Inderesin kahvihuone (Osa 2)

Mikä vapaa saldo? :man_shrugging: :woozy_face:

2 tykkäystä

Mulla vähän sama ongelma, paitsi että käyn kurkkimassa Harvia ostoja ja istun käsien päällä, vaikka tekis mieli lisätä. Mutta kun haluan pysyä suunnitelmassani :rofl:

2 tykkäystä

Sitä saa lisää kun painaa “Myy” nappulaa. Ja sitä on aina hyvä olla, tosin saattaa aiheuttaa näitä ostokohteiden etsimisiä ja ostonappulan hipelöintiä ja sitten ongelma on taas päällä.

Kärsivällisyyttä. Ollaan ATHn nurkilla indeksitasolla, parempiakin ostopäiviä vielä tulee ja jos sellainen tulee puskista niin siinä vaiheessa on myöhäistä raivata käteistä vapaaksi…

1 tykkäys

Kuinka usein porukka täällä keskimäärin seurailee pörssejä/osakkeita? Itelle on puhelin pahasti imeytynyt käteen sijoittamisen vuoksi. Katson aamusta miten salkulla menee ja päätän että en helkkari katso enää tänää uudestaan. Ei mene kun 10min niin taas roikun sivuilla selaamassa jotain osakkeisiin liittyvää, en löydä tarpeeksi hyvää piilopaikkaa luurille etten kokoajan lojuisi sen kanssa :cold_sweat::rofl: tässä oikeen hyvä esimerkki pitkäaikais sijottajasta :+1:

28 tykkäystä

Koskee OST puolta ja on hetkellinen tilanne. En ole huolissani :upside_down_face:

Täällä on huomattu sama paha tapa :smiley: olisinpa kuin oma isäukko joka ostaa kerran vuoteen osakkeita ja katsoo sitten seuraavan kerran ensivuonna salkun sisälle… hyvin se näyttää hänellä toimivan :smiley:

4 tykkäystä

Olisihan se hienoa, kun voisi kerran vuodessa avata piirongin laatikon, istua nojatuoliin drinkkilasi kädessä ja katsoa tällaisia ja sitten pistää ne takaisin unille seuraavaa vuotta odottamaan. Olisi paljon stressittömämpää tosiaan :smiley:

36 tykkäystä

Niin, no itse olin ainakin ihan tyytyväinen siihen 12,25e hintaan mitä lapuista sai avauksessa, enkä nähnyt position täydentämistä sillä hinnalla enää fiksuksi. Ja kun lappuja oli se 35 kpl salkussa, niin turha niitä on siellä roikuttaakaan.

1 tykkäys

onhan tää aivan huikee…

29 tykkäystä

Kreaten kohdalla kova poru kun ei päässytkään ostamaan 3000 lappua, ja myymään niitä heti 40% voitolla - elämä on raadollista. Jos tämä on hyvä keissi niin sitten vaan lisäilemään siihen 35 viereen.

9 tykkäystä

Incappi se vaan jaksaa yllättää, aika myöhään vaan tuli posari. Lähti QT myyntiharmituksetkin sen siljäntien

1 tykkäys

Omistautunut
Tämä ansiomerkki myönnetään, kun vierailet 365 peräkkäisenä päivänä. Vau, kokonainen vuosi!

Vaimo oli sitä mieltä, että riippuvainen olisi ollut parempi nimi tälle ansiomerkille :joy:

Olisiko tämän ajan voinut käyttää jotenkin paremmin - olisi varmasti, mutta sata tonnia köyhempänä.

Suuri kiitos kaikille palstan aktiivisille sisällön tuottajille :pray:

66 tykkäystä

Näissä on fiilistä, oispa vieläkin tollasia :smile:

Tämä nasahti myös itselle tänään :sweat_smile: kai tämä jossain määrin riippuvuuteen verrattavissa on. Pitääkö tässä laittaa Inderes-kerho (AA) pystyyn? :astonished:

8 tykkäystä

Mikähän on kun Nordnetin asiakaspalvelunumero ei toimi vaikka pitäisi palvelun olla auki 18.30 asti. Kerrankin kun olisi asiaakin :thinking:

1 tykkäys

Pitäisikö rekisteröidä nettiin inderesinuhrit.fi ja eroainderesista.fi?

10 tykkäystä

Kun olet roikkunut foorumil yli tuhat päivää putkeen niin olet hyväksynyt ja sisäistänyt kohtalosi. Et enää halua rimpuilla irti.

Born to be osakepoimija💪

28 tykkäystä

Kyynistyitkö tämän Kreate-casen vuoksi? Toisin kysyttynä: tarjoaisitko ilmaista analyysiä vastaavassa tapauksessa uudelleen? Toi kattava analyysi oli varmasti joltain (ehkä pieniltä) osin syyllinen tähän Kreate-hypeen.

1 tykkäys

Juuri tätä mietin kun näin unen, jossa olin ystäväni kanssa menossa pilkille. Rannassa kaveri, joka on aina kaiken kaluston suhteen tarkka, että on uusinta ja parasta, kaivaa Volvon takakontista uuden jääkairan. Kaira näyttää tavalliselta vihreältä Mora n valmistamalta. Kaveri alkaa kuitenkin kertoa, että “tää on paras, tässä on Ballardin kennot ja Microvastin akku!” Ei juma, kirosin ja mietin miten palstalla ei ole tästä ollut mainintaa ja olen jo myöhässä sijoittamaan tähän. Sitten mä heräsin.

Tauko palstalta voisi tehdä hyvää.

20 tykkäystä

:smiley:

Foorumille muuten näyttää tulleen uusi ominaisuus:

Jos kärsitte liikakäytöstä… :smiley:

20 tykkäystä