ajankohtainen. Huominen vuoro vielä ja sitten lähtee…