Inderesin kahvihuone (Osa 2)

Ai jai, nyt on kyllä kovaa settiä qt ketjussa. Tankkasin kauheen läjän lisää posarista 62 hintaan ja ostin vielä 71 hintaan pikkuisen lisää ja ajattelin alkaa pikkuisen tuota ylipainoa keventämään (75 and above) , mutta eihän tässä nyt malta millään. En jaksais odotella vareluiksen / Rautasen mahdollisia haastatteluja jne… Vai jaksanko.

Elkääkä peljätkö, ei se niin iso läjä ole, että kurssia vielä heiluttaa…

Tuliko välitön sell off? :joy: Voin kertoa, että qt oli jo salkun ylivoimaisesti suurin ja paras positio ennen lisäystä, niin kevennys olisi vaan tasapainotusta.

7 tykkäystä

Minä en myy enää yhtään Qt lappua. 61e pääsin ostamaan takaisin ja odottelen tässä splittausta seuraavaksi eiköhän senkin aika joskus tule.

4 tykkäystä

Tästä on muodostumassa hyvä päivä. Salkkuyhtiöistäni tänään julkistavat tuloksensa Konecranes, Cargotec, Suominen, Axfood ja Europris. Cargotecin tuloslukuja pitää vielä odotella iltapäivän puolelle, mutta muilta osin olen ollut näkemääni erittäin tyytyväinen :grin: Ja onhan tuo Cargotec nyt jo ennen tulosjulkkariaan tälle päivälle noussut + 5 %, ilmeisesti kihlattunsa Konecranesin hyvän tuloksen vanavedessä.

2 tykkäystä

Mulla oli Talvivaaraa, kunnes mulla ei enää ollut Talvivaaraa. Eikä sijoitettua pääomaa.

11 tykkäystä

Mulla on harvassa osakkeet jolla olisin tehnyt mainittavan arvoisia tappioita, mutta Nokialla senkin edestä, mainittakoon lehto lisäksi, tosin se olisi voinut olla paljon suurempikin.

image
image

:man_facepalming:t3:

39 tykkäystä

Twiittaispa Elon jotain söpöjä kuuttien kuvia tai vaikka silmään liittyvistä teknologioista ja niiden mahdollisuuksista.

Ei pysyis Massekaan korotushehkutuksissa perässä, varsinkaan hiihtolatujen ääreltä :slight_smile:

16 tykkäystä

Ei sitten kovin kauan malttanut pysyä poissa.

2 tykkäystä

Kyllähän toi vähän syö, kun viikon päästä palkkiot tilillä ja QT lentää kauemmas ja kauemmas stratosfääriin :rocket:

5 tykkäystä

https://mobile.twitter.com/elonmusk

Katsastakaas Papa-Muskin twitteriä tänään😁 Joko kaveri on kunnolla kujalla tai sitten joku onnistunut kaappaamaan tilin.

6 tykkäystä

Ehkä Kanye West saanut hänen tunnukset.

4 tykkäystä

Vahvistaa että Musk twitterissä on botteja kiinni kyttäämässä ja ostamassa heti random lappuja jos jotain mainitaan. Ei tuossa muuten ole mitään järjen häiventäkään… Puhutaan varmaan kuitenkin erään kotimaisen yhtyeen ikivihreästä kappaleesta eikä mistään osakkeesta/firmasta.

jonnet ei muista: Darude - Sandstorm (Official Video) - YouTube

6 tykkäystä

Signaali pörssisyklin vaiheesta? :roll_eyes:

40 tykkäystä

Oiskohan siellä SpaceX:n bileet venynyt aamuyöhön ja Musk kuunnellut vähän vanhempaa laatukamaa ja innostunut twiittailemaan.

Stressinpurku ihan paikallaan kun taas yksi testi takana, ilmeisen väännön jälkeen (joutui laittamaan twitterin kiinni hetkeksi)._

Klo on nyt 6:00 Texasissa

2 tykkäystä

Dogecoin +60% muskin meemeilyn tuloksena. :person_shrugging:

1 tykkäys

Jes, nyt mulla on dollarin arvosta dogeja :sweat_smile:

2 tykkäystä

Jos jotain hyvää pitää WSB hommista sanoa, niin se on se, että enää ei Doget ja muut fomota samalla lailla. Vaikka ihan hyvät tuotot tosta sekoilusta tuli saatua (pl. GME), niin ei se ole yöunien arvoista. Mukavampi seurata sivusta :smiley:

ps.

Kellään tietoa, miten Arttu liittyy Nokian kuvioihin?

17 tykkäystä

En tiiä, mutta mielenkiintoista olisi, jos yrittäjä antaisi itselleen fudut.

Ihan mielenkiinnosta mistä sitä voi ostaa? Katsoin vain joskus että coinbasesta ei, enkä sitten perehtynyt sen enempää.

Itselle tili Krakenissa(https://www.kraken.com), sieltä voi ostaa. Ite oon ollut ihan tyytyväinen. Tosin viimeaikoina ollut muutama pidempi huoltokatko. Johtunee varmaa räjähtäneistä kävijämääristä :sweat_smile:

1 tykkäys