Inderesin kahvihuone (Osa 2)

Nordea näyttää myös eri lukuja.

1 tykkäys

ja Embracer ketju Emberiumi :thinking:

2 tykkäystä

Ite en kyllä tykkää, että noita otsikoita vaihdellaan jonkun pienen tilannemuutoksen jälkeen. Sama se silleen kuitenkin on, kun en oo aktiivinen täällä kuin lukemalla. En vaan ymmärrä sellaista. Joku nosti esille sen ketjujen nimessä olevan “osa 2” asian. Sekin ärsyttää. Siinä kommentissa oli ihan hyvät perustelut silloin. Tekee hyvän otsikon, niin sitä ei tarvitse vaihtaa ja sillä säilyttämisellä kunnioitetaan sitä kaikkea aiempaa aikaa, mitä kaikki täällä on viettänyt sen ketjun parissa.

4 tykkäystä

Ainakin yksi on päässyt jo tuhanteen. Huomenna on mun vuoro tällä “uudemmalla” foorumialustalla.

Onko muita samaan jamaan päätyneitä? EN sitten tiedä onko hyvä vai huono jama tämä,… :smiley:

image

Aston on tarinoinut tuhat ja yksi yötä, seitsemän tuhannen jorinan verran. Paljon tuubaa mukana. :smiley:

image

Mikäs titteli me tästä hyvästä keksittäis… :sweat_smile:

29 tykkäystä

Vaadin Olohuoneen Oraakkeli tittelin palautusta @Aston_Livingstone:lle heti!

12 tykkäystä

Kiitos Johannes luottamuksesta. Ilman muuta tämä käy jos @Verneri_Pulkkinen tuon minulle myöntää :smiley:

Opin viimeksi, että never sell revenio.

edit: Kiitos tittelistä!

19 tykkäystä

Mä luulin että se kirjoitetaan “Never sell QT”.

(jipiii. ko rivin tuottoprosentti salkussa rikkoi +100% haamurajan…)

3 tykkäystä

Sopivan mittainen versio, ei tarvitse kuin 8x aloittaa alusta börsäpäivän aikana.
Voi samalla lopetella spotifyt ja muut musiikkipalvelut ja laittaa nekin tuottamaan!

Kivaa viikonloppua!

Ps. Koska inderesin coveri tästä??

15 tykkäystä

Salkku kiipeää pystysuoraa seinää ja 2 viikossa arvonnousua samanverran kuin koko viimevuonna yhteensä… kait tää on sitte uus normaali? To tö muun and bäk vai miten se nyt menikään… :eyes: :man_shrugging:

2 tykkäystä

Arvaus; QT, Remedy, Harvia, Revenio … montakos osui kohdalleen? :thinking:

4 tykkäystä

Oot kyll melkonen selvännäkijä! :joy:

2 tykkäystä

Onko Valoe seuraava WSB kohde kun laukkailee omiaan ilman suurempia uutisia… :face_with_monocle::face_with_monocle::face_with_monocle:

Ja miks mä oon jo vartin kuunnellut tota ränta på ränta :joy:

3 tykkäystä

Kannatan ja hyvää viikonloppua Sulle! :slightly_smiling_face:

Kohdassa 54:25 tahti muuttuu hetkellisesti.

3 tykkäystä

Lueskellessa ‘ostin ja myin tänään’ -ketjua voi vaan todeta, että pari viikon päästä haukutaan kaikki välittäjistä firmaan asti, kun sai IPOsta vain minimimäärän osakkeita. Tuntuu nykyisin, että IPOjen ylimerkintä on yllättävää kuin ‘ensilumi yllättää autoilijat’.

1 tykkäys

Jep, Kurssit olivat hetkellisesti väärin. Se on nyt korjattu meidän kurssidatan toimittajan toimesta :slight_smile:

2 tykkäystä
34 tykkäystä

QT:n tuottoprosentti lähestyy salkussa uutta merkkipaalua: qt

72 tykkäystä

Sanoo wsb:stä mitä tahansa niin ainakaan siellä ei oteta elämää liian vakavasti. Hauskoja ketjuja lueskella, vaikka en varsinaisesti sijoitusvinkkejä ottaisi.



14 tykkäystä

Spekulatiivinen ennen kun olet myynyt :wink:

1 tykkäys

Kaksi palstalaisten suosikkiosaketta, Revenio ja Kamux, kulkee käsi kädessä :tothemoon: Näillä katetaan muilla osakkeilla tehdyt tappiot.

4 tykkäystä