Inderesin kahvihuone (Osa 2)

Niin, omalla toiminnallaan sitä pystyy paljon vaikuttamaan miten sitä palvelua käyttää ja mitä siitä saa irti.

Ei siellä twitterissä tarvi jokaseen väittelyyn tarttua tai osallistua. Mä oon siellä vähän semmosella ”i choose my battles” -asenteella. Jokaseen juttuun ei tarvi tarttua. Ja voihan siellä asiattomat, provosoivat tai muuten vaan turhauttavat tilit mitkä ei mitään järkevää tuota vaimentaa.

Mutta totta se on, varsinkin näin vaaliaikaan siellä on välillä aika lennokas, ääripäihin keskittyvä ja kärjistävä keskustelukulttuuri. Provoisoinnilla saa näkyvyyttä i guess.

2 tykkäystä

Oikea asenne, kaikki ei siihen pysty vaan joka asiaan pitää kommentoida ja viisastella…

Sellaset kivat myynit tuli niihin…

3 tykkäystä

https://twitter.com/Fxhedgers/status/1359527432726867973?s=20

1 tykkäys

Toivoa saa… Itsehän oon sitä tässä nyt jonkun kuukauden odotellut😂

1 tykkäys

Hyyyst, dippiä ostetaan jo kiinni. Heikkohermoisimmat ravisteltiin vain kyydistä kun vuoristoradassa oli kuoppa.

13 tykkäystä

Kävin syömässä päivällisen ja sillä aikaa salkusta hävis pari tonnia. Vihreeltä punaiselle ettei kerennyt kissaa sanomaan. Mikäs uutinen tuon dipin teki?

10 tykkäystä

Ihan normaalia markkina heiluntaa… eipä näihin kymmenien prosenttien nousuihinkaan mitään uutisia ole tarvittu. Viikinkipäällikkö kävi kurkkaamassa niin ei ole tullut kyllä ylös eikä alas.
Aivan normaalia.
Mielenkiinnolla odottaa tämän kuun tulevia osareita. Ja mitenköhän tää meidän biidenin tukihimmeli menee kongressis

3 tykkäystä

Rational Reminderillä on hyvin kiinnostava podcast ja pari kertaa olen heidän communityn puolella käynyt keskusteluakin lukemassa. Mielestäni setti vaikutata hyvin täyspäiseltä.

2 tykkäystä

Arizonan huonot koronauutiset täsmää ainakin pulkkamäen alkuun äsken.

1 tykkäys

Arizonassa on ollut todella huono tilanne koronan alusta lähtien. Siellä oli täysi paniikki. Kun suomessa vietiin vessapaperit kaupasta niin aritsoonan pojat osti pyssyjä ja aseita. Ihan näin silminnäkijä havaintona

3 tykkäystä

Mitä? Kaikki muut plussalla paitsi Zignsec joka putosi eiliseen hintaan takaisin ja Digia.

Onko arvon kahvihuoneen väestöllä jotain “yleinen sijoitusfilosofia”, joka liittyy toimialoihin?

Olen itse koittanut vähentää oman työn toimialaa hajauttamismielessä, vaikka sillä tuskin on ihan hirveästi väliä näin vaikeiden potkujen maassa.

Dogecoinin, joka on läpällä kehitetty krypto on tällä hetkellä 10 suosituin krypto, jonka markkina-arvo on n. 10 miljardia ja noussut 1000% kahdessa viikossa. Siinäpä vitsiä kerrakseen tuon kehittäjiltä :smiley:

9 tykkäystä

Puhu vaan omasta salkusta :slight_smile:
Täällä vihree meni punaiseksi. Vissiin vähän turhan riskit laput salkussa tms.

Mulla on suurimmat omistukset Zaptec ja NEL, siinä sulle riskiä :smile:

3 tykkäystä

No tais olla Oslo (Nelli ja Zappi) jo kiinni tossa vaiheessa nu Nasse hetken polvistu… muutenhan ne olis menny lattiasta läpi :rofl:

1 tykkäys

Vaikka dogecoinista tykkäänkin, dogecoinin perustajalla on pointti

The idea of dogecoin being worth 8 cents is the same as GameStop being worth $325,” said Mr Markus in The Wall Street Journal."

Odotettavissa on luultavasti se, että iso porukka jää taas bagholdereiksi jotka on lähtenyt tähän aaltoon liian myöhään mukaan uutiskynnyksen ylityksen jälkeen.

1 tykkäys

Ostin/myin juuri äsken -ketjua lukiessa rupesi mietityttämään kuinka moni täällä ostaa DCRB:tä vain sen takia, kun suuri osa forumilla kirjoittavista kertoo ostaneensa osaketta.

Perstuntumalta ostot vaikuttaa aikamoiselta fomottamiselta ilman mitään tutustumista yhtiöön.

3 tykkäystä

Joo, aina välillä täällä nousee sellainen “läpällä mukaan” meininki joihinkin lappuihin. Itse sipaisin asiaan 3% salkusta joten korkealta ei pudota vaikka tulisi tonttiin.

1 tykkäys