Moi @Jukka_Lepikko ,
Arvostan suuresti, kun tuot tietouttasi myös tänne foorumille ja kuten viime perjantain haastattelussa sanoin, toivoisin myös muiden sinun kaltaisten asiantuntevien ammattisijoittajien löytävän tiensä tänne foorumille ja osallistumaan keskusteluun. Näkisin siinä nyt jopa pienen momentumin, kun väkeä näyttää tällä hetkellä poistuvan X:stä.
Juttelin asiasta myös Inden yhtiökokouksessa erään X:ssä tunnetun hahmon kanssa ja hän sanoi, että X:ssä on helpompi seurata kansainvälisiä uutisia, mikä varmasti pitää paikkansa. Luulen yhdeksi syyksi joidenkin olevan myös epäileväisiä foorumin keskustelun laadusta.
Nostit äsken NVIDIA-ketjuun siteerauksen, joka ainakin minulle toi valtavasti lisäarvoa. Tosin tämä X:äämäsi lähde olisi ollut mukava mainita, niin olisi ollut helpompi jatkaa asiaan perehtymistä.
Viestiisi vastattiin hieman eriävällä näkökulmalla, johon reagoit näin:
Olen sisällöllisesti viestistäsi samaa mieltä, mutta mielestäni esität sen epäkunnioittavasti tai passiivis-agressiivisesti.
Sitä, että joku esittää sijoitettamisessa eriävän mielipiteen, ei pidä mielestäni ottaa henkilökohtaisesti vaan sen voi nähdä parhaillaan jopa mahdollisuutena. Periaatteessahan näistä eriävistä mielipiteistä se kauppakin pörssissä lopulta syntyy.
Toivon, että jatkat asiantuntemuksesi jakamista myös täällä foorumilla kaikkia kunnioittavassa hengessä foorumin tasoa nostaen. Toivottavasti se näyttää esimerkkiä myös muille kaltaisillesi guruille ja rohkaiset heitä liittymään keskusteluun myös täällä.