Inderesin kahvihuone (Osa 2)

@Antti_Luiro matkalla julkaisemaan Nightingalen 7e tavoitehinnan ja osta suosituksen

A_0pTcjCQAAAUDc

Mielenkiintoista seurata sivusta miten tämä keissi tulee etenemään. Analyytikollakin kuitenkin paljon pelissä oman uskottavuuden kannalta

22 tykkäystä

https://www.hs.fi/kaupunki/espoo/art-2000007916427.html

Acb

Tää vekotin ajoi asuinkadullani eilen. Tilausta tälläiselle varmasti on.

6 tykkäystä

Laitan kahvihuoneen puolelle, kun mahdollinen ratkaisu on taas suuren nenän alla, mutta kun ei vain huomaa - miten Nordnetissä saa aktivoitua osto- ja myyntitapahtumat graafille? Näkyypi tällä hetkellä harmaana;

image

Ei toimi kynttilöiden kanssa. Pitää olla viivagraafi. :slight_smile:

1 tykkäys

Niin, tämähän näköjään lukee oikein selvästi ohjeen viimeisessä lausessa.
Kiitos.

@Verneri_Pulkkinen

Onko mitään tapaa nähdä, kuinka monta peräkkäistä päivää on kirjautunut palveluun?

1 tykkäys

Täähän on helppo katsoa! Tsekkaat vaan että minä päivänä olet rekisteröitynyt palveluun ja siitä lasket sitten päivät tähän päivään saakka…

34 tykkäystä

No niin, mutta minulla on ilmeisesti joitakin reikiä päässyt syntymään tuonne ja haluaisin tietää, paljonko on matkaa 365 :smiley:

3 tykkäystä

minä matkalla parin viimeaikaisen sijoituspäätökseni kanssa…

Untitled

34 tykkäystä

Kiitos ideasta, otan makron työlistalle tämän!

8 tykkäystä

Huoltomiehet rokkaa, ei me tarvita tollasia. Taino, ehkä sielä Espoossa. :slight_smile:

Ottaisin kyllä henkilökohtaisena loukkauksena jos viittaisit minun asuvan espoossa.

Voisin lainata tähän hyvää ystävääni
“Onko aleksanterin kadun pohjoispuolelle edes elämää?”

3 tykkäystä

Loppuuko puhelimien kivijalkamyymälällä kaupankäynti, kun valmistajat luovat uusia tuotteita uusine innovaatioineen?
Ei.

Entä televisiokauppias?
Ei se kaupankäynti loppunut kuvaputkitelkkareiden hävittyäkään.

Uskaltaisin jopa väittää, että molemmissa tapauksissa se on jopa saattanut kiihtyä.

Minkä ihmeen takia Kamuxia seuraa vuodesta toiseen “no mitäs sitten kun sähköautot yleistyy???” -kysymykset? En vaan ymmärrä. :smiley:

23 tykkäystä

Kalastelevat vastausta jossa Kamux kertoo pistävänsä paukkuja sähköautoihin ja näin saavan ainakin +5% viileyslisää ja Tesla-lisää kurssiin koska sähköautot on In ja Hip ja Cool ja kun kiinalaisen takahikiän nyrkkipaja pistää pörssitiedotteen jossa mainitaan sähköautot niin +2000% on normisettiä.

5 tykkäystä

Vastaan täällä.

Tarkoitus ei ole ollut viime aikoina kuulostaa ultrakarhulta ja pyrin niin foorumilla kuin videoilla tuomaan sijoittajille tietoa ja näkemyksiä esille laidasta laitaan.

Keskeinen ydinmissio on jakaa sijoittajille tietoa ja näkemystä, mitä a) useimmille on vaikea itse etsiä tai ei ole aikaa b) auttaa heitä ymmärtämään paremmin pörssiä ja taloutta c) auttaa heitä puolustautumaan Malisen kaltaisia huutelijoita vastaan jotteivat he myisi salkkua tyhjäksi joka rasahduksessa.

Ehkä viime viikkoina olen painottanut enemmän riskejä, kun pörssikurssit laukkaa. Toisaalta ei siitä ole kauaa kun olen tuonut esiin. seikkoja miksi ”roaring twenties” on täysin mahdollinen.


Olen itse henk.koht. (huom. oma salkku ei ole mikään lausunto markkinan suunnasta vaikka toki olisi outoa jos videoilla nostaisi vaikka vain BULLISH-näkökulmia ja olisi itse 0 % osakepaino :sweat_smile:) jollain 98 % osakepainolla liikenteessä, en käytä vipua. Osakepainon lasken niistä roposista, jotka olen valmis sijoittamaan osakkeisiin mutta osakkeet on kyllä leijonan osa omasta vähäisestä varallisuudesta.

(Mitä nuori mies muuta tarvitsee kuin hyvän näytönohjaimen, kirjoja ja keittiöön riittävät kokkausvälineet?)

Kriittisesti mietin koko ajan, miksi olisin oikeassa noissa lapuissa missä istun kyydissä kun kertoimet venyy ja paukkuu.

Ei se että markkinalla näkyy ylilyöntejä tarkoita välittömästi, että myisi omia halvalla ostettuja laatuyhtiöitä. Ennemmin sitä, että on itse varovainen ja tiedostaa sen että suurelle yleisölle maistuu riski, ja se riskinälkä taas jossain vaiheessa voi kääntyä jolloin minun kaltaisille sijoittajille tulee taas tilaisuuksia.

54 tykkäystä

Jos ei pikkutuotot kelpaa niin siitä hyvää vinkkiä!

6 tykkäystä

4 tykkäystä

Eikö 50% vuosituotto ole nykyään melkoinen epäonnistuminen, kun bumbtsibum sähkövetyhelikopterispacit varmistaa kaikille sen satkun vuosittain tästä ikuisuuteen? :wink:

12 tykkäystä

Se pitäisi olla nykyään 50% QTD :rocket:

8 tykkäystä

Oikealta yläkulmasta valikko auki → ukkelin takaa avautuu valikko.

image

Valitse yhteenveto: alla näkyy päivät (tarkoittaa siis päiviä yhteensä)

image

5 tykkäystä